Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa gminnego schroniska dla zwierząt |
Data zamieszczenia: | 2024-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wałbrzych plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych powiat: Wałbrzych bzp@um.walbrzych.pl https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161014,69e36e9c3c11957e1aec0e0e05efa201.html |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wałbrzych |
Wadium: | 100.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa gminnego schroniska dla zwierząt wraz z zagospodarowaniem terenu przy Ul. Beethovena w Wałbrzychu Krótki opis przedmiotu zamówienia W ramach przedmiotu zamówienia jest budowa schroniska dla zwierząt, w tym wykonanie w szczególności następujących Robót: a) zabezpieczenie drzew i krzewów niepodlegających wycince przez cały okres wykonywania robót, b) niwelacja terenu z dostosowaniem do nowobudowanych obiektów c) budowa zespołu budynków schroniska dla zwierząt tj. m.in.: - wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku, - wykonanie sieci zewnętrznych wraz z przyłączami: wodociągowym, elektrycznym, teletechnicznym - wykonanie całości instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie podłoża pod posadzki, montaż elementów obudowy ścian i dachu, - dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - dostawa i montaż wyposażenia higieniczno - sanitarnego - wykonanie elementów stanowiących wydzielenie boksów zewnętrznych - roboty wykończeniowe - malowanie i okładziny (ściany, posadzki, sufity) - wykonanie systemu fotowoltaiki, d) dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych, e) dostawa i montaż elementów małej architektury f) wykonania robót zewnętrznych, utwardzeń terenu, ogrodzenia terenu, miejsc postojowych, miejsca na odpady stałe, zagospodarowania w zieleń g) wyposażenie obiektu w urządzenia p.poż. na podstawie opracowanej przez Wykonawcę Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i scenariusza rozwoju zdarzeń w trakcie pożaru, h) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. i) Uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa. Lokalizacja inwestycji: dz. nr 7/3 obręb 32 Gaj przy Ul. Beethovena w Wałbrzychu. CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45330000-9-,45233200-1,45311000-0,45310000-3,45314000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00263981, BZP.271.32.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e85c103f-ecd9-11ee-b4e0-4ac387c144e3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161014,69e36e9c3c11957e1aec0e0e05efa201.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy) https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161014,69e36e9c3c11957e1aec0e0e05efa201.html 5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,161014,69e36e9c3c11957e1aec0e0e05efa201.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 11:00 Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Przetargowej Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.32.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia W ramach przedmiotu zamówienia jest budowa schroniska dla zwierząt, w tym wykonanie w szczególności następujących Robót: a) zabezpieczenie drzew i krzewów niepodlegających wycince przez cały okres wykonywania robót, b) niwelacja terenu z dostosowaniem do nowobudowanych obiektów c) budowa zespołu budynków schroniska dla zwierząt tj. m.in.: - wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku, - wykonanie sieci zewnętrznych wraz z przyłączami: wodociągowym, elektrycznym, teletechnicznym - wykonanie całości instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie podłoża pod posadzki, montaż elementów obudowy ścian i dachu, - dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - dostawa i montaż wyposażenia higieniczno - sanitarnego - wykonanie elementów stanowiących wydzielenie boksów zewnętrznych - roboty wykończeniowe - malowanie i okładziny (ściany, posadzki, sufity) - wykonanie systemu fotowoltaiki, d) dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych, e) dostawa i montaż elementów małej architektury f) wykonania robót zewnętrznych, utwardzeń terenu, ogrodzenia terenu, miejsc postojowych, miejsca na odpady stałe, zagospodarowania w zieleń g) wyposażenie obiektu w urządzenia p.poż. na podstawie opracowanej przez Wykonawcę Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i scenariusza rozwoju zdarzeń w trakcie pożaru, h) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. i) Uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa. Lokalizacja inwestycji: dz. nr 7/3 obręb 32 Gaj przy ul. Beethovena w Wałbrzychu. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: -Zdolności technicznej lub zawodowej: o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który: A. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1 200 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu. Powyższy warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony: - przez Wykonawcę samodzielnie, lub - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie, lub - przez podmiot udostępniający samodzielnie. B. dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1) Kierownik budowy posiadający: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) Kierownik robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający: - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, 3) Kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) Kierownik robót w branży drogowej posiadający: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). Powyższy warunek udziału w postępowaniu opisany w (B pkt 1-4)może być spełniony łącznie przez Wykonawcę /Wykonawców występujących wspólnie i/lub przez podmiot udostępniający zasoby. 5. Zamawiający dopuszcza łączenie ww funkcji. 6. Z uwzględnieniem powyższych zasad dot. spełnienia osobno każdego z warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby lub przez Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z zapisami SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w §25 Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-11 |