Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie kompleksowej dokumentacji |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia powiat: Gdynia tel. 058-73-56-232 zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 058-73-56-232 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie kompleksowej dokumentacji podziale na 2 zadania ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY kierujemy zapytanie ofertowe, którego przedmiotem jest opracowanie kompleksowej dokumentacji podziale na 2 zadania: a) Zadanie 1 - projekt koncepcyjny pn. ,,Adaptacja pomieszczeń poziomu 200 w budynku ,,C" MIR-PIB ul. Kołlątaja 1 na potrzeby laboratorium" b) Zadanie 2 - projekt koncepcyjny pn. ,,Adaptacja pomieszczeń poziomu 900 w budynku 'B" MIR-PIB ul. Kołłątaja 1 na potrzeby laboratorium" III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu zawierającego opracowania i dokumenty określone w załączniku nr 1 do Zaproszenia (opz), rozdz. II w podziale na 2 zadania: a) Zadanie 1 - projekt koncepcyjny pn. ,,Adaptacja pomieszczeń poziomu 200 w budynku ,,C" MIR- PIB Ul. Kołłątaja 1 na potrzeby laboratorium" b) Zadanie 2 - projekt koncepcyjny pn. ,,Adaptacja pomieszczeń poziomu 900 w budynku 'B" MIR- PIB Ul. Kołłątaja 1 na potrzeby laboratorium" 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w załączniku nr 1 i 2 do niniejszego zaproszenia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pod rygorem nieważności oferty, celem uzyskania informacji, które mogą być niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja będzie możliwa po uprzednim pisemnym zgłoszeniu i ustaleniu terminu. Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji powinni skontaktować się z Zamawiającym w sposób opisany w Rozdziale IX CPV: 71200000-0 , 71600000-0, 7163000003 Dokument nr: 22/FZP/FGB/2024, FZP/w/2024/ Otwarcie ofert: 3. Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 514. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert. Zamawiający prześle informacje z otwarcia ofert niezwłocznie po ich otwarciu na wniosek Wykonawcy. Składanie ofert: VIII. MIEJSCE i TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT 1. Sposób złożenia oferty: oferty należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl W temacie wiadomości należy wpisać: 22/FZP/FGB/2024 - oferta na Zadanie 1 - projekt koncepcyjny/Zadanie 2 - projekt koncepcyjny. Zaleca się aby oferta była zaszyfrowana hasłem, które Wykonawca prześle Zamawiającemu na ten sam adres poczty elektronicznej w terminie do 10 minut po terminie otwarcia ofert tj. W dniu 03.04.2024 w godz. od 10:30 do 10:40. Zamawiający zwrotnie potwierdzi otrzymanie oferty i hasła. Prosimy upewnić się, że oferta i hasło zostały odebrane. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć do dnia 03.04.2024r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wykonawca zobowiązuje się wykonania przedmiotu umowy w terminie: Zadanie 1 - do 5 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie 2 - do 16 tygodni od daty zawarcia umowy Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Zapytanie zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego: www.mir.gdynia.pl. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1) brak powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą, a Zamawiającym, wykluczeniu z postępowania w szczególności będą podlegać osoby, które: a) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostają we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z Zamawiającym, otrzymywały od Zamawiającego wynagrodzenie z innego tytułu lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na posiadanie bezpośredniego lub pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego w określonym rozstrzygnięciu tego postępowania 2) Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) 1 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/lub wykonuje/ należycie co najmniej jedną dokumentację, polegających na opracowaniu projektów koncepcyjnych lub projektów budowlano-wykonawczych przestrzeni laboratoryjnych . 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 2. należy wypełnić formularz oferty w pkt. 6. 1. 2. 3. 1 wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 4. Dokumenty wchodzące w skład oferty, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. 5. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie na druku formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1.Cenę oferty należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2.Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Cena oferty musi być określona w złotych polskich. 4.Cenę oferty należy określić w wartości netto i brutto (z podaniem VAT) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Na ofertę składają się minimum następujące załączniki: a) Załącznik nr 1 - Formularz oferty b) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną lub pisemnie na adres siedziby Zamawiającego. X. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną z wnioskiem o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 2.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynął po upływie terminu składania pytań tj. później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 3.Treść zapytań i wyjaśnienia zostaną przekazane wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze zaproszenie do składania ofert. 4.W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentów związanych z zaproszeniem. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze zaproszenie do składania ofert. XI. OPIS KRYTERIÓW i SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERTY 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów: Cena - 100% 2. Jeżeli w postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie warunki zamówienia i zaoferuje najniższą cenę. 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Niniejsze zapytanie ma formę porównania ofert. Nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie daje żadnemu z oferentów prawa roszczenia udzielenia zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z Wykonawcami. Uwagi: XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH DANYCH OSOBOWYCH ORAZ Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, Morski Instytut Rybacki- 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Morskim Instytucie Rybackim-Państwowym Instytucie Badawczym można kontaktować się mailowo na adres: iod@mir.gdynia.pl lub rodo@mir.gdynia.pl oraz telefonicznie na nr. +48 587-356-367/251, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 5) Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej i stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Administratora. 6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. 7) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) 8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 10) będzie przysługiwało Pani/Panu: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO; 11) nie będzie przysługiwało Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 2. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: Piotr Rojek, Tomasz Formejster 3. Wszystkie pytania w związku z niniejszym zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl |