Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż nowej furtki oraz bramy przesuwnej z napędem automatycznym |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Ul. Podleśna 61 01-673 Warszawa powiat: Warszawa tel. 503-199-039, tel. 504-212-625 artur.seweryn@imgw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 503-199-039, te |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA i montaż nowej furtki oraz bramy przesuwnej z napędem automatycznym" W zakres usługi wchodzi: - demontaż starej/istniejącej bramy i furtki oraz części ogrodzenia przylegającej do bramy (zdemontowane siłowniki bramy dwuskrzydłowej wraz z centralą sterującą i innymi istniejącymi elementami przekazane zostaną Zamawiającemu) - utylizacja odpadów - wykonanie stóp fundamentowych pod bramę przesuwną i furtkę - montaż nowej bramy przesuwnej i furtki - dostawa fabrycznie nowego napędu do bramy przesuwnej wraz z montażem (w zestawie 1 linia/kpl nowych fotokomórek przewodowych, 5 szt. pilotów, lampa sygnalizacyjna, antena odbiornika radiowego pilotów, klucz do awaryjnego otwierania bramy w przypadku braku napięcia), oraz doprowadzenie niezbędnego okablowania (ziemnego/zewnętrznego) tj. do zasilania napędu, bramy, fotokomórek, lampy sygnalizacyjnej, anteny, sterowania z poziomu stacji bramowej/zew. systemu wideodomofonowego, elektrozaczepu furtki, itp. Dobierając napęd do montowanej bramy przesuwnej (m.in. jej wymiarów i wagi), uwzględnić należy w szczególności dobową częstotliwość użytkowania bramy tj. min. 50 cykli otwórz- zamknij na dobę). Dodatkowo, napęd bramy przesuwnej z względów bezpieczeństwa musi posiadać enkoder lub system amperometryczny, zabezpieczające przed zgnieceniem w przypadku, gdy brama natrafi na przeszkodę zatrzymuje się i cofa, funkcję tzw. ,,miękkiego" startu i zatrzymania oraz automatycznego zamykania się bramy po zaprogramowanym/zadanym czasie. - Kierunek otwierania bramy przesuwnej nie może kolidować z otwieraniem i zamykaniem furtki co może doprowadzić do jej uszkodzenia/wyrwania z zawiasów. Dobór bramy przesuwnej oraz automatyki bramowej/napędu musi zapewnić jej prawidłowe i bezobsługowe sprawne działanie (otwieranie/zamykanie) w ekstremalnie trudnych warunkach atmosferycznych występujących w tej części kraju, tj. duże ujemne temperatury oraz bardzo duże i intensywne opady śniegu - dostawa i montaż zamka elektromagnetycznego do furtki dostosowanego parametrami np. pod względem poboru prądu, do istniejącego wideodomofonu (elektrozaczep do zastosowań zewnętrznych, zwykły NC) wraz z jego właściwą zabudową w furtce/słupku w celu uniemożliwienia nieautoryzowanego otwarcia furtki nieznanym przedmiotem przez osoby postronne (np. prętem, drutem, itp.) - zintegrowanie sterowania bramy i furtki z obecnym, uruchomionym i prawidłowo działającym systemem wideomofonowym (kompatybilność systemów, podłączenie i zapewnienie sterowania/otwierania furtki oraz bramy za pomocą niezależnych pin-kodów z poziomu stacji bramowej/zewnętrznej oraz za pomocą monitora LCD systemu wideodomofonowego znajdującego się wewnątrz budynku). - montaż jednostki bramowej/zew. na wysokości 140-160cm od podłoża - wykonanie połączenia obecnego ogrodzenia z nową bramą przesuwną i furtką. Specyfikacja bramy przesuwnej: - orientacyjne wymiary bramy przesuwnej; szerokość 3,35 m, wysokość 1,70 m - orientacyjne wymiary furtki; szerokość 9,90 m, wysokość 1,7 m - długość ,,przeciwwagi bramy 1,4 m (dostosowana do wymiarów i wagi bramy w celu jej prawidłowego i bezawaryjnego działania) - orientacyjna szerokość całkowita (brama i przeciwwaga) ok. 7,75 m - wypełnienie profil zamknięty pionowy 25x25x2, przerwa pomiędzy profilami max. 120mm - konstrukcja 60x40x2, 80x40x2, szyna 80x80x5 - wózki 8 rolkowe - zabezpieczenie antykorozyjne (ocynk ogniowy) plus malowanie proszkowe w kolorze antracyt - brama montowana min. 10 cm nad gruntem 2.Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do kompleksowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym robót demontażowych, montażowych i innych niezbędnych do wykonania dla realizacji przedmiotu zamówienia w sposób właściwy i kompletny. 3. Zakres prac obejmuje uporządkowanie miejsca prac będących przedmiotem zamówienia a po ich wykonaniu utylizację powstałych odpadów. 4. Przedmiot zapytania ofertowego winien być wykonany z nowych materiałów własnych Wykonawcy, a po zakończeniu prac Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej zapisanych w formacie PDF na nośniku pendrive (certyfikaty, gwarancje, deklaracje zgodności itp.) 5.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich prac w zgodzie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do maksymalnego ograniczenia wpływu prowadzonych prac na funkcjonowanie obiektu IMGW-PIB w Zakopanem. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy i/lub poniesienia wszelkich kosztów związanych z naprawą szkód spowodowanych przez Pracowników Wykonawcy, jeżeli takie będą miały miejsce. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć - przesłać, na adres e-mail: artur.seweryn@imgw.pl do dnia 29.03.2024 r. do godz. 15.00 Miejsce i termin realizacji: Miejsce wykonania: IMGW-PIB, Stacja Meteorologiczna, Ul. Sienkiewicza 26c, 34-500 Zakopane Wymagania: 8. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną na terenie planowanych prac. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z Panem Pawłem Parzuchowskim, Kierownikiem Stacji Meteorologicznej w Zakopanem, tel. 504-212-625. 9. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość prowadzenia prac od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 18.00. 10. Zamawiający informuje, że na terenie IMGW-PIB w Zakopanem, zapewni Wykonawcy dostęp do toalety, wody i prądu. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i czystości w udostępnionych mu pomieszczeniach. 11. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonaną usługę na okres 60 miesięcy, licząc od daty wykonania przedmiotu zamówienia tj. podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót. 12. Płatność faktury dokonana zostanie na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej przez Wykonawcę faktury VAT, po uprzednim podpisaniu bez zastrzeżeń przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, przelewem w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury Wykonawcy. Ofertę należy przygotować na druku: Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą jest: Artur Seweryn tel. 503-199-039, e mail: artur.seweryn@imgw.pl |