Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ,,Mokre Łąki" sp. z o.o Truskaw ul. Mokre Łąki 8 05-080 Izabelin powiat: warszawski zachodni tel./fax 22 721 84 24, tel. 22 721 80 72, tel. +48 513 438 853 zamowienia@mokrelaki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Izabelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax 22 721 84 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy Ul. 3 Maja w Mościskach, gm. Izabelin. 4. Przedmiot zamówienia wraz z warunkami realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami realizacji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 45232400-6, 45232410-9, 45232423-3 Dokument nr: GPWiK/DES/RB/3/2024 Składanie ofert: 4) Ofertę należy złożyć na adres: zamowienia@mokrelaki.pl 5) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 17.04.2024 r. o godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania Przedmiotu Umowy wynosi do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy i podzielony jest na etapy: 1) Etap I - robót budowlanych - trwający do 4 miesięcy od dnia od dnia zawarcia Umowy; 2) Etap II - rozliczenia robót budowlanych wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej - trwający do 1 miesiąca od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń Etapu I (robót budowlanych); 3) Etap III - zakończenia inwestycji i przekazania do eksploatacji - trwający do 1 miesiąca od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń Etapu II (rozliczenia robót budowlanych). Wymagania: 3. Tryb udzielenia zamówienia. Tryb standardowy, o którym mowa w § 4 Regulaminu - przewidziany dla zamówień o wartości szacunkowej netto równej lub przekraczającej kwotę 60 000 zł, ale mniejszej niż kwota 130 000 zł oraz dla zamówień sektorowych o wartości mniejszej niż progi unijne. 6. Podstawy wykluczenia z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który: 1) spełnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp; 3 2) spełnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859.). 7. Potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego); 2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859.) (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 8. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w nw. zakresie: 1) doświadczenia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub grawitacyjno-tłocznej o wartości każdego zadania co najmniej 200 000 zł netto, w tym jedna robota powinna zawierać w swym zakresie wykonanie przepompowni ścieków sanitarnych; 2) osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą skierowaną do wykonania zamówienia odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi; osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy i musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego co potwierdzone jest zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. 9. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 8 ppkt 1, są: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 4 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 8 ppkt 2, są: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 10. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Opis kryterium oceny ofert: Cena Waga kryterium: 100 % Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium cena następuje wg wzoru: Ilość punktów oferty ocenianej = cena oferty z najniższą cenącena oferty ocenianej x 100 Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 100. Podsumowanie: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie uzyska największą ilość punktów. Ocenie poddane zostaną oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania. 11. Opis sposobu obliczenia ceny. 1) wykonawca poda wartość oferty netto w kolumnie nr 3 2) wykonawca obliczy wartość brutto (cenę oferty) zgodnie z wzorem: wartość brutto = (wartość oferty netto) + (wartość oferty netto x stawka podatku VAT) (wynik należy wpisać w kolumnie nr 5); 3) cenę oferty należy podać cyframi z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 4) cena musi być wyrażona w złotych polskich; 5) cena oferty winna zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570, 1598, 1852.); 6) cena oferty obejmuje całkowity koszt wykonania robót budowlanych. 12. Sposób przygotowania i złożenia ofert oraz termin składania. 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 2) Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo opatrzonej podpisem zaufanym albo w formie dokumentowej, tj. skanu podpisanej oferty - ofertę podpisuje Wykonawca lub osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W wypadku jeśli upoważnienia do podpisania oferty nie da się ustalić na podstawie powszechnie dostępnych rejestrów, dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy należy przesłać wraz z ofertą. 5 3) Wraz z ofertą należy złożyć wypełnione: a) wykaz robót budowlanych, o którym mowa w pkt 9 ppkt 1 lit. a zapytania ofertowego (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego), b) wykaz osób, o którym mowa w pkt 9 ppkt 2 lit. a zapytania ofertowego (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego), c) tabela elementów scalonych (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego). oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie oraz oferty złożone w inny sposób, niż wskazany w pkt 2 i 4, nie będą oceniane. 6) Dla zachowania terminu składania ofert decydujące znaczenie ma data i godzina dostarczenia korespondencji elektronicznej na serwer pocztowy Zamawiającego. 7) Wykonawcy przysługuje możliwość zaszyfrowania własnej oferty w formacie ZIP lub innym podobnym, ogólnodostępnym formacie, z tym zastrzeżeniem, że w wypadku zaszyfrowania własnej oferty po upływie terminu składania ofert zobowiązany jest do niezwłocznego podania hasła umożliwiającego Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty, pod rygorem odrzucenia oferty w wypadku nie podania przez Wykonawcę hasła umożliwiającego Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty. 13. Badanie i ocena ofert. 1) Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone). 2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia: a) wyjaśnień dotyczących złożonej oferty, b) wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów, c) oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 7 i 9, w przypadku ich braku, gdy są niekompletne lub zawierają błędy. 3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofertach omyłki o których mowa w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp. 4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem oczywistych omyłek rachunkowych, b) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. 5) Zamawiający wykluczy Wykonawcę: a) który spełnia przesłanki wykluczenia, o których mowa w pkt 6 zapytania ofertowego. 6) Uzasadnienie odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy zostanie przesłane wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty, wraz z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty lub informacją o unieważnieniu postępowania. 14. Unieważnienie zapytania ofertowego. 1) Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe, jeżeli: a) nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, 6 c) środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane. 2) Informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała co najmniej uzasadnienie unieważnienia postępowania. 15. Wybór najkorzystniejszej oferty. 1) Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę z najwyższą ilością punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 2) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała nazwę i adres wybranego Wykonawcy oraz cenę oferty, a także nazwę i adres pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z cenami ich ofert. 3) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 16. Wzór umowy oraz sposób zawarcia umowy. 1) Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. 2) Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zaprosi Wykonawcę do stawienia się w wyznaczonym terminie do zawarcia umowy albo ustali warunki zawarcia umowy w formie elektronicznej. 3) Umowa wymaga formy pisemnej albo elektronicznej, pod rygorem nieważności, i zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez ostatnią z upoważnionych osób. 4) W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zaprosi kolejnego Wykonawcę z listy do zawarcia umowy lub unieważni zapytanie ofertowe, po uprzednim sprawdzeniu, czy kolejny Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwagi: 17. Ochrona danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ,,Mokre Łąki" sp. z o.o., ul. Mokre Łąki 8 Truskaw, 05-080 Izabelin, POLSKA (PL); 2) u Administratora został powołany inspektor ochrony danych osobowych, który jest dostępny pod e-mailem: iod@mokrelaki.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3 Maja w Mościskach, gm. Izabelin. - Znak sprawy: GPWiK/DES/RB/3/2024; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Dąbrowski, tel. +48 513 438 853 - sprawy merytoryczne, formalne. |