Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi publicznej gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KOŚCIELISKO ul. Nędzy Kubińca 101 34-511 Kościelisko powiat: tatrzański przetargi@gminakoscielisko.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kościelisko |
Wadium: | 14 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont drogi publicznej gminnej K420065 Sywarne, w km od 0+000 do 0+900 w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu drogi gminnej Sywarne w miejscowości Kościelisko. 2. Docelowym efektem wykonanych robót będzie uzyskanie parametrów wytrzymałościowych dróg zbliżonych do dróg o kategorii ruchu KR 3-4 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym (między innymi sporządzenie doku-mentacji bieżących rozwiązań prowadzonej budowy, sporządzenie dokumentacji powyko-nawczej, sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, itp.), 2) Kompleksową obsługę geodezyjną łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3) Roboty budowlane, zgodnie z przedmiarami robót dla poszczególnych etapów robót - załącznik nr 10 do SWZ - dokumentacja 4) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej. 5) Wykonanie niezbędnych prób technologicznych. CPV: 45233252-0, 45233140-2,45233142-6,45100000-8,45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00258283, ZP.721.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77509ece-ea8b-11ee-b4e0-4ac387c144e3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) Platformy e-Zamówienia udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2) poczty elektronicznej Zamawiającego: email: przetargi@gminakoscielisko.pl (nie dotyczy składania ofert) - w przypadku awarii lub niedostępności Platformy e-Zamówienia uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez Platformą e-Zamówienia. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy e- Zamówienia, dostępnym dla wszystkich użytkowników Platformy e-Zamówienia oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00 Miejsce składania ofert: 3) Wykonawca przygotowuje i składa swoją ofertę z wykorzystaniem formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ) zamieszczonego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia dostępne-go w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" wraz z pozostałymi dokumentami zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.721.1.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu drogi gminnej Sywarne w miejscowości Kościelisko. 2. Docelowym efektem wykonanych robót będzie uzyskanie parametrów wytrzymałościowych dróg zbliżonych do dróg o kategorii ruchu KR 3-4 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Kompleksową obsługę inwestycji w zakresie formalnym (między innymi sporządzenie doku-mentacji bieżących rozwiązań prowadzonej budowy, sporządzenie dokumentacji powyko-nawczej, sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, itp.), 2) Kompleksową obsługę geodezyjną łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3) Roboty budowlane, zgodnie z przedmiarami robót dla poszczególnych etapów robót - załącznik nr 10 do SWZ - dokumentacja 4) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej. 5) Wykonanie niezbędnych prób technologicznych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się według wzoru: P= KC + KG gdzie: P - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę KC - liczba punktów uzyskanych za kryterium cena brutto KG - liczba punktów uzyskanych za kryterium okres udzielonych gwarancji 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonych gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wyni-ka to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) świadczenie polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub wykonaniu remontu drogi o nawierzchni asfaltowej. Uwaga: W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę roboty budowlane rozliczenie nastąpiło w innej walucie niż PLN, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykona-nych robót budowlanych przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opubli-kowanych na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu oraz SWZ na stronie interne-towej postępowania; b) dysponuje zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w skład którego wejdą: Kierownik robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia upoważniające do kie-rowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograni-czeń lub w ograniczonym zakresie* * lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane; powyższe uprawnienia określono na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku (Dz. U. z 2019 poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dopuszcza się odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2018 roku poz. 1202 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 roku (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ; zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ. 2) dokumenty, z których wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; tj. odpis lub in-formacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, przy czym poprzez w/w dane należy rozumieć wskazanie przez wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 np. nr KRS, nr NIP, nr REGON) 3) ew. odpowiednie pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do re-prezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2). 4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI SWZ (jeżeli dotyczy); 5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy- zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ oraz oświadczenia, o których mowa w Roz-dziale XII SWZ (jeżeli dotyczy); 6) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji); 7) informacje, o których mowa w rozdziale XV pkt 10 SWZ (jeżeli dotyczy); 8) kosztorys ofertowy (zgodny z przedmiarem robót zamieszczonym w załączniku nr 10 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 14 000,00 (słownie: czternaście tysięcy złotych 0/100). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się według wzoru: P= KC + KG gdzie: P - liczba punktów uzyskanych przez wykonawcę KC - liczba punktów uzyskanych za kryterium cena brutto KG - liczba punktów uzyskanych za kryterium okres udzielonych gwarancji 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonych gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |