Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Okresowa kontrola stanu technicznego obiektów oświatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY-BIAŁOŁĘKA M. ST. WARSZAWY ul. Modlińska 190 03-119 Warszawa powiat: Warszawa 225003620 sekretariat@dbfo.waw.pl https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/154094/notice/public/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 225003620 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Okresowa kontrola stanu technicznego obiektów oświatowych będących w zasobach Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz wprowadzenie wyników z przeprowadzonej kontroli do MEZZO Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) oraz wprowadzenie wyników z przeprowadzonej kontroli do Modułu Elektronicznej Ewidencji Zasobów Oświatowychm.st. Warszawa tzw. MEZZO na podstawie dostępu udzielonego przez m.st. Warszawa, zgodnie z zarządzeniem Prezydenta m. st. Warszawy nr 1763/2023 z dnia 1 grudnia 2023 r., administrowanych przez szkoły i placówki oświatowe wymienione w Załączniku nr 9 do SWZ - wykaz placówek. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 5.1-5.24 do SWZ - Charakterystyka techniczna obiektów w aplikacji MEZZO z danymi wyjściowymi, dla każdej placówki oświatowej oddzielnie. CPV: 71630000-3, 71356100-9,71356000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00275730, DBFO.II.GSZ.2411.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/154094/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/154094/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W Rozdział VIII SWZ znajdują się informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty-Białołęka m. st. Warszawy z siedzibą przy Ul. Modlińskiej 190, 03-119 Warszawa (dalej: Administrator). Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem: 1. adresu korespondencyjnego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Białołęka, Ul. Modlińska 190, 03-119 Warszawa, 2. numeru telefonu: 22 51 03 620, 3. adresu e-mail: sekretariat@dbfo.waw.pl. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/154094/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 09:00 Miejsce składania ofert: https://dbfobialoleka.ezamawiajacy.pl/pn/DBFOBIALO/demand/154094/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO.II.GSZ.2411.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) oraz wprowadzenie wyników z przeprowadzonej kontroli do Modułu Elektronicznej Ewidencji Zasobów Oświatowychm.st. Warszawa tzw. MEZZO na podstawie dostępu udzielonego przez m.st. Warszawa, zgodnie z zarządzeniem Prezydenta m. st. Warszawy nr 1763/2023 z dnia 1 grudnia 2023 r., administrowanych przez szkoły i placówki oświatowe wymienione w Załączniku nr 9 do SWZ - wykaz placówek. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 5.1-5.24 do SWZ - Charakterystyka techniczna obiektów w aplikacji MEZZO z danymi wyjściowymi, dla każdej placówki oświatowej oddzielnie. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej 71356000-8 - Usługi techniczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: dedykowany imiennie koordynator umowy 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia, w realizacji co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była (jest) usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych budynków (min. 15 budynków dla każdego zamówienia). 1.2. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować odpowiednimi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia, o których mowa w art. 64 ust. 4 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682), w każdej specjalności zgodnie z zakresem kontroli: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i wentylacyjnych, co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych lub uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności w odniesieniu do przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych - co najmniej 1 osoba; uprawnienia do wykonywania czynności dotyczącej ochrony przeciwpożarowej - co najmniej 1 osoba; aktualne świadectwo kwalifikacyjne ,,D" w zakresie dozoru dla osób, które pracują z urządzeniami, instalacjami i sieciami gazowymi wytwarzającymi przetwarzającymi, przesyłającymi, magazynującymi i zużywającymi paliwa gazowe - co najmniej 1 osoba; aktualne świadectwo kwalifikacyjne ,,E" uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba; aktualne świadectwo kwalifikacyjne ,,D" w zakresie dozoru dla osób, które pracują z urządzeniami, instalacjami