Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. +48 519 015 032, tel. 511 033 569, tel. 453 022 644, tel. 660 703 542 przemyslaw.greda@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3664 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | 120.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. +48 519 015 032 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zapraszamy do udziału w postępowaniu - w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: ,,Budowa rurociągu DN600 na odcinku Orzechowo - Baza Miszewko Strzałkowskie - Przewiert HDD". Dokument nr: ZSS.250.000005.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3664 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 26.04.2024 r. o godz. 11:00. Wymagania: 3. WIZJA LOKALNA 3.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca pod warunkiem wykluczenia z postępowania - sprawdzi warunki ewentualnej realizacji Zakupu: poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej, min. 3 dni przed terminem składania ofert po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dział I SIWZ, a także zapozna się z dokumentacją dla Zakupu - zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 4 Dział II SIWZ. 3.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy przesłać e-mailem na adres wskazany w pkt 9.2 Dział I SIWZ, należy podać: - planowany termin przeprowadzenia wizji, - dane osób, które będą brać udział w wizji (imię i nazwisko). 13. WADIUM: 13.1. Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert (Dział I pkt 4 SIWZ) na cały okres związania ofertą w wysokości: 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Kontakt: 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: 9.1. W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania oraz udostępnienia dokumentacji, wskazanej w pkt 4 Dz. II SIWZ, w wersji elektronicznej: Przemysław Gręda, e-mail: przemyslaw.greda@pern.pl, tel. 511 033 569 lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej; 9.2. W zakresie wizji lokalnej*: Mateusz Marcinkowski, tel. 453 022 644, e-mail: mateusz.marcinkowski@pern.pl; 9.3. W zakresie udostępnienia dokumentacji, wskazanej w pkt 4 Dz. II SIWZ, w wersji papierowej: Joanna Świątczak, tel. 660 703 542, e-mail: joanna.swiatczak@pern.pl |