Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa Kancelarii Leśnictwa |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Taczanów Taczanów Drugi 43 63-300 Pleszew powiat: pleszewski taczanow@poznan.lasy.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pleszew |
Wadium: | 9.000 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa Kancelarii Leśnictwa Nowy Staw Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kancelarii leśnictwa Nowy Staw o powierzchni zabudowy - 61,1 m^2, kubaturze brutto - 305 m^3. Planuje się budowę budynku jednokondygnacyjnego w technologii murowanej o dachu wielospadowym. Inwestycja obejmuje również m.in: a) budowę przyłącza wodociągowego w miejscowości Kwiatków nr dz. nr 304 ob. b) budowę wewnętrznej instalacji wod.-kan. dla projektowanego budynku kancelarii. c) budowę instalacji wentylacji klimatyzacji dla budynku kancelarii. d) wykonanie instalacji wody i kanalizacji sanitarnej na potrzeby projektowanego budynku kancelarii leśnictwa. e) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej o napięciu do 1 kV w budynku kancelarii leśnictwa na dz. 304 w miejscowości Kwiatków, gmina Ostrów Wielkopolski. f) montaż nowego ogrodzenia, utwardzenia terenu pod podjazd, miejsca postojowe, dojście do budynku oraz utwardzenia wokół budynku. CPV: 45200000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00256569, SA.270.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9128c1ce-e6aa-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9128c1ce-e6aa-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej - Komunikacja w postępowaniu dostępnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kancelarii leśnictwa Nowy Staw o powierzchni zabudowy - 61,1 m^2, kubaturze brutto - 305 m^3. Planuje się budowę budynku jednokondygnacyjnego w technologii murowanej o dachu wielospadowym. Inwestycja obejmuje również m.in: a) budowę przyłącza wodociągowego w miejscowości Kwiatków nr dz. nr 304 ob. b) budowę wewnętrznej instalacji wod.-kan. dla projektowanego budynku kancelarii. c) budowę instalacji wentylacji klimatyzacji dla budynku kancelarii. d) wykonanie instalacji wody i kanalizacji sanitarnej na potrzeby projektowanego budynku kancelarii leśnictwa. e) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej o napięciu do 1 kV w budynku kancelarii leśnictwa na dz. 304 w miejscowości Kwiatków, gmina Ostrów Wielkopolski. f) montaż nowego ogrodzenia, utwardzenia terenu pod podjazd, miejsca postojowe, dojście do budynku oraz utwardzenia wokół budynku. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający określa warunek zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek, w zakresie wiedzy i doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej: wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie budynku o wartości 500.000 zł brutto każde. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami: a) co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: a) KOSZTORYS OFERTOWY - sporządzone na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SWZ -kosztorysy ofertowe stanowią element oferty. Kosztorysy ofertowe przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000 pln. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z wzorem Umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-07 |