Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana 4 szt. kotłów centralnego ogrzewania |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NADLEŚNICTWO TRZCIEL ul. Graniczna 18 66-320 Trzciel powiat: międzyrzecki trzciel@szczecin.lasy.gov.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Trzciel |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana 4 szt. kotłów centralnego ogrzewania w leśniczówkach Policko, Jasieniec, Wyszanowo. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Wyszanowo 2 kotły. Przedmiotem zamówienia są dostawy nowych kotłów grzewczy 5 generacji do spalania drewna na zasadzie zgazowania. Zadanie obejmuje wymianę (demontaż) istniejącego kotła wodnego na opał stały, tj. drewno oraz dostawę i montaż nowego kotła wraz z osprzętem. Zadanie obejmuje dodatkowo wykonanie niezbędnych prac modernizacyjnych w kotłowni z zakresu robót budowlanych, instalacyjnych, technologicznych oraz elektrycznych dostosowujących nowy system grzewczy do istniejącej instalacji oraz przystosowujących pomieszczenie kotłowni do wymogów związanych z zamontowaniem nowego kotła. Część 2 - Rańsko - 1 kocioł, Bieleń - 1 kocioł. Przedmiotem zamówienia są dostawy nowych kotłów grzewczy 5 generacji z do spalania drewna na zasadzie zgazowania. Zadanie obejmuje wymianę (demontaż) istniejącego kotła wodnego na opał stały, tj. drewno oraz dostawę i montaż nowego kotła wraz z osprzętem. Zadanie obejmuje dodatkowo wykonanie niezbędnych prac modernizacyjnych w kotłowni z zakresu robót budowlanych, instalacyjnych, technologicznych oraz elektrycznych dostosowujących nowy system grzewczy do istniejącej instalacji oraz przystosowujących pomieszczenie kotłowni do wymogów związanych z zamontowaniem nowego kotła. CPV: 45331110-0, 45111300-1,45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00275180, SA.270.7.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-036b0a80-f19d-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, określa ,,Regulamin korzystania z Platformy eZamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): a) Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). b) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza). c) We wszelkiej korespondencji zawiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ. d) Jeżeli przekazywane dokumenty zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". e) Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej - Komunikacja w postępowaniu dostępnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf 5. Złożenie oferty: a) Złożenie oferty w postępowaniu prowadzonym na Platformie wymaga, aby Wykonawca posiadał aktywowane konto na Platformie. Wykonawca powinien przygotować ofertę przy pomocy ,,Formularza ofertowego" będącego załącznikiem do SWZ. b) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. c) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz oferty" w pierwszym polu ,,Wypełniony formularz oferty". W kolejnym polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. d) Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku - z zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę". e) Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. f) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". Szczegółowy opis w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma E-zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |