Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięcie drzew oraz przeprowadzenie cięć w koronach drzew |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ustka ul. Dunina 24 76-270 Ustka powiat: słupski Tel. (059) 814 60 44, Fax.: (059) 814 42 57, tel. (59) 815 24 34, tel. (59) 815 24 55 os@ustka.ug.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Ustka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (059) 814 60 44 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY - Usunięcie drzew oraz przeprowadzenie cięć w koronach drzew zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka. WYKONAWCY ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zaprasza do złożenia oferty w zakresie usunięcie drzew oraz przeprowadzenie cięć w koronach drzew zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Usunięcie drzew zlokalizowanych na terenach niżej wymienionych nieruchomości: 1) Rowy dz. nr 666 - topola balsamiczna (7 szt.) o obw. 165, 170, 150, 175, 170, 100, 145 cm; 2)Rowy dz. nr 16/2 - topola balsamiczna (4 szt.) o obw. 145, 145, 140, 155 cm; 3)Rowy dz. nr 749 - topola balsamiczna (2 szt.) o obw. 160, 160 cm; 4)Rowy dz. nr 165 - olcha czarna (1 szt. o trzech pniach) o obw. 95, 93, 92 cm; 5)Dębina dz. nr 77/5 - klon pospolity (1 szt.) o obw. 290 cm; 6)Dębina dz. nr 78 - wierzba iwa (27 szt.) o obw. 190, 150, 140, 140, 120, 130, 75, 80, 130, 110, 75, 95, 125, 110, 70, 75, 140, 120, 120, 60/135, 180, 100, 130, 150, 120, 150, 140/85 cm. 7) Machowino dz. nr 165 - klon zwyczajny (1 szt.) o obw. 195 cm; 8) Wytowno dz. nr 60/2 - jesion wyniosły (1 szt.) o obw. 180 cm; 9) Wytowno dz. nr 52 - jesion wyniosły (3 szt.) o obw. 220, 115, 83 cm. Po usunięciu drzew, pniaki należy obniżyć możliwie jak najniżej do poziomu równego z gruntem. 2. Prace polegające na przeprowadzeniu cięć w koronach drzew na terenie niżej wymienionych nieruchomości: 1) dz. nr 664 obręb Rowy (ul. Plażowa przy posesji nr 5) - kasztanowiec (3 szt.) - redukcja odrostów wchodzących w okna i elewację budynku; 2) dz. nr 104/1 obręb Rowy (róg Ul. Nadmorskiej i Słowiańskiej za punktem informacji turystycznej) - brzoza (2 szt.) - redukcja koron; 3) dz. nr 473/4 obręb Rowy (ul. Polna naprzeciw posesji nr 1) - wierzba (1 szt.) - redukcja odrostów. Surowiec z usuniętych drzew pozostaje do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek uprzątnięcia z miejsc prowadzonych prac należący do niego materiał wraz z uprzątnięciem wszystkich konarów i gałęzi, przed odbiorem prac. Na usunięcie wymienionych wyżej drzew tut. organ uzyskał stosowne zezwolenia od Starosty Słupskiego. Roboty należy wykonać pod nadzorem i zgodnie z zaleceniami Gminy Ustka. Prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP w sposób, który nie będzie stwarzał zagrożenia dla otoczenia, zarówno dla osób jak i mienia. Prace należy wykonać w sposób, który nie spowoduje także uszkodzeń sąsiedniego drzewostanu nieobjętego wycinką. Za ewentualne wszelkie szkody powstałe podczas usuwania drzew odpowiadał będzie Wykonawca. CPV: 77211400 - 6 Dokument nr: PZP. 272. 13 .2024.JW Składanie ofert: Ofertę na formularzu oferty, który stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia, należy złożyć w terminie do 29 marca 2024 roku do godz. 10:00 w formie pisemnej (osobiście lub listownie) w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Usunięcie drzew oraz przeprowadzenie cięć w koronach drzew zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka - oferta - nie otwierać przed 29 marca 2024 roku godz. 10:00" w Urzędzie Gminy Ustka, Ul. Dunina 24, 76 - 270 Ustka. Ustka, dnia 22 marca 2024 roku MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem ,,Usunięcie oraz przycięcie drzew zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka - oferta - nie otwierać przed 29 marca 2024 roku godz. 10:00" . 2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 marca 2024 roku do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Ustka, Ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, osobiście lub drogą pocztową na powyższy adres. 3. Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia: do dnia 26 kwietnia 2024 roku. Wymagania: ZAPYTANIE OFERTOWE w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 roku poz. 1605 ze zm.) oraz art. 701 - 705 ustawy Kodeks Cywilny ( Dz. U. z 2023 roku, poz. 1610 ze zm.) usunięcie drzew oraz przeprowadzenie cięć w koronach drzew zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka - poniżej 130.000,00 złotych netto 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1). 2. Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego. 3. Każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę. 4. Oferta musi zawierać: 1) Pełną nazwę oferenta. 2) Adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP. 3) Cenę oferowaną jako cenę obejmującą wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 Kodeksu Cywilnego za wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do zrealizowania całości przedmiotu umowy. Oznacza to, że cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost, jak również nie ujęte, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 4) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi. Jeżeli uprawnienie do działania w imieniu wykonawcy nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej lub innego rejestru, to wówczas do oferty należy przedłożyć stosowne Pełnomocnictwo. Wraz z formularzem oferty (stanowiącym załącznik nr 1) należy złożyć: 1) podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania; 2) wykaz usług stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania wraz z referencjami spełniający warunek wskazany w pkt. V.3 Zapytania; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (wydruk); 4) kopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej tj. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokument należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Oferent musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2. Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.). 3. Oferent musi wykazać wykonanie jednej usługi oraz przedłożyć poświadczenie o należytym wykonaniu jednej usługi ( referencje) w zakresie usuwania drzew i krzewów w okresie ostatnich dwóch latach, której wartość jest równa lub przekracza kwotę 5 000 zł brutto. 4. Oferent może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. V. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY: 1. Wykonawca przedstawi cenę za realizację zamówienia w sposób określony w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia. 2. Wskazana cena za realizację przedmiotu zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, bez których wykonanie przedmiotu byłoby niemożliwe, w tym podatek VAT. Zgodnie z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego, jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym zastosowaną stawkę VAT. 4. Cena musi był podana cyfrowo w PLN i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. VII. OPIS KRYTERIUM WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny ofert: Cena brutto - waga kryterium 100% 2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocenie zostanie poddana cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu oferty. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru: C = Cn/Cb x 100 gdzie: C - ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny Cn - najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena brutto badanej oferty 3. Spośród złożonych ofert zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz oferuje wykonanie usługi objętej zamówieniem za najniższą cenę - uzyskała najwyższą możliwą liczbę punktów (100) wyliczoną według powyższego wzoru. 4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy . 2. Zawarcie umowy nastąpi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty wyboru najkorzystniejszej oferty. VI. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY: Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcy/Oferenta: 1) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 2) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym, 3) który pomimo jednokrotnego wezwania we wskazanym terminie nie złożył: a) poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli zostały wyznaczone), b) wymaganych pełnomocnictw lub złożył wadliwe pełnomocnictwa, c) nie złożył żądanych wyjaśnień. 4) oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, jako oczywiste omyłki rachunkowe, 5) oferta została złożona po wyznaczonym terminie, 6) gdy Oferent nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Przy czym poprzez rażącą niską cenę należy rozumieć cenę oferty Wykonawcy, która jest poniżej ? średniej arytmetycznej złożonych ofert ( cena oferty netto). Zamawiający będzie dokonywał jednokrotnego wezwania od przedłożenia dokumentów, przy czym dopuszcza się wezwanie do dodatkowych wyjaśnień o ile taka potrzeba wystąpi a Wykonawca odpowiedział na wezwanie Zamawiającego zgodnie z treścią wezwania. 2. Zamawiający jest uprawniony dokonać zmian warunków zaproszenia, w tym terminu składania ofert oraz unieważnić postępowanie bez podania przyczyny - zgodnie z art. 701 ust. 3 Kodeksu Cywilnego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji za pośrednictwem platformy E-PUAP ( nie dotyczy składania Ofert). Kontakt: IX.INFORMACJE DODATKOWE: 1.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami : 1) Sprawy merytoryczne (dot. przedmiotu zamówienia i warunków realizacji): Pan Sylwester Ugorski, tel. (59) 815 24 34, os@ustka.ug.gov.pl; 2) Sprawy proceduralne: Pani Joanna Krupa - Wilusz, tel. tel. (59) 815 24 55, e-mail: j.krupa@ustka.ug.gov.pl . |