Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Ocieplenie poddasza świetlicy wiejskiej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Janowiec ul. Radomska 2 24-123 Janowiec powiat: puławski tel. (81)8815 800, faks (081)8815 801, tel. 572 410 525 maciej.golawski@janowiec.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Janowiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (81)8815 800, f |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Ocieplenie poddasza świetlicy wiejskiej w miejscowości Oblasy" II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonanie izolacji termicznej i akustycznej poddasza w obiekcie użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej w miejscowości Oblasy. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowalne ujęte w poniższym przedmiarze robót. LpPodstawa Element Obmiar J.m. 1KNR 4-01 0429-06Rozebranie elementów stropów drewnianych - podsufitek z płyt pilśniowych284,186m2 2KNR 4-01 0609-01 analogiaRozebranie istniejącej izolacji stropu z wełny mineralnej284,186m2 3KNR 4-04 1107-01 1107-04Transport materiałów z rozbiórki samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość 10 km + utylizacja2,194t 4KNR AT-43 Warstwa paroizolacyjna 0102-04284,186m2 5KNR 9-12 0301-07Izolacje cieplne i akustyczne wykonywane płytami z wełny mineralnej grub. 30 cm układanymi w połaci dachu krokwiowego284,186m2 6Zabudowa poddasza z płyt gipsowo-kartonowych na profilach kapeluszowych mocowanych KNR AT-43 bezpośrednio do więźby dachowej; pokrycie 0202-01 jednowarstwowe - zabudowa poddasza ze spoinowaniem i szlifowaniem284,186m2 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi KNR-W 2-02 powierzchni wewnętrznych - płyt gipsowych 1510-03 spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem284,186m2 8Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi KNR-W 2-02 powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z 1510-05 gruntowaniem284,186m2 Powyższy przedmiar ma charakter informacyjny, ma wskazać na skalę i cel zamówienia. Wykonanie zakresu rzeczowego nastąpi z materiałów własnych Wykonawcy. Materiały i urządzenia, które zostaną wykorzystane dla realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów: deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatę Techniczną. Dokument nr: RO.271.2.08.2024.MG Składanie ofert: VIII. MIEJSCE, TERMIN FORMA SKŁADANIA OFERT 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 16.04.2024 r. o godz. 10:00. 2. Ofertę można złożyć w jeden z następujących sposobów: 1) W formie papierowej: osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera, posłańca itp w sekretariacie Urzędu Gminy Janowiec Ul. Lubelska 9, 24-123 Janowiec, lub 2) W formie elektronicznej poprzez: a) wysyłkę na adres e-mail: maciej.golawski@janowiec.pl. Miejsce i termin realizacji: Lokalizacja obiektu. Oblasy 29, 24-123 Janowiec. III. TERMIN, SPOSÓB I WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Do dnia 31.07.2024 r. Wymagania: Zamawiający nie wyklucza wystąpienia innych elementów robót. Zamawiający zaleca, przed złożeniem oferty, przeprowadzenie wizji lokalnej. Przekrój poddasza przestawia zał. nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca, na zrealizowane roboty budowlane, udzieli gwarancji wynoszącej 36 miesięcy. Za dzień wykonania przedmiotu zamówienia uznaje się dzień zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia wykonania robót budowlanych. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) braku podstaw do wykluczenia. b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Sposób dokonania oceny spełniania przez Wykonawców warunków udział w postępowaniu zostanie wykonany metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów. Niepełnienie warunku określonego w pkt 1 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania zostanie odrzucona. Wykonawca spełni warunek braku podstaw do wykluczenia, jeżeli nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 i art. 109, z zastrzeżeniem art. 110 i art. 111 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w przeciągu 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: a) jedną robotę budowlaną o wartości min. 50 tys. zł brutto. Na potwierdzenie spełniania warunków, o którym mowa w pkt 1 Zamawiający wymaga złożenie przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. 2. 3. 4. 5. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert. Na etapie składania ofert, na ofertę składa się: 1) Formularz ofertowy. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków. Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z treścią załączników do niniejszego zapytania. Zaleca się jej sporządzenie pismem maszynowym, komputerowym lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Powinna być podpisana przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy wraz z datą naniesienia zmiany. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: 1) podpis elektroniczny lub 2) własnoręcznie podpis - językowy znak graficzny umożliwiający identyfikację osoby składającej ofertę. Wykonawcy będą związani swoimi ofertami 30 dni od końca terminu składania ofert. VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY 1. 2. 3. 4. 5. 6. Cena powinna być podana w złotych polskich i obejmować cenę w rozumieniu art. 3 ustawy z 9 marca 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług. (Dz. U. z 2023 r. poz. 168). Cena oferty powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym również: 1) urządzenie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy; 2) sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 3) koszty zabezpieczenia i oznakowania robót; 4) koszty wykonania ewentualnych, tymczasowych dojść i dojazdów na czas trwania budowy; 5) inne opłaty wynikające z potrzeby realizacji przedmiotu umowy; 6) ewentualne odszkodowania, np. z tytułu zniszczeń obiektów i urządzeń, dróg itp., 7) wszelkie należności publicznoprawne. Cenę należy podać zgodnie z wzorem zawartym w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej zapytania. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. Zamawiający informuje, że jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, ma obowiązek poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie mieć charakter ryczałtowy. VII. OCENA OFERT I INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1.Kryterium oceny ofert: 1) Cena (C) - waga 100%. 2.Opis sposobu przyznania punktacji w kryterium: Cena (C). Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: C = (Cena brutto oferty najtańszej / Cena brutto oferty badanej) * 100 pkt W ramach tego kryterium można otrzymać maksymalnie 100 pkt. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku rozbieżności w wyliczeniach ceny netto, podatku VAT i ceny brutto, podstawą do dokonywania poprawek będzie cena netto. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez niego określonym ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować wyższych cen jak zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą ilość punktów. 3. Za formę elektroniczną oferty uznaje się ofertę: 1) Podpisaną podpisem elektronicznym, 2) W formie elektronicznej kopii (skan lub zdjęcie formy papierowej). 4. Za datę złożenia oferty uznaje się datę faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego. 5. W przypadku złożenia oferty po terminie określonym w pkt 1 oferta nie będzie rozpatrywana. 6. Wykonawca, w przypadku woli zachowania poufności oferty, może: 1) sporządzić ofertę w wersji papierowej i zamieścić ofertę w kopercie. W takim przypadku koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Janowiec, ul. Radomska 2, 24-123 Janowiec. Ponadto na kopercie należy umieścić w widocznym miejscu i czytelnym drukiem: ,,Oferta na ocieplenie poddasza w świetlicy wiejskiej w Oblasach" lub 2) przesłać ofertą na adres e-mail wskazany w pkt 2.2) Zapytania ofertowego w formie pliku zaszyfrowanego i niezwłocznie po upływie terminu składania ofert przesłać hasło do otwarcia pliku zawierającego ofertę. 7. Oferty złożone w sposób określony w pkt 6 będą jawne po terminie składania ofert. 8. W przypadku złożenia oferty z pominięciem zasad poufności określonych w pkt 6 oferty będą jawne przed końcem terminu składania ofert jedynie dla Zamawiającego. 9. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać ofertę złożoną przed upływem terminu składania ofert. IX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM 1. 2. W niniejszym zapytaniu ofertowym wszelkie pytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące zapytania ofertowego przekazywane są w formie: a) papierowej, na adres Zamawiającego: Urząd Gminy Janowiec, ul. Radomska 2, 24-123 Janowiec. b) drogą elektroniczną na adres: maciej.golawski@janowiec.pl, XI. INNE Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w zapytaniu ofertowym, a także możliwość unieważnienia zapytania na każdym jego etapie, przed podpisaniem umowy bez podania przyczyny. Uwagi: X. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH 1. Wykonawca składając ofertę wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszej umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako ,,RODO" lub ,,Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych"). Przetwarzanie powierzonych danych osobowych będzie odbywało się z poszanowaniem przepisów RODO oraz wydanych w związku z nim krajowych przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Zamawiający oświadcza, administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Janowiec z siedzibą w Janowcu przy ul. Radomskiej 2 zwany dalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, 3. Zamawiająca oświadcza, iż inspektorem danych osobowych jest wyznaczona przez Administratora osoba, z którą można kontaktować się pocztą elektroniczną na adres e-mail: iodo@janowiec.pl, telefonicznie na numer 512383100 lub na adres wskazany w punkcie 2, 4. Zamawiający będą przetwarzać dane osobowe wyłącznie w zakresie i celu wykonania umowy oraz realizacji obowiązku prawnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz Ustawy o rachunkowości. 5. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy oraz wymogiem ustawowym do wypełnienia obowiązków wynikających z mocy prawa. Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy i prawidłowe jej wykonanie. 6. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą przekazywane do państw trzecich. 7. Wykonawca posiada prawo do: a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, c) przenoszenia danych, d) wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Okres przetwarzania obejmuje okres wykonywania zobowiązań oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów, oraz okres przechowywania dokumentacji projektowej. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest p. Maciej Goławski, tel. 572 410 525, e-mail: maciej.golawski@janowiec.pl. |