Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Sierpc Piastowska 09-200 Sierpc powiat: sierpecki r.goszczycki@um.sierpc.pl https://umsierpc.ezamawiajacy.pl/pn/umsierpc/demand/notice/public/126260/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sierpc |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i Ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn."Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i Ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury". 2. Zadanie objęte zamówieniem znajduje się u zbiegu ulicy Solskiego, Paderewskiego w mieście Sierpc i obejmuje działki o numerach ewidencyjnych 2383/5, 2381/10, 2381/11, 2383/120, 2383/121, 2381/12, 2376/36, 2381/4, 2381/5, 2383/112, 2383/8, 2376/37, 2376/32, 2376/30, 2373/32, 2371/18 będące własnością Gminy Miasto Sierpc. 3. Inwestycja realizowana jest na podstawie dokumentacji projektowej: 1) w branży budowlanej sporządzonej przez ANBUD Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych Andrzej Oszal stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ; 2) w branży elektroenergetycznej sporządzonej przez Usługi elektryczne ,,LUMEN" stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ; 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ; 4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót elektrycznych stanowiącej załącznik 12 do SWZ; 5) Przedmiaru branża budowlana stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ; 6) Przedmiaru branża elektryczna stanowiącego załącznik nr 14 do SWZ; 7) Projekt zagospodarowania terenu - alejki stanowiącego załącznik nr 15 do SWZ; 8) Przekrój alejki stanowiący załącznik nr 16 do SWZ; 9) Projekt zagospodarowania terenu branża elektryczna stanowiący załącznik nr 17 do SWZ. 4. Zakres prac objęty realizacją to: 1) wykonanie alejek (chodników) z kostki brukowej betonowej BEZFAZOWEJ w kolorze ceglanym/grafit o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem wg planu zagospodarowania terenu rys. stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ. Łączna powierzchnia utwardzenia około 850 m2. Alejki piesze ograniczono ciągiem obrzeży betonowych o wymiarze 100cmx25cmx8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Zgodnie z zaktualizowanym rys. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ zmianie poddano konstrukcję podbudowy alejek wykonanych z kostki brukowej w stosunku do dokumentacji pierwotnej. Konstrukcja chodników/alejek po zmianach: kostka brukowa betonowa o grubości 6 cm kolor ceglany/grafit na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem BEZFAZOWA - 6 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm; podbudowa betonowa lub gruzobeton - 15 cm; warstwa odsączająca piasek 2-4mm - 35 cm; 2) uporządkowanie terenu poprzez wyrównanie, uzupełnienie ziemią urodzajną na grubości 15 cm na szerokości 100 centymetrów po obu stronach alejek, a następnie obsianie trawą tego terenu trawą; 3) wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych. Do oświetlenia przyjęto oprawy ze źródłem światła typu LEDOWEGO. Szczegóły rozwiązania oświetlenia przedstawiono w dokumentacji branży elektrycznej (zał. nr 17 do SWZ). 5. Przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych. 6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo: 1) Wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych; 2) Wynikami badań i pomiarów własnych; 3) Wynikami opracowań własnych. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonywane roboty i zamontowane materiały/urządzenia. 8. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat. 9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osobę na stanowisku robotnika budowlanego. 10. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 i 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest do: 1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 11 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 Umowy. 13. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego. 14. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. CPV: 45233120-6, 45316110-9,45236000-0,77313000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00273437, WIR.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umsierpc.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Sierpc (ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc) (Administrator) jako zamawiający. Kontakt z Administratorem: +48 24 275 86 86, info@sierpc.pl. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. [Szczegółowa klauzula informacyjna RODO została określona w Rozdziale XXIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu] Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl/pn/umsierpc/demand/notice/public/126260/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 10:00 Miejsce składania ofert: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ. 3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 419) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.271.7.2024. 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn."Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury". 2. Zadanie objęte zamówieniem znajduje się u zbiegu ulicy Solskiego, Paderewskiego w mieście Sierpc i obejmuje działki o numerach ewidencyjnych 2383/5, 2381/10, 2381/11, 2383/120, 2383/121, 2381/12, 2376/36, 2381/4, 2381/5, 2383/112, 2383/8, 2376/37, 2376/32, 2376/30, 2373/32, 2371/18 będące własnością Gminy Miasto Sierpc. 3. Inwestycja realizowana jest na podstawie dokumentacji projektowej: 1) w branży budowlanej sporządzonej przez ANBUD Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych Andrzej Oszal stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ; 2) w branży elektroenergetycznej sporządzonej przez Usługi elektryczne ,,LUMEN" stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ; 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ; 4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót elektrycznych stanowiącej załącznik 12 do SWZ; 5) Przedmiaru branża budowlana stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ; 6) Przedmiaru branża elektryczna stanowiącego załącznik nr 14 do SWZ; 7) Projekt zagospodarowania terenu - alejki stanowiącego załącznik nr 15 do SWZ; 8) Przekrój alejki stanowiący załącznik nr 16 do SWZ; 9) Projekt zagospodarowania terenu branża elektryczna stanowiący załącznik nr 17 do SWZ. 4. Zakres prac objęty realizacją to: 1) wykonanie alejek (chodników) z kostki brukowej betonowej BEZFAZOWEJ w kolorze ceglanym/grafit o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem wg planu zagospodarowania terenu rys. stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ. Łączna powierzchnia utwardzenia około 850 m2. Alejki piesze ograniczono ciągiem obrzeży betonowych o wymiarze 100cmx25cmx8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Zgodnie z zaktualizowanym rys. