Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi mycia elewacji, oraz czyszczenia i udrażniania rynien, koszy rynnowych i odpływów dachowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk powiat: Gdańsk Telefon: 58 740 43 00 d.boratynski@strefa.gda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 58 740 43 0 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Przedmiot zamówienia: Świadczenie usługi mycia elewacji, oraz czyszczenia i udrażniania rynien, koszy rynnowych i odpływów dachowych w obiektach Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej sp. z o.o. . OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi mycia elewacji, czyszczenia i udrażniania rynien i koszy rynnowych w obiektach Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej sp. z o.o. 1. Szczegółowy zakres prac oraz obowiązków Wykonawcy został określony w ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia" stanowiącym załącznik nr 5 do zaproszenia. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na następujące części: - CZĘŚĆ I: Mycie elewacji, oraz czyszczenie i udrażnianie rynien, koszy rynnowych i odpływów dachowych budynków na terenie Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego przy Ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku. - CZĘŚĆ II: Mycie elewacji, oraz czyszczenie i udrażnianie rynien, koszy rynnowych i odpływów dachowych w obiekcie Bałtyckiego Portu Nowych Technologii przy Ul. Kadłubowców 2 w Gdyni. 3. Wykonawca, zgodnie z pkt. X.1. Zaproszenia, w toku przygotowania oferty może zwracać się do Zamawiającego z pytaniami. 4. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, przed złożeniem oferty, celem uzyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia w dni robocze w godz.ch od 7:00 do 14:00. Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy będą mogli składać pod adresem e-mail: m.nalysz@strefa.gda.pl. Wymagane jest zgłoszenie chęci dokonania wizji najpóźniej do dnia 3.04.2024 r. 5. Usługi świadczone w ramach niniejszego zamówienia mają być wykonane dwa razy w roku: - okres wiosenny, - okres jesienny. Dokument nr: DOP.260.8.1.2024.DB Otwarcie ofert: VIII. OTWARCIE OFERT 1. Otwarcie zarejestrowanych ofert nastąpi bezzwłocznie po upływie terminu określonego w rozdziale VII p. 3, w siedzibie Zamawiającego. 2. W przypadku ofert niekompletnych (z zastrzeżeniem rozdziału IV p. 4) Komisja wezwie do ich uzupełnienia w trybie określonym w rozdziale V p. 7 i 8. Składanie ofert: VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferty należy wysłać lub złożyć osobiście w sekretariacie PSSE w zaklejonych kopertach opisanych jako: ZAPYTANIE OFERTOWE - znak: DOP.260.8.1.2024.DB Świadczenie usługi mycia elewacji, oraz czyszczenia i udrażniania rynien, koszy rynnowych i odpływów dachowych w obiektach Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej sp. z o.o. Nazwa i siedziba Wykonawcy: ................................................... Nie otwierać przed: ................................................... 2. Miejsce złożenia/przesłania ofert pod adresem: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o.; Ul. Trzy Lipy 3, bud. B, IV piętro, 80-172 Gdańsk. 3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 5.04.2024 r. do godz. 13:00 (w przypadku ofert wysyłanych, decyduje data i godz. wpływu) Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Terminy realizacji zamówienia: do 30.11.2025 roku Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia: Zaproszenie do złożenia oferty - postępowanie przetargowe prowadzone zgodnie z: Ustawą z dnia 20 października 1994 r. o specjalnych strefach ekonomicznych (tj. Dz. U. 2015, poz. 282 ze zm.). Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. 2017, poz. 459). Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej sp. z o.o. Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp. z o.o. (zwana dalej ,,Zamawiającym"), zaprasza do złożenia oferty, w trybie zapytania ofertowego (zwanego dalej ,,Zaproszeniem"), na świadczenie usługi mycia elewacji, czyszczenia i udrażniania rynien i koszy rynnowych w obiektach Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu oraz wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do Zaproszenia (zwanym dalej ,,Wzorem Umowy"). Niniejsze postępowanie przetargowe jest prowadzone w języku polskim, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. III. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Cena musi być wyrażona w polskich złotych i groszach cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Każdy Wykonawca może podać tylko jedną cenę za daną część zamówienia. 2. Cena podana na wzorze oferty stanowiącej Załącznik nr 2 do Zaproszenia będzie obejmować wszystkie koszty i składniki wynikające wprost z Zaproszenia oraz Wzoru Umowy, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać w całości zamówienia. 3. Cena ofertowa stanowić będzie w umowie wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe stanowi wynagrodzenie z tytułu wykonania całości przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i nie podlega podwyższeniu. 4. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się, aby Wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) dysponują osobami z doświadczeniem, zdolnymi do wykonania; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie wszczęto w stosunku do nich postępowania upadłościowego ani też nie otwarto wobec nich likwidacji. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunki opisane w ust. 1 pkt. a-d spełniają oni wspólnie. 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części V Zaproszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie tego warunku będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4. Oferty, w których cena wyrażona będzie niezgodnie z rozdziałem III p.1 i p.2 Zaproszenia, podlegają bezwzględnemu odrzuceniu, z pominięciem trybu wezwania do uzupełnienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego Zaproszenia oraz do odstąpienia od wyboru Wykonawcy i unieważnienia postępowania w każdym czasie i bez podania przyczyny. 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 przeciwdziałania r. poz. 835 ze zm.). V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta winna być zgodna z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu oraz Wzorze umowy. 2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami wg załącznika nr 2 do Zaproszenia; b) wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznika nr 3 do Zaproszenia; c) wypełniony wykaz usług, zawierający co najmniej 2 zamówienia na czyszczenie elewacji itd., w skład których wchodziło czyszczenie elewacji powyżej II piętra o łącznej wartości nie mniejszej niż: - część I zamówienia: 60 000,00 zł brutto, - część II zamówienia: 30 000,00 zł brutto, zrealizowane należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z wymaganymi poświadczeniami - wg Załącznika nr 4 do Zaproszenia; d) pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez osoby(ę) niewymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy; e) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub aktualną informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (nie starszy niż 1 miesiąc przed dniem złożenia oferty); f) jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; g) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Załączniku nr 5 do niniejszego Zaproszenia; h) oświadczenie RODO, stanowiącego Załącznik numer 7 do zapytania ofertowego; 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Zaleca się by każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami) była kolejno ponumerowana, a wszystkie karty oferty były ze sobą trwale spięte. 4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty lub osobę(y) posiadającą(e) stosowne pełnomocnictwo, przy czym: a) załączone do oferty kopie dokumentów powinny być sporządzone w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem; b) wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty i załączników muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby parafującej). 5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, na każdą z części zamówienia. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami: ZAPYTANIE OFERTOWE - znak: DOP.260.8.1.2024.DB Świadczenie usługi mycia elewacji, oraz czyszczenia i udrażniania rynien, koszy rynnowych i odpływów dachowych w obiektach Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej sp. z o.o. Nazwa i siedziba Wykonawcy: ................................................... Nie otwierać przed: ................................................... W PRZYPADKU UMIESZCZENIA OFERTY W KOPERCIE NIE ZAWIERAJĄCEJ WYŻEJ WYMIENIONYCH OZNACZEŃ - ZAMAWIAJACY NIE BĘDZIE PONOSIŁ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU OTWARCIA KOPERTY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów ofertowania. 8. W przypadku oferty niekompletnej - zawierającej braki (z zastrzeżeniem rozdziału IV p.4 Zaproszenia), Zamawiający wezwie Wykonawcę do jej uzupełnienia w sposób i w terminie wskazanym w wezwaniu. 9. Zamawiający w celu przyspieszenia postępowania zastrzega sobie prawo do wysyłania wezwań do uzupełnienia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej, na aktualny i użytkowany adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wysłane w ten sposób wezwanie uznaje się za skutecznie doręczone i rozpoczyna bieg terminu wymaganego do uzupełnienia oferty. VI. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu, tj. sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziałach II, III, IV, V, VII i X Zaproszenia. 2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami. Lp. Kryterium Waga kryterium Maksymalna ilość punktów 1 Cena brutto 100 % 100 3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów - maksymalnie możliwe jest uzyskanie 100 punktów, przy czym w ramach kryterium ,,Cena brutto", najwyższą ilość punktów uzyska oferta z najniższą oferowaną ceną brutto zgodnie ze wzorem: cena najniższa C = ----------------------------------------------------- x 100 cena oferty rozpatrywanej C - liczba punktów za kryterium ,,Cena" na podstawie wypełnionego formularza oferty. 4. Rejestracja ofert dostarczonych w kopertach nastąpi poprzez opatrzenie koperty datą i godziną wpływu w sekretariacie siedziby Zamawiającego tj. pod adresem: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o. o.; ul. Trzy Lipy 3, bud. B, IV piętro, 80-172 Gdańsk. 5. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. IX. TERMIN I WARUNKI PODPISANIA UMOWY 1. Umowa dla wyłonionego w toku postępowania Wykonawcy zostanie podpisana zgodnie z treścią Wzoru umowy. 2. Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego. X. DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wszelką korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem Wykonawcy przekazują wyłącznie w formie pisemnej w języku polskim na adres: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. ul. Trzy Lipy 3, bud. B, IV piętro, 80-172 Gdańsk lub na adres email: d.boratynski@strefa.gda.pl Kontakt: 2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Dominik Boratyński, e-mail: d.boratynski@strefa.gda.pl |