Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych św. Sebastiana 1 59-100 Polkowice powiat: polkowicki telefon: 76/ 72-99-264, tel. 76/ 729 92 35 lub 533 728 827 biuro@pzdp.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Polkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 76/ 72-99-2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych zaprasza do złożenia oferty cenowej w ramach postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzone bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1, zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy na opracowanie dokumentacji projektowej pod nazwą: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1128D w m. Kwielice." I. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji przebudowy drogi powiatowej nr 1128D w m. Kwielice, na odcinku od km 5+310 do km 5+750, w zakresie: a. budowy chodnika, o szer. 2 m z kostki betonowej, na odcinku ok. 350 mb, b. remontu rowu lub rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej, c. budowy oświetlenia drogowego typu LED na odcinku ok. 400 m, wraz z doświetleniem przejścia dla pieszych i doświetleniem parkingu, d. budowy parkingu o nawierzchni z kostki betonowej. 2. Opracowanie przedmiotu zamówienia należy wykonać w zakresie wskazanym na mapie poglądowej -stanowiącej załącznik nr 1. 3. Przed przygotowaniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 4. Prace projektowe powinny obejmować: a. Opracowanie wstępnych rozwiązań projektowych, które będą podlegały zatwierdzeniu przez Zamawiającego, b. opracowanie projektu budowlanego - 5 egz., c. opracowanie projektu technicznego - 3 egz., d. przygotowanie mapy do celów projektowych, e. opracowanie i zatwierdzenie stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz., f. uzyskanie w imieniu Zamawiającego, w niezbędnym zakresie i na swój koszt: opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, które umożliwiają uzyskanie zgody na realizację robót budowlanych, w tym (jeżeli zachodzi potrzeba) złożenia dokumentów na naradę koordynacyjną (uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu), g. opracowanie wytycznych do planu BIOZ, w przypadku gdy opracowanie planu wynika z obowiązujących przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, h. opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarami - 2 egz., i. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiOR, zawierającej SST-2egz. j. uzyskanie, we właściwym organanie administracj i budowlanej, stosownych dokumentów pozwalających Zamawiającemu prowadzenie robót budowlanych. 5. Do dokumentacji projektowej Wykonawca obowiązany jest dołączyć oświadczenie, że dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 6. Opracowania, należy przygotować w wersji papierowej oraz przekazać Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku w postaci płyty CD/DVD/pendrive. Wersję elektroniczną przygotować w formie edytowalnej (w oparciu o oprogramowanie środowiska CAD, Office, Norma, lub inne, zaakceptowane przez Zamawiającego) oraz plików pdf. Dokumenty umieszczone na nośniku muszą być aktualne i zgodne z materiałami przekazanymi w formie papierowej. II. POZOSTAŁE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Dokumentacja projektowa musi zostać opracowana w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego. 2. Projekt budowlany należy opracować w oparciu o Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na okres 5 lat. 4. Ww. opracowania muszą odpowiadać wymogom przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, obowiązujących na dzień przekazania dokumentacji. 5. Rozwiązania projektowe muszą zapewniać zgodność z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. 6. Miejsce wpięcia oświetlenia podlega ustaleniu z Zamawiającym. 7. Zamawiający dopuszcza umieszczenie w projekcie nazwy proponowanych materiałów i urządzeń jako przykładowe i ich opisanie za pomocą istotnych parametrów ze wskazaniem dopuszczalnych odchyleń (procentowo) gwarantujących uzyskanie oczekiwanego, wymaganego przepisami i normami efektu. 8. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej ich usunięcie, zgodnie z uzyskanymi warunkami wydanymi przez właścicieli sieci. 9. Odbyć w ramach wynagrodzenia ofertowego co najmniej dwie konsultacje z Zamawiającym, w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia i dokonać weryfikacji projektowanych rozwiązań w obowiązkowej wizji w terenie. 10.W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do odbycia nie więcej niż trzech konsultacji autorskich w tracie realizacji projektu oraz nie więcej niż dwóch nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót budowlanych. Wizyty na placu budowy i prace projektowe związane z usunięciem błędów w przedmiocie umowy nie będą traktowane jako nadzory autorskie. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia produktów innych niż przyjęte w dokumentacji -równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań dot. parametrów technicznych, bez uzgadniania z projektantem. 12.Zamawiający na każdym etapie projektowania ma prawo wnosić uwagi do dokumentacji projektowej, w tym również do przedmiarów i kosztorysów. III. DODATKOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego opracowanej dokumentacji na Zamawiającego przechodzą autorskie prawa majątkowe do projektu na wszystkich polach eksploatacji, a w szczególności: a. wprowadzenie do obrotu oryginału lub egzemplarzy, na których materiał utrwalono, b. wielokrotna publikacja materiałów, c. utrwalanie dowolną techniką, d. zwielokrotnione dowolną techniką, e. wprowadzenie do pamięci komputera. 2. Z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego opracowanej dokumentacji Zamawiający uzyskuje prawo do dysponowania prawami zależnymi do dokumentacji projektowej. 3. Wykonawca oświadcza, że jego prawa do dokumentacji nie są w niczym i przez nikogo ograniczone. 4. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie i powielanie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego w procesie udzielania zamówienia publicznego. 5. Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego i wskazane przez niego inne podmioty (osoby) w zakresie opracowanego projektu budowlanego i projektu technicznego oraz na dokonywanie przez Zamawiającego nieodpłatnie wszelkich zmian w dokumentacji projektowej zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego lub podmioty (osoby) przez niego wskazane. 6. Wykonawca zobowiązuje się nie wykorzystywać przysługujących praw osobistych z wyjątkiem prawa do autorstwa oraz do oznaczenia projektu swoim nazwiskiem. Powyższe nie będzie rodzić zobowiązań Zamawiającego wobec Wykonawcy. 7. Wykonawca oświadcza, że nie przyjmuje zleceń lub nie świadczy usług w rozumieniu ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177, ze zm.). Dokument nr: PZDP.252.25.2024 Składanie ofert: VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03 kwietnia 2024 r. do godz. 14.00 w siedzibie Zamawiającego: 1. osobiście - pok. nr 107 lub 2. listownie na adres pocztowy: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, Ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice lub 3. elektronicznie (w formie zeskanowanych, podpisanych dokumentów i przesłanych plików) na adres e-mail: biuro@pzdp.pl lub poprzez ePUAP, skrytka: /pzdp_przemkow/SkrytkaESP. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Rozpoczęcie - w dniu zawarcia umowy, 2. Zakończenie: do dnia 31.07.2024 r. w tym: a. ETAP I - do 14.06.2024 r. - złożenie do organu administracji budowlanej wniosku o wydanie dokumentu umożliwiającego Zamawiającemu realizację robót budowlanych; zakończeniem etapu II jest protokolarne przekazanie Zamawiającemu: o 1 kpl. projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami, o kosztorysu inwestorskiego, o stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, o potwierdzonego wniosku złożonego do organu administracji budowlanej; b. ETAP II - do 31.07.2024 r. protokolarne przekazanie Zamawiającemu pozostałej części przedmiotu zamówienia. Wymagania: V. WARUNKI PŁATNOŚCI: Warunki płatności zostały określone w § 5 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: a. drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - KOORDYNATOR PROJEKTU, b. elektrycznej. VII.PRZYGOTOWANIE OFERTY: 1. Oferta winna być sporządzona pisemnie, w języku polskim, zgodnie ze wzorem w załączniku ,,Formularz ofertowy", podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane w KRS lub CEIDG; 2. Oferta powinna zawierać: a. formularz ofertowy (załącznik nr 3) z podaniem ryczałtowej wartości (brutto/netto) oraz terminem realizacji zadania. b. kopia dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe projektantów (uprawnienia budowlane) wraz zaświadczeniami o przynależności do izby samorządu zawodowego i posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, osób wyszczególnionych, c. umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. IX. KRYTERIUM WYBORU 100% najniższa cena IX. KLAUZULE ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania oraz do jego zamknięcia bez podania przyczyny, szczególnie w przypadku otrzymania ofert, których wartość przekracza środki finansowe przeznaczone na realizację przedmiotowego Zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ofert. 3. Niniejsze postępowanie - nie stanowi oferty, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 66, 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - kodeks cywilny. 4. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną to oferent odpowiada za dobór ogólnodostępnych narzędzi/aplikacji umożliwiających otwarcie złożonej oferty i jej załączników. Uwagi: X. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO ZAMAWIAJĄCEGO związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 1206) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych osób, których dane dotyczą jest Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych reprezentowany przez Dyrektora jednostki z siedzibą przy ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, tel.: 767299264, e-mail: biuro@pzdp.pl; 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych możliwy jest pod numerem tel. 723 638 988 lub adresem e-mail: inspektor@pcuwpolkowice.pl; 3. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; 4. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób, których dane dotyczą będzie: a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.); b) regulamin udzielania zamówień publicznych Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych; Kategorie przetwarzanych danych obejmują podstawowe dane osobowe, szczególne kategorie danych osobowych jak i również dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa; 6. Dane osobowe osób, których dotyczą mogą być udostępniane podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym usługi ochrony mienia lub osób Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe osób, których dotyczą nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej; 7. Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane przez Administratora w formie papierowej i w systemach informatycznych na podstawie przepisów prawa przez okresy określone w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt zatwierdzonym przez archiwum państwowe, tj. dokumentacja kwalifikuje się do kategorii 5 lat, gdy są to umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych do progu poniżej 130 000 złotych netto i 10 lat, gdy powyżej progu 130 000 złotych netto; 8. Osoba, której dane dotyczą posiada: a) w oparciu o art. 15 RODO, tj. prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych; b) w oparciu o art. 16 RODO, tj. prawo do sprostowania danych osobowych; c) w oparciu o art. 17 RODO, tj. prawo do usunięcia danych osobowych; d) w oparciu o art. 18 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania; e) w oparciu o art. 20 RODO, tj. prawo do przenoszenia danych; f) w oparciu o art. 21 RODO, tj. prawo do sprzeciwu; wobec przetwarzania, o ile inne przepisy prawa nie uniemożliwiają Administratorowi realizacji tych praw; 9. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z wyłączeniem przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa; 10.Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza jej prawa lub wolności; 11 .Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji wymienionych celów, brak ich podania uniemożliwi osobie, której dane dotyczą korzystanie z przysługujących na podstawie określonych przepisów praw. Kontakt: 4. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Alicja Laszczyńska tel. 76/ 729 92 35 lub 533 728 827. |