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ zmianie poddano konstrukcję podbudowy alejek wykonanych z kostki brukowej w stosunku do dokumentacji pierwotnej. Konstrukcja chodników/alejek po zmianach: kostka brukowa betonowa o grubości 6 cm kolor ceglany/grafit na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem BEZFAZOWA - 6 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm; podbudowa betonowa lub gruzobeton - 15 cm; warstwa odsączająca piasek 2-4mm - 35 cm; 2) uporządkowanie terenu poprzez wyrównanie, uzupełnienie ziemią urodzajną na grubości 15 cm na szerokości 100 centymetrów po obu stronach alejek, a następnie obsianie trawą tego terenu trawą; 3) wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych. Do oświetlenia przyjęto oprawy ze źródłem światła typu LEDOWEGO. Szczegóły rozwiązania oświetlenia przedstawiono w dokumentacji branży elektrycznej (zał. nr 17 do SWZ). 5. Przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych. 6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo: 1) Wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych; 2) Wynikami badań i pomiarów własnych; 3) Wynikami opracowań własnych. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonywane roboty i zamontowane materiały/urządzenia. 8. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat. 9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osobę na stanowisku robotnika budowlanego. 10. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 i 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest do: 1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 11 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 Umowy. 13. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego. 14. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45236000-0 - Wyrównywanie terenu 77313000-7 - Usługi utrzymania parków 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami: Cena (z VAT): 60%, Gwarancja: 40%. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad: Kryterium nr 1: Cena (60%) ,,C", obliczona zostanie na postawie następującego wzoru: C= C_(min.)/C_o ×100 pkt= ...pkt,gdzie: Cmin. - cena oferty najtańszej (brutto) Co - cena oferty ocenianej (brutto) (maksymalnie 100 pkt do zdobycia) Kryterium nr 2: Gwarancja (40%). Kryterium ,,Gwarancja" G- będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) - 5 lat. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 7 lat. Termin gwarancji należy proponować w pełnych latach. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: 5 lat - 0 punktów; 6 lat - 50 punktów; 7 lat - 100 punktów; (maksymalnie 100 pkt do zdobycia) UWAGA: W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. ,,Gwarancja", Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 5 lat i przyzna 0 pkt w przedmiotowym kryterium. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru: P=C ×60% +G ×40%= ...pkt,gdzie: P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej, C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena", G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja". Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga: a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) aby Wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę o podobnym zakresie, polegającą na wykonaniu chodników lub dróg z kostki brukowanej wraz z oświetleniem (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100); c) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. d) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b-d musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2) wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej; 3) wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Do oferty (tj. Formularza oferty) Wykonawca dołącza: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1. 2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2. 2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, tj.: 1) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a. 2) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu - składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik nr 2a. Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Inne dokumenty dołączane do Formularza oferty: 1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/ 4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ. 3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 419). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Oferta wspólna: 1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa: - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub - pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno; b) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składa: - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (określone w § 11 Projektu umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ); [Rodzaje i zakresy zmian zostały określone w Projekcie umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ - ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu] 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami: Cena (z VAT): 60%, Gwarancja: 40%. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad: Kryterium nr 1: Cena (60%) ,,C", obliczona zostanie na postawie następującego wzoru: C= C_(min.)/C_o ×100 pkt= ...pkt,gdzie: Cmin. - cena oferty najtańszej (brutto) Co - cena oferty ocenianej (brutto) (maksymalnie 100 pkt do zdobycia) Kryterium nr 2: Gwarancja (40%). Kryterium ,,Gwarancja" G- będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) - 5 lat. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 7 lat. Termin gwarancji należy proponować w pełnych latach. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: 5 lat - 0 punktów; 6 lat - 50 punktów; 7 lat - 100 punktów; (maksymalnie 100 pkt do zdobycia) UWAGA: W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. ,,Gwarancja", Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 5 lat i przyzna 0 pkt w przedmiotowym kryterium. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru: P=C ×60% +G ×40%= ...pkt,gdzie: P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej, C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena", G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja". Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-21 |