Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na system aluminiowy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawa Nr 2 im. ks. Jana Twardowskiego w Łańcucie ul. Kościuszki 17 37-100 Łańcut powiat: łańcucki tel. 17 225 28 22 fax: 17 225 28 22 sekretariat@sp2lancut.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Łańcut |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 17 225 28 22 fa |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwracamy się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty cenowej na wykonanie/ dostawę : 1. Przedmiot zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na system aluminiowy na piętrze w Szkole Podstawowej Nr 2 im. ks. Jana Twardowskiego w Łańcucie. Otwarcie ofert: Wybór oferty nastąpi zgodnie z Procedurą dokonywania wydatków nie objętych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w Szkole Podstawowej Nr 2 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 23 kwiecień 2024r. do godz. 15:00 7. Ofertę można: * przesłać pocztą na adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. ks. Jana Twardowskiego Ul. Kościuszki 17,37-100 Łańcut ( z dopiskiem -Wymiana stolarki drzwiowej) * dostarczyć osobiście do siedziby Szkoły * przesłać faxem na nr: 17 225 28 22 * przesłać e-mail na adres: sekretariat@sp2lancut.pl lub kierownik@sp2lancut.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji; od 08.07.2024r. do 19.07.2024r. Wymagania: 2. Warunki wymagane dla Wykonawców: Doświadczenie w wykonaniu robót o takim lub podobnym zakresie potwierdzone wykazem min. 3 robót. 3. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena: 100% Uwagi: celów przetwarzania wskazanych w pkt 3), w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zbrakowane po upływie od 5 do 50 lat lub być przechowywane bezterminowo, zależnie od kategorii archiwalnej danej sprawy i przepisów. Dane osobowe będą przechowywane co najmniej do końca okresu obowiązywania umowy lub do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z zawartej umowy, do czasu wycofania zgody lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania. W przypadku gdy przepisy prawa nie precyzują okresu przechowywania danych okres ten ustala Administrator. 7. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. 8. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe - odmowa podania danych skutkuje odmową zawarcia umowy (w tym niemożliwością zawarcia umowy lub dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty). 9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu. Kontakt: 4.Osoba uprawniona do kontaktu: Anna Kiełb tel. 17 225 28 22 fax: 17 225 28 22 adres e-mail: sekretariat@sp2lancut.pl lub kierownik@sp2lancut.pl |