Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. Jadwigi 1 57-540 Lądek Zdrój powiat: kłodzki Telefon: 74 8117-219, Faks: 74 8140 946 przetargi@23wszur.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lądek Zdrój |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | Telefon: 74 8117-219 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ,,DOSTAWA elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego" 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarstwa domowego dla: 2.1. Zadanie nr 1 - Różny sprzęt gospodarstwa domowego. Szczegółowy zakres ilość, wyszczególnienie określono w załączniku nr 3.1 do SWZ, 2.2. Zadanie nr 2 - Lodówki; suszarki do włosów. Szczegółowy zakres ilość, wyszczególnienie określono w załączniku nr 3.2 do SWZ. 2.3. Zadanie nr 3 - Telewizory. Szczegółowy zakres ilość, wyszczególnienie określono w załączniku nr 3.3 do SWZ. Dodatkowo zakres dostawy i opis zawarto we wzorze do umowy ( załącznik nr 4 do SWZ). Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.przetargi.23wszur.pl CPV: 39 70 00 00-9 Dokument nr: 08 / Pp p-zaU / 24. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert następuje poprzez użycie ,,Hasła dostępowego", które należy przesłać jako odrębną wiadomość na wskazany adres email, po godz. 09:30 i nie później niż do godz. 10:00 dnia 05.04.2024 roku. Specyfikacja: III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SWZ: www.przetargi.23wszur.pl. pod w/w numerem od dnia zamieszczenia ogłoszenia tj. od 26.03.2024 r. Składanie ofert: XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert: 1. Oferty ( podpisane elektronicznie, zaszyfrowane, patrz SWZ rozdz. XI pkt. 1 ) należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@23wszur.pl do dnia: 05.04.2024 r. do godz. 09:30. 2. Oferty zostaną otwarte dnia: 05.04.02.2024 r. o godz. 10:00, w budynku, przy Ul. Jadwigi 1, pokój nr 105. Miejsce i termin realizacji: VI. Termin wykonania zamówienia: od dnia obowiązywania umowy do 12 miesięcy . Wymagania: II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu podstawowego o wartości szacunkowej do 130.000,00 złotych w związku z art. 2, ust. 1, pkt. 1) ustawy Pzp. IV. Określenie przedmiotu zamówienia: wielkość lub zakres zamówienia, informacja o możliwości składania ofert częściowych: 1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 3 zadania / części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w SWZ zadania, których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. V. Informacja o wyborze oferty z możliwością prowadzenia negocjacji : Zamawiający wybiera ofertę bez przeprowadzania negocjacji. VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków ( art. 273, ust. 1 ): 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza warunku . 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zamawiający nie wyznacza warunku . Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy/usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3). Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na podstawie faktury w terminie określonym we wzorze umowy § 9 ). 4). zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie wyznacza warunku . 3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postepowaniu podmiotowe środki dowodowe. VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy składając ofertę załączają do niej: Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu ( art. 125 ust. 1 ) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowi załącznik nr 2; załącznik nr 6; do SWZ oraz można załączyć oświadczenie o nie przynalezności do grupy kapitałowej ( załącznik nr 5) . Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą do złożenia podmiotowych środków dowodowych: wykazanych w rozdziale VII ( nie dotyczy ) niniejszego ogłoszenia i uzupełnienia dokumentów / podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń wymienionych w SWZ. IX. Informacja na temat wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium: - CENA 100 % XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni t. j. do dnia 04.05.2024 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ( art. 307 ust. 1 Pzp. ). XIII. Informacje Zamawiającego : 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji zamówienia . 7. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp. jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie będą mu przyznane. |