Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie w trybie awaryjnym robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ministerstwo Finansów Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa powiat: Warszawa 222 500 121, tel.: +48 22 694 55 55, fax: +48 22 694 36 84 marta.kozlowska@mf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 222 500 121, tel.: + |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą ,,Awaryjne wykonanie prac remontowo - naprawczych w obrębie pomieszczeń 1103A i 1306" w budynku zlokalizowanym na nieruchomości Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie obejmuje wykonanie w trybie awaryjnym robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowo-naprawczych okładziny elewacyjnej z kamienia naturalnego, montażu nowej obróbki blacharskiej, prac naprawczych tynków i malatur wewnętrznych oraz usprawnienia działania okien aluminiowych w części budynku zlokalizowanego na nieruchomości Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie, na działce nr ewid. 62/4, z obrębu 5-03-07, w dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy. Wykonywane prace nie mogą zakłócać bieżącej pracy Ministerstwa, utrudniać dostępu do budynków, narażać pracowników i petentów na jakiekolwiek ryzyka i szkody związane z realizacją zamówienia. Prace realizowane będą od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00- 17:00. Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, część prac może być realizowana w innych godz.ch. Dokument nr: BAD7.2230.8.2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest niepubliczne. Składanie ofert: 3. Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej zwykłym podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaawansowanym podpisem elektronicznym (e-dowód, podpis zaufany) lub podpisem odręcznym (skan do pdf) na adresy email: marta.kozlowska@mf.gov.pl i piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl; VIII.TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 5 kwietnia 2024 r. Wymagania: Zamawiający dopuszcza, przed upływem terminu składania ofert, dokonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót oraz skalkulowania oferty. II. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wszelkie postanowienia dotyczące jego wykonania, w tym uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, a także zasady rozliczeń zawiera załączony wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia spółki prawa handlowego, osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne niebędącą osobą prawną - wykonujące we własnym imieniu działalność gospodarczą oraz niepodlegające wykluczeniu z postępowań na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł; 2) zdolności zawodowej i posiadanych uprawnień - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która weźmie udział w realizacji zamówienia, posiadającą wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których podstawę stanowi wpis w drodze decyzji do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę, z określonym w nim terminem ważności; 3) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień (robót) wykonanych w obiektach zabytkowych obejmujących w swoim zakresie naprawę/renowację okładzin z kamieni naturalnych oraz wykonanie i renowację obróbek blacharskich o wartości robót co najmniej 80.000,00 zł brutto każda, wykonanych należycie, prawidłowo, terminowo i zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej, uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1, przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. 3. Oferty przekazywane są Zamawiającemu w formie elektronicznej. 4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści zamówienia w wersji elektronicznej na adresy email: marta.kozlowska@mg.gov.pl i piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl. V. WIZJA LOKALNA 1. Termin wizji lokalnej dla Wykonawców ustalony został na dzień 28 marca 2024 r. na godz. 12:00. Prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa na adres e-mail: marta.kozlowska@mf.gov.pl i piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl. 2. Zebranie Wykonawców odbędzie się na holu głównym, prosimy o przybycie 15 minut przed czasem z dowodem tożsamości, w celu wystawienia przepustki jednorazowej. 3. Z uwagi na względy organizacyjne prosimy o przybycie w zespołach liczących nie więcej niż 2 osoby od jednego Wykonawcy. VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę. 2. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy: 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do zaproszenia wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia; 2/52) Zaświadczenie z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej RP/ KRS odpis z rejestru lub wskazanie źródła, z którego Zamawiający może je pobrać; 3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Wykaz robót o których mowa w rozdz. III ust. 2 pkt 3 wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane należycie (protokoły odbioru/referencje); 5) Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 150 000 zł; 6) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień, o których mowa w rozdz. III ust. 2 pkt 2 Zaproszenia. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 150 000 zł oraz dokumentu potwierdzającego posiadanie przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, pozwalających pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. 5. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VII. WARUNKI FINANSOWE / PŁATNOŚCI 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe. 2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty i obciążenia, jakie powstaną w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczne na podstawie obowiązujących przepisów prawa i aktualnej wiedzy technicznej oraz niezbędne do całkowitej realizacji przedmiotu umowy zawartej z Zamawiającym. 3. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu innych poniesionych wydatków lub podwyższenia wynagrodzenia. 4. Jeśli wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazać wartość bez kwoty podatku. 5. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami wypłaty wynagrodzenia za przedmiot umowy zawartymi we wzorze umowy. 2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1, nie będą brane pod uwagę i zostaną odrzucone. 4. Zamówienie realizowane z wyłączeniem stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5IX. KRYTERIUM OCENY OFERT, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1) CENA określona w PLN brutto - 60 punktów, 2) TERMIN realizacji określony w dniach - 40 punktów. 2. Punkty w kryterium CENA zostaną obliczone według wzoru: najniższa zaoferowana cena brutto Przyznane punkty = ---------------------------------------------------------- x 60 cena ocenianej oferty brutto 3. Punkty w kryterium TERMIN zostaną przyznane według zasad określonych w poniższego wzoru: 0 ??? ?? = 80 ? 2 ? ?? + 160 ??? ?? ? < 80;60 > ????? ?? = 40 ??? ?? < 60 { Gdzie ,,Tr" oznacza termin realizacji określony w dniach kalendarzowych. 4. Zamawiający dopuszcza 80 dni jako maksymalny termin realizacji. Oferując taki termin wykonawca otrzyma 0 pkt w ww. kryterium. W przypadku wskazania terminu realizacji powyżej 80 dni oferta zostanie odrzucona. 40 pkt wykonawca otrzyma oferując 60 dni jako maksymalny termin realizacji. Zaoferowanie terminu realizacji krótszego niż 60 dni nie będzie miało wpływu na liczbę przyznanych punktów. 5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach). 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia oraz została oceniona jako najkorzystniejsza. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość sprawdzenia oferty pod względem ,,rażąco niskiej ceny", tj. gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. 8. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. 9. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały podanej w ofercie ceny lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną. 10. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu. X. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zakupu. 4/52. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem umowy. 3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania albo nieudzielenia zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty. Uwagi: 6. Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do postępowania będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna Ministra Finansów z art. 13 RODO stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty. Kontakt: IV. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym zakupem, należy przesyłać drogą elektroniczną na adresy email: marta.kozlowska@mf.gov.pl i piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl. |