Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie corocznej kontroli podstawowej placów zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie ul. Pierwszej Brygady 35 73-110 Stargard powiat: stargardzki Telefon: 91 834 18 30 Faks: 91 834 18 35 zuk@zuk-stargard.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Stargard |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 91 834 18 3 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na usługi: Wykonanie corocznej kontroli podstawowej placów zabaw znajdujących się na terenie Gminy - Miasto Stargard II. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie corocznej kontroli podstawowej niżej wymienionych placów zabaw zgodnie z Norma PN-EN 1176: 1) Plac zabaw w parku Bolesława Chrobrego od strony Ul. Warownej (działka 6/11, obręb 11) 2) Plac zabaw park Bolesława Chrobrego od strony Ul. Struga (działka 12/4, obręb 11) 3) Plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną (urządzenie New Agę Fit) przy Ul. Tańskiego, działka 140/2, obręb 2) 4) Plac zabaw przy Ul. Przybosia , Żeromskiego, Wojska Polskiego (działka 93/52, obręb 6) 5) Plac zabaw park 3 Maja od strony Ul. Skarbowej (działka 440/54, obręb 10) 6) Plac zabaw park 3 Maja od strony Ul. Barnima (działka 440/54, obręb 10) 7) Plac zabaw wraz z siłownią w parku Panorama (działka 94/7, obręb 13) 8) Plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w kwartale ulic: Dworcowej, Reja, Słowackiego, Konopnickiej (działka 697, obręb 13) 9) Plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną przy Ul. Armii Krajowej (działka 22/5, 23/3, 23/4, obręb 19) 10) Kompleks rekreacyjny wraz z placem zabaw w park Podworski Ul. Lotników (działka 33/6, obręb 20) 11) Plac zabaw w wraz z siłownią zewnętrzna w parku Jagielloński (działka 327/1, obręb 11) 12) Wybieg dla psów - Ul. Skandynawska (działka 285/1, obręb 5) 13) Naukowy Plac Zabaw Ul. Chrobrego od strony bramy Wałowej (działka 176/6 obręb 11) III. WYTYCZNE 1. Zgodnie z Polską Normą 1176-7 pkt 6.2.2 zaleca by kontrola dokonana była przez osobę kompetentną, posiadającą wiedzę w zakresie obowiązujących norm - ekspert nie związany bezpośrednio z produkcją, montażem oraz ewentualnymi pracami naprawczymi na ww. placach zabaw. 2. Zakres okresowej kontroli technicznej obiektów małej architektury na placach zabaw powinien obejmować sprawdzenie stanu technicznego: 1) Kompletność i czytelność regulaminów placu zabaw 2) Kompletność i bezpieczeństwo ogrodzeń 3) Elementów konstrukcyjnych belek oraz ich odkształcenia, 3) Połączeń śrubowych 4) Powierzchni elementów drewnianych 5) Stanu warstwy impregnatu elementów drewnianych, 6) Fundamentów 7) Nawierzchni 8) Elementów metalowych z uwzględnieniem stanu warstwy powłoki (ocynkowanej lub lakierowanej) 9) Części połączeń przegubowych, zawiesi siedzisk huśtawek i grubości ogniw łańcucha 10) Ocena zmian w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonywanych napraw lub wymiany części składowych urządzeń 3. Wyniki z przeprowadzonej corocznej kontroli podstawowej powinny być opisane w przejrzysty sposób przez Wykonawcę i dostarczone Zamawiającemu. 4. Coroczna kontrola podstawowa ma oceniać ogólny poziom bezpieczeństwa wyposażenia oraz nawierzchni, stanu fundamentowania urządzeń, wpływu warunków atmosferycznych na materiały użyte do ich produkcji, śladów rozkładu lub korozji. W ramach przeglądu rocznego należy również dokonać oceny zmian w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonanych napraw lub wymienionych części składowych urządzeń. Składanie ofert: V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Termin złożenia oferty ustala się do dnia 05.04.2024 r. do godz. 14.00 na adres e- mail: zuk@zuk-stargard.pl Zaleca się przesłanie oferty spakowanej w jeden folder oraz zabezpieczonej hasłem uniemożliwiającym otwarcie folderu przed terminem składania ofert. Hasło do otwarcia oferty należy przesłać Zamawiającemu w dniu otwarcia ofert po godz. 14:00. W przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego wykonawca nie przekaże hasła umożliwiającego otwarcie folderu zawierającego ofertę, jego oferta zostanie odrzucona. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMINY: Termin wykonania zamówienia od dnia 07.05.2024 r. Wymagania: V. ZASADY OGÓLNE 1. Wykonawca poda wyrażoną wartością netto oraz brutto za wykonanie corocznej podstawowej kontroli 13 szt. placów zabaw. 2. Ocena ofert odbędzie się w oparciu o porównanie cen brutto: 3. Należność za wykonanie zamówienia będzie płatna po dostarczeniu Zamawiającemu, przez Wykonawcę, sporządzonej dokumentacji z corocznej podstawowej kontroli placów zabaw. 4. Płatność faktury: do 21 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Faktura może zostać dostarczona Zamawiającemu o ile nie wystąpią zastrzeżenia. VI. OCENA OFERT I WYBÓR WYKONAWCY 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu. 2. Wybór Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie kryterium cenowego. 3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą elektroniczną. 4. Zamawiający podpisze z Oferentem stosowną umowę na wykonanie usługi. Kontakt: VII. DODATKOWE INFORMACJE Wszelkich wyjaśnień udziela p. Marta Farbotko - Stachera tel. 91-834-18-30; |