Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa placów zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Będzin 11 Listopada 20 42-500 Będzin powiat: będziński 32 267 92 38 przetargi@um.bedzin.pl https://umbedzin.logintrade.net/zapytania_email,160310,0ba20bcb022dcfe894044cb89fa68e81.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Będzin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 32 267 92 38 |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa placów zabaw na terenie miasta Będzina w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy placu zabaw na terenie miasta Będzina tj. wykonanie wszystkich niezbędnych robót koniecznych do bezpiecznego ich funkcjonowania. Magiczny plac zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ, a zakres robót określa: dokumentacja projektowa załącznik nr 8 a do SWZ, rysunki załącznik nr 10 a do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 7 a do SWZ. .W zakres robót budowlanych wchodzą w szczególności: -wykonanie przekopów kontrolnych, -wykonanie wykopów pod fundamenty urządzeń, -przygotowanie terenu pod montaż projektowanych elementów placu zabaw wraz z wyrównaniem terenu, -montaż urządzeń zabawowych na fundamentach, -wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod urządzeniami, -montaż elementów małej architektury takich jak ławki i tablica informacyjna, -wyrównanie oraz humusowanie terenu objętego inwestycją, -podcięcia pielęgnacyjne i korygujące drzew, -prace agrotechniczne i ukształtowanie terenu polegające na wyrównaniu i zagrabieniu terenu inwestycji, w szczególności gruntów, które zostały uszkodzone podczas wykonywania robót budowlanych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy placu zabaw na terenie miasta Będzina tj. wykonanie wszystkich niezbędnych robót koniecznych do bezpiecznego ich funkcjonowania. Plac zabaw Bawiraj przy Szkole Podstawowej nr 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ, a zakres robót określa: dokumentacja projektowa załącznik nr 8 b do SWZ, rysunki załącznik nr 10 b do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 7 b do SWZ. .W zakres robót budowlanych wchodzą w szczególności: -wykonanie przekopów kontrolnych, -wykonanie wykopów pod fundamenty urządzeń, -przygotowanie terenu pod montaż projektowanych elementów placu zabaw wraz z wyrównaniem terenu, -montaż urządzeń zabawowych na fundamentach, -wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod urządzeniami, -montaż elementów małej architektury takich jak ławki i tablica informacyjna, -wyrównanie oraz humusowanie terenu objętego inwestycją, -podcięcia pielęgnacyjne i korygujące drzew, -prace agrotechniczne i ukształtowanie terenu polegające na wyrównaniu i zagrabieniu terenu inwestycji, w szczególności gruntów, które zostały uszkodzone podczas wykonywania robót budowlanych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy placu zabaw na terenie miasta Będzina tj. wykonanie wszystkich niezbędnych robót koniecznych do bezpiecznego ich funkcjonowania. Plac zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ, a zakres robót określa: dokumentacja projektowa załącznik nr 8 c do SWZ, rysunki załącznik nr 10 c do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 7 c do SWZ. .W zakres robót budowlanych wchodzą w szczególności: -wykonanie przekopów kontrolnych, -wykonanie wykopów pod fundamenty urządzeń, -przygotowanie terenu pod montaż projektowanych elementów placu zabaw wraz z wyrównaniem terenu, -montaż urządzeń zabawowych na fundamentach, -wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod urządzeniami, -montaż elementów małej architektury takich jak ławki i tablica informacyjna, -wyrównanie oraz humusowanie terenu objętego inwestycją, -podcięcia pielęgnacyjne i korygujące drzew, -prace agrotechniczne i ukształtowanie terenu polegające na wyrównaniu i zagrabieniu terenu inwestycji, w szczególności gruntów, które zostały uszkodzone podczas wykonywania robót budowlanych CPV: 45000000-7, 45111200-0,45112700-2,45233200-1,37535200-9,37410000-5,45212221-1,45233253-7 Dokument nr: 2024/BZP 00256667, BZP.271.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umbedzin.logintrade.net/zapytania_email,160310,0ba20bcb022dcfe894044cb89fa68e81.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umbedzin.logintrade.net/zapytania_email,160310,0ba20bcb022dcfe894044cb89fa68e81.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień.Ofertę,oświadczenie, o których mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w części XXVI SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Będzina z siedzibą 42 - 500 Będzin Ul. 11 Listopada 20; - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: d adresem poczty elektronicznej:iod@um.bedzin.pl; semnie na adres siedziby Administratora; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; c.d. w kolejnej Sekcji 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(1); o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(2); o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(3); o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1) Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 75 PZP, w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 76 PZP , skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 3) Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP , w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umbedzin.logintrade.net/zapytania_email,160310,0ba20bcb022dcfe894044cb89fa68e81.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://umbedzin.logintrade.net/zapytania_email,160310,0ba20bcb022dcfe894044cb89fa68e81.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |