Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót remontowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ełku ul. Kilińskiego 40 19-300 Ełk powiat: ełcki telefon: 87 610 29 98 lub 87 610 49 98, 87- 610-29-98 wewn. 45. msm.sekretariat@o2.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ełk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 87 610 29 9 |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZETARG ogłaszamy przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie robót remontowych na budynku mieszkalnym wielorodzinnym Nr 24 przy Ul. Jana Pawła II w Ełku. Przedmiotem przetargu jest wybranie najkorzystniejszej oferty dotyczącej robót przetargowych, których charakterystyka ujęta jest w załączniku Nr 1 do niniejszego pisma będącego jednocześnie specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Specyfikację można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Spółdzielni przy Ul. Kilińskiego 40 w Ełku - pokój Nr 26 lub na stronie internetowej Spółdzielni msm.elk.com.pl/przetargi I. W ofercie przetargowej należy podać: Nazwę i siedzibę oferenta Datę sporządzenia oferty Cenę ryczałtową (brutto) za wykonanie robót przetargowych ujętych w załączniku Nr 1 do pisma przetargowego Wskaźniki do kosztorysowania na ewentualne roboty dodatkowe nie objęte przetargiem. Okres gwarancji udzielanej na roboty przetargowe (kaucja gwarancyjna na okres trwania gwarancji-2% wartości umownej brutto). Referencje związane z wykonywaniem robót ujętych w przetargu (dotyczy firm które nie wykonywały takich prac w Spółdzielni w przeciągu ostatnich 2-ch lat) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w ZUS, Urzędzie Skarbowym Oświadczenie, że przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa budowlanego, bhp i p.poż. oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zagospodarowanie powstałych w trakcie wykonywania robót odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i ewentualne szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót zobowiązuje się usunąć we własnym zakresie i na własny koszt. Oświadczenie, ze dysponuje potencjałem technicznym oraz środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania robót przetargowych do dnia 31.10.2024 r. Oświadczenie, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. II. Przy wyborze oferenta komisja przetargowa będzie kierowała się następującymi kryteriami : Ceną Rzetelnością firmy Terminem wykonania robót Zdolnościami technicznymi zabezpieczającymi zdolność wykonania umowy Warunkami gwarancji Pozostałymi związanymi ze specyfikacją wykonywanych robót. Otwarcie ofert: W dniu - 09.04.2024 roku komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Prezesa Zarządu MSM w Ełku dokona otwarcia ofert i rozpocznie pracę nad wyborem najkorzystniejszej oferty. Wybrany oferent zostanie powiadomiony oddzielnym pismem. Specyfikacja: Bliższych informacji na temat przetargu można uzyskać w Dziale Technicznym MSM w Ełku przy Ul. Kilińskiego 40 pokój Nr 26 lub telefonicznie pod numerem 87- 610-29-98 wewn. 45. Składanie ofert: Oferty należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Spółdzielni w Ełku przy Ul. Kilińskiego 40 z dopiskiem ,,przetarg na wykonanie robót remontowych dot. budynku mieszkalnego Nr 24 przy Ul. Jana Pawła II w Ełku " w nieprzekraczalnym terminie do dnia - 08.04.2024 roku do godz. 15-tej. Wymagania: Zastrzegamy sobie prawo: unieważnienia przetargu bez podania przyczyn ustnej negocjacji ceny przetargowej |