Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie otworów: kontrolno-podsadzkowych, iniekcyjnych oraz kontrolno-rdzeniowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A Strzelców Bytomskich 207 41-914 Bytom powiat: Bytom akruk@srk.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | 213 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie otworów: kontrolno-podsadzkowych, iniekcyjnych oraz kontrolno-rdzeniowych na obszarach objętych działalnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Wykonanie otworów: kontrolno-podsadzkowych, iniekcyjnych oraz kontrolno-rdzeniowych na obszarach objętych działalnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji." 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania, a każde zadanie na 2 etapy: Zadanie 1: otwory kontrolno-podsadzkowe w tym: Etap I: wiercenie otworów kontrolno-podsadzkowych. Etap II: zatłaczanie mieszaniny do pustek poeksploatacyjnych lub do strefy rozluźnień. Zadanie 2: otwory iniekcyjne w tym: Etap I: wiercenie otworów iniekcyjnych. Etap II: zatłaczanie iniektu do strefy rozluźnień gruntu. Zadanie 3: otwory kontrolne - rdzeniowe w tym: Etap I: wiercenie otworów kontrolno-rdzeniowych. Etap II: zatłaczanie mieszaniny do pustek poeksploatacyjnych lub do strefy rozluźnień. CPV: 45100000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00262297, ZP-KCL-0003/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www. srk.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Środkiem komunikacji elektronicznej możliwym do wykorzystania przy składaniu wyjaśnień, informacji lub uzupełnień jest także poczta elektroniczna, adres e-mail: akruk@srk.com.pl i przetargi@srk.com.pl 5. Inne wymagania techniczne w zakresie wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej: 1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript: Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersji beta), zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) - zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania 1366x786. 2) pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet; 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 08:00 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa EFO Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0003/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Wykonanie otworów: kontrolno-podsadzkowych, iniekcyjnych oraz kontrolno-rdzeniowych na obszarach objętych działalnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji." 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania, a każde zadanie na 2 etapy: Zadanie 1: otwory kontrolno-podsadzkowe w tym: Etap I: wiercenie otworów kontrolno-podsadzkowych. Etap II: zatłaczanie mieszaniny do pustek poeksploatacyjnych lub do strefy rozluźnień. Zadanie 2: otwory iniekcyjne w tym: Etap I: wiercenie otworów iniekcyjnych. Etap II: zatłaczanie iniektu do strefy rozluźnień gruntu. Zadanie 3: otwory kontrolne - rdzeniowe w tym: Etap I: wiercenie otworów kontrolno-rdzeniowych. Etap II: zatłaczanie mieszaniny do pustek poeksploatacyjnych lub do strefy rozluźnień. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się: 1. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami wiertniczymi posiadającymi uprawnienia w zakresie: o minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów prawa, i która legitymuje się aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; o minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów prawa, i która legitymuje się aktualną przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego; o minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zawodzie geolog w zakresie czynności polegających na wykonywaniu, dozorowaniu i kierowaniu pracami geologicznymi z kategorią VI lub VII lub dysponować osobami posiadającymi łącznie takie kwalifikacje / uprawnienia, lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów prawa lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów prawa, i która legitymuje się aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, o minimum 1 osobą posiadająca kwalifikacje mierniczego górniczego w podziemnych zakładach górniczych stwierdzonych przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego, wydanych na podstawie Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze lub kwalifikacje geodety posiadającego uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii przeprowadzane zgodnie z procedurą przewidzianą rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. 2. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym, w ramach jednej lub kilku umów polegających na wykonaniu otworów wiertniczych wraz z podsadzaniem pustek w górotworze o łącznej wartości minimum 500 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 213 000,00 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych Projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-11 |