Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Osielsko Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko powiat: bydgoski justyna.janicka@osielsko.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Osielsko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2024 r. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1. Budowa ulicy Leśnej w Żołędowie (519,43 m), polegająca na wykonaniu: - jezdni o nawierzchni mineralno-asfaltowej o szerokości 4,50 - 5,50 m, - zjazdów indywidualnych oraz dojść do furtek z kostki brukowej betonowej, (dodatkowo należy uwzględnić wykonanie 4 zjazdów indywidualnych szerokości 5 wraz z przepustami średnicy 400mm z rury HDPE) - zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego, - poboczy wzmocnionych kruszywem o szerokości 0,75 m, - ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej, - wycinka i karczowanie drzew, - prefabrykowanego korytka ściekowego o wymiarach 500x600x150 mm oraz korytka ściekowego z polime-robetonu o wymiarach 333x370x95 mm, - rowów przydrożnych, - przepustów pod zjazdami mm z PEHD, - oświetlenia drogowego: 13 latarni z linią kablową i szafką oświetleniową sterującą, - likwidacja kolizji z linią elektroenergetyczną nn i złączami kablowymi - kanalizacji deszczowej z rur PCV-U klasy S SDR-34 (SN8) ze studniami rewizyjnymi betonowymi o średnicy 1000, 1200 mm wraz z wpustami - odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej PCV O 160 do granicy działki nr: 182/61, 182/65, 184/5,184/7, 187/19, 187/20 - przedłużenie odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej PCV O 160 do granicy działki nr: 182/63, 182/69, 182/71 - studni PCV O 600 wraz z odcinkiem sieci PCV O 200 - ok. 4,0 m do granicy działki drogowej o nr 187/5 - usunięcia kolizji Sygnatura TTISILU/MG.215-4552/21 Orange Polska S.A. - kanałów technicznych telekomunikacyjnych w postaci kanalizacji kablowej z rur DVK110, RHDPE O110/6,3, rurociągów kablowych z rur HDPE O40/3,7; rurociągów mikrokanalizacji (prefabrykowanej wiązki mikrorur (7x10/8 mm) ; studni teletechnicznych SKR-1, - oznakowania pionowego i poziomego, - regulacji pionowej i poziomej elementów infrastruktury podziemnej, - humusowania gr. 10 cm i obsiew trawą terenu pasa drogowego nie podlegającego utwardzeniu Wymagane parametry oprawy oświetleniowej LED - załącznik nr 9 do SWZ Część 2. Budowa ulicy Ametystowej w Osielsku (188 m), polegająca na wykonaniu: - jezdni z kostki brukowej o szerokości 5,00 m - poboczy wzmocnionych kruszywem o szerokości 0,75 m, - zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej, - dojść do furtek z kostki brukowej betonowej, - regulacji pionowej elementów infrastruktury podziemnej, - kanał technologiczny telekomunikacyjny, - rowów przydrożnych, - oświetlenie drogowe: 4 latarnie (S1, S3, S4, S5) z linią kablową - humusowanie gr. 10 cm i obsiew trawą całej nieutwardzonej powierzchni pasa drogowego Wymagane parametry oprawy oświetleniowej LED - załącznik nr 9 do SWZ Część 3. Budowa odcinka Ul. Perłowej (od Bałtyckiej do Jantarowej, długość 272,76 m), odcinka Ul. Krabowej (od Perłowej do Jantarowej, długość 267,44 m) oraz Ul. Jantarowej w Osielsku (łącznie 210 m), polegająca na wykonaniu: - wykonanie jezdni z kostki brukowej o szerokości 5,00 m, (od 4,50 do 9,00 m na poszerzeniach) - poboczy wzmocnionych kruszywem o szerokości 0,75 m, - rozbiórki: podbudów, nawierzchni z betonowej kostki brukowej, oporników - zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej, - zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego, - zjazdów publicznych z kostki brukowej betonowej, - wyniesionych skrzyżowań z kostki brukowej betonowej, - progów zwalniających z kostki brukowej betonowej, - dojść do furtek z kostki brukowej betonowej, - regulacji pionowej elementów infrastruktury podziemnej, - kanału technologicznego, - przebudowy sieci energetycznej, - przestawienia istniejących hydrantów, - przyłączy kanalizacji sanitarnej, - oznakowania pionowego i poziomego, - wycinka i karczowanie drzew, - wykonanie zieleni (trawnik), - regulacji wysokościowej wjazdów, bram oraz furtek. Wymagane parametry oprawy oświetleniowej LED - załącznik nr 9 do SWZ CPV: 45000000-7, 45233120-6,45316110-9,45231300-8 Dokument nr: 2024/BZP 00263900, IiZP.271.B.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2392e97-ece6-11ee-b4e0-4ac387c144e3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: justyna.janicka@osielsko.pl (w zakresie np. zadawania pytań dot. wyjaśnienia treści SWZ, przekazywania wezwań i zawiadomień). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). ,,Formularz do komunikacji" umożliwia w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osielsko Ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko tel. 52 324-18-00; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Osielsko jest Pani Violetta Dąbrowska, wybory@osielsko.pl, tel. 52 324-18-80; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Budowę dróg na terenie gminy Osielsko w 2024 r.", znak: IiZP.271.B.4.2024 prowadzonym w trybie podstawowym; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |