Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,Przegląd i konserwację urządzeń i instalacji klimatyzacyjnej w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Bernarda Chrzanowskiego 10 81-338 Gdynia powiat: Gdynia Nr tel. +48 (58) 355 33 33, faks Nr fax: +48 (58) 355 33 39 zam_pub@umgdy.gov.pl https://umgdy.ezamawiajacy.pl/pn/umgdy/demand/notice/public/125013/details |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | Nr tel. +48 (58) 355 |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przegląd i konserwację urządzeń i instalacji klimatyzacyjnej w budynkach Urzędu Morskiego w Gdyni administrowanych przez Delegaturę w Słupsku" Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1: ,,Przegląd techniczny i konserwacja systemu klimatyzacji (układ VRF) w budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku Ul. Niemcewicza 15A". 5.2.1.1. Termin wykonania zamówienia: 01.05.2024 r. - 31.12.2026 r. 5.2.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. 5.2.1.3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących. 5.2.1.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 a) do SWZ. Część nr 2: ,,Przegląd techniczny i konserwacja systemu klimatyzacji w budynkach Urzędu Morskiego w Gdyni, zlokalizowanych w Słupsku, Ustce i Łebie" 5.2.2.1. Termin wykonania zamówienia: 01.05.2024 r. - 31.12.2026 r. 5.2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. 5.2.2.3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących. 5.2.2.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 b) do SWZ. CPV: 50730000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00255879, ZP.371.17.2024.KC Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umgdy.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanymi z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Urzędu Morskiego w Gdyni, tel. +48 (22) 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Ogólne zasady korzystania z Platformy Market Planet zawiera rozdział 14 SWZ: "14.12.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 14.12.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 14.12.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 14.12.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 14.12.4. Włączona obsługa JavaScript; 14.12.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 14.13. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 14.13.1. dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 14.13.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 14.14. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Platformy pod linkiem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet? MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=umgdy&MP_module=main UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja dostępna jest na stronie ww. Platformy zakupowej. 14.15. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 14.16. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 14.16.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 14.17. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. 14.18. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 14.19. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ." 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://umgdy.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią rozdziału 29 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią rozdziału 29 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl/pn/umgdy/demand/notice/public/125013/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami w postaci elektronicznej należy złożyć na Platformie pod adresem https://umgdy.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY" do dnia 04.04.2024 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |