Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa stołów oraz krzeseł |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bielany ul. Słoneczna 2 08-311 Bielany powiat: sokołowski Tel. 25/787-80-13 w. 32 inwestycje@gminabielany.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Bielany |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 25/787-80-13 w. |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Korabie - zakup i dostawa stołów oraz krzeseł" w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2024 - Mazowsze dla sołectw 2024". Zadanie współfinansowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2024 - Mazowsze dla sołectw 2024" Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Korabie - zakup i dostawa stołów oraz krzeseł ". 4. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Zamówienie dotyczy dostawy 16 szt. stołów i 100 szt. zgodnie z załącznikiem nr 3 zapytania ofertowego. 2) Krzesła i stoły muszą spełniać minimalne parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3) Przedmioty muszą być : - fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi i posiadać gwarancję producenta na okres minimum 24 miesięcy, - spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. CPV: 39121200-8, 39112000-0 Dokument nr: 3/2024/KK Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.03.2024 r. o godz. 12.30 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielany, Ul. Słoneczna 5, 08-311 Bielany. Składanie ofert: 9. Miejsce i termin składania ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024 r. o godz. 12.00 2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godz.) oraz otrzyma kolejny numer 3. Ofertę należy złożyć: a) osobiście w zaklejonej kopercie na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Bielany Ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany z dopiskiem oferta na: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Korabie - zakup i dostawa stołów oraz krzeseł". lub b) złożyć za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Bielany Ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany z dopiskiem oferta na: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Korabie - zakup i dostawa stołów oraz krzeseł". lub c) przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mailowy inwestycje@gminabielany.pl , w tytule emaila wpisać: ,,Wyposażenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Korabie - zakup i dostawa stołów oraz krzeseł" 4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego, Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez otwierania. Miejsce i termin realizacji: 6. Termin wykonania zamówienia: 15 lipca 2024 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.). Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 2 ust 1 pkt. 1) ustawy pzp. Niniejsze zapytanie jest dostępne w siedzibie Urzędu Gminy w Bielanach ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bielany https://bielany.bip.gov.pl w zakładce Zamówienia publiczne. 5. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta (Załącznik nr 2). 7. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z wzorcowym formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2) W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia. 3) Cena musi zawierać zakup i transport wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały czas trwania umowy. 4) Oferta musi być złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winny być dołączone pełnomocnictwa, zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę. 5) Do oferty należy załączyć wszystkie wymagane załączniki : formularz oferty - załącznik nr 1, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik nr 5. Niezłożenie wszystkich załączników będzie wiązało się z odrzuceniem oferty z powodu braków formalnych. 6) Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 7) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 9) Oferta powinna zawierać wizualizację oferowanych krzeseł i stołów. 8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria przedstawione poniżej: 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano znaczenie: I. formalnym, tj. spełnienie warunków podanych w zapytaniu ofertowym (wymagane dokumenty i oświadczenia); II. merytorycznym, tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanym kryterium. Kryteria oceny ofert: Kryterium: Cena - waga kryterium - 100 % (C) Cena = Cn/Cbn x C gdzie : Cn - najniższa cena ofertowa Cbn - cena oferty badanej C - waga procentowa dla kryterium ,,cena" Wykonawca może podać tylko jedną cenę (wartość) netto i brutto (tj. z podatkiem od towarów i usług VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami). Wszelkie rabaty, upusty, współczynnik waloryzacji itp. Wykonawca winien uwzględnić w trakcie kalkulacji ceny oferty. Cena (wartość) netto i brutto musi zawierać wszelkie koszty konieczne do realizacji zamówienia. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (tzn. zaokrąglając do pełnych groszy w ten sposób, że końcówki poniżej 0, 5 grosza pomija się, a końcówki 0, 5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza). Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie same oferty do złożenia ofert dodatkowych. Cena wskazana w ofercie dodatkowej nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie pierwotnej. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty nie podając przyczyn. 10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Kontakt: 11. Osoba do kontaktu Katarzyna Królak tel: 25/787-80-13 w. 32 |