Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana złóż filtracyjnych w odżelaziaczu oraz odmanganiaczu DN 1200mm w Stacji Uzdatniania Wody |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Czwartaków 3 86-300 Grudziądz powiat: Grudziądz tel. 261 48 3184, tel. 261 48 3189 13wog.stun@ron.mil.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Grudziądz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261 48 3184, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
(zakup własny - Infrastruktura 13. WOG) ,,Wymiana złóż filtracyjnych w odżelaziaczu oraz odmanganiaczu DN 1200mm w Stacji Uzdatniania Wody na terenie kompleksu wojskowego w m. Gardeja". Dokument nr: 096/2024 Otwarcie ofert: 2. Negocjacje cenowe: Negocjacje cenowe nastąpią w dniu 05.04.2024 r. o godz. 9:00 w siedzibie Infrastruktury, tj. budynek nr 4 przy Ul. Anny Walentynowicz 15 w Grudziądzu. Składanie ofert: 1. Ofertę sporządzoną wg załącznika do zapytania (formularz ofertowy) należy złożyć w następujących formach: - pisemnej na adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Infrastruktura), Ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; - 13wog.stun@ron.mil.pl - faks: 261 48 32 22; o termin złożenia oferty: 05.04.2024 r. do godz. 8.00; Miejsce i termin realizacji: 3. Przewidywany termin realizacji zamówienia: 40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Kompleks wojskowych w m. Gardeja. Wymagania: W przypadku zainteresowania Wykonawcy możliwością uzyskania zamówienia zapraszam do złożenia oferty. Szczegółowe informacje dotyczące składania i przygotowania ofert oraz realizacji zamówienia przedstawiam poniżej. o w przypadku złożenia oferty po terminie, nie będzie ona brana pod uwagę w wyborze oferty najkorzystniejszej; o zastrzega się, że oferty złożone po terminie, nie będą odsyłane do Wykonawców i pozostaną w aktach danej procedury. 5. Forma odbioru zamówienia: protokół odbioru wykonania pełnego zakresu robót. 6. Warunki płatności: przelew w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury wraz z oryginałem protokołu odbioru dokumentacji do siedziby Zamawiającego przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu. 7. Dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - formularz oferty Wykonawcy, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Kryterium oceny ofert: najniższa cena. 9. Pozostałe informacje: 10. Zamawiający przewiduje, iż dokona poprawienia omyłek rachunkowych, pisarskich, wezwie do uzupełnienia dokumentów. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poinformowania o wyborze oferty tylko tego Wykonawcę, którego oferta została wybrana (telefonicznie lub za pomocą faksu). Kontakt: 12. Osoba prowadząca procedurę zakupu: Krzysztof CICHOCKI, tel. 261 48 3184 Joanna GNIOT, tel. 261 48 3189 |