Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont kuchni i łazienki w świetlicy wiejskiej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD GMINY I MIASTA MIECHÓW ul. Henryka Sienkiewicza 25 32-200 Miechów powiat: miechowski tel.: 41 388 25 30, 41 388 25 00, fax: 41 388 25 39, tel. 41 388 2573 gmina@miechow.eu |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Miechów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 41 388 25 30, |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert Szanowni Państwo, Niniejszym zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto na: ,,Remont kuchni i łazienki w świetlicy wiejskiej w Parkoszowicach w ramach zadania funduszu sołeckiego miejscowości Parkoszowice pn.: Remont świetlicy wiejskiej w Parkoszowicach. Środki funduszu sołeckiego sołectwa Parkoszowice". Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta w Miechowie nr 181/2022 w sprawie Regulaminu udzielania zamówień z dnia 25.05.2022 r. Zakres prac: 1. Kuchnia 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty ogólnobudowlane 3) Roboty elektryczne 4) Roboty wodno-kanalizacyjne 2. W.C. 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty ogólnobudowlane 3) Roboty wodno-kanalizacyjne 4) Roboty elektryczne Szczegółowy zakres robót wynika z przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego oraz wynika wykonanie robót. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 m-cy od daty odbioru końcowego. Dokument nr: IOS.7021.55.2024 Składanie ofert: Ofertę cenową należy złożyć: w siedzibie Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy i Miasta, Dziennik Podawczy (parter), Ul. H. Sienkiewicza 25, 32- 200 Miechów, w nieprzekraczalnym terminie: 02.04.2024r. do godz. 900 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zadania - rozpoczęcie po podpisaniu umowy - zakończenie do 50 dni od daty zawarcia umowy Wymagania: Kryteria wyboru i ich waga: - cena 100% Celem prawidłowej wyceny oferty zaleca się wizję w terenie. z umowy naObowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca wszystkie roboty objęte umową wykona w terminie, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i technologicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami projektowymi i normami oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją; 2.Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy; 3.Wykonawca będzie przestrzegał obowiązujących norm i przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej; 4.W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne; 5.Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy Zamawiającemu oraz pracownikom organów Państwowego Nadzoru Budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą- Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą; 6.Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie końcowego odbioru robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność: 1.Wobec osób trzecich za wszelkie szkody powstałe w związku i podczas wykonywania przedmiotu umowy; 2.Za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających na terenie prowadzonych robót i w jego okolicy; 3.Za szkody wynikające ze zniszczeń oraz z innych zdarzeń, w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego, związanych z prowadzeniem robót podczas wykonywania przedmiotu umowy. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Posiadają wszelkie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2 Od Wykonawcy wymagane jest, aby dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającą jego realizację na odpowiednim poziomie jakości tj.: jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Do Oferty należy dołączyć uprawnienia osób wraz z potwierdzeniem aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, spełniającej w/w wymagania stawiane przez Zamawiającego.Podstawy wykluczenia: Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który podlega wykluczeniu w oparciu o art 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Warunki płatności: Termin płatności faktury/rachunku ustala się do 30 dni od dnia złożenia faktury wystawionej przez Wykonawcę. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest protokół odbioru robót objętych przedmiotem umowy oraz kosztorys powykonawczy wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy ma charakter kosztorysowy. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania: 1. Dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania np.: 1) w przypadku gdy nastąpiła zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, o której nie miał wiedzy w momencie wszczęcia postępowania 2) oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do badania tylko najkorzystniejszej oferty. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza powierzenia wykonania robót podwykonawcom. Badanie ofert: W toku badania ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dot. treści oferty, złożonych dokumentów. W przypadku braku złożenia wyjaśnień lub gdy wyjaśnienia potwierdzają że Wykonawca nie spełnia warunku udziału Zamawiający odrzuca ofertę. Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zapytaniem. 3. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej drogą mailową na adres wskazany w formularzu oferty. 4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. 5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem. Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej, Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. H. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów Oferta w postępowaniu na: ,,Remont kuchni i łazienki w świetlicy wiejskiej w Parkoszowicach w ramach zadania funduszu sołeckiego miejscowości Parkoszowice pn.: Remont świetlicy wiejskiej w Parkoszowicach. Środki funduszu sołeckiego sołectwa Parkoszowice". NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 02.04.2024r. do godz. 900 Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Oferty, które wpłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane. Okres związania z ofertą wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i niezwłocznie zostanie zwrócona składającemu ją Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć: 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2 Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony o przedmiar robót załączony do niniejszego zapytania ofertowego 3 Zaparafowany wzór umowy. 4 Podpisaną klauzulę RODO - oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO. 5 Wypełniony i podpisany zał. nr 4 -Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. 6 Wypełniony i podpisany zał. nr 5 - Wykaz osób. 7 Uprawnienia osób wraz z potwierdzeniem aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, spełniającej w/w wymagania stawiane przez Zamawiającego. 8 Kserokopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktów jest Anna Kwiecień, adres mailowy: akwiecien@miechow.eu, nr tel. 41 388 2573 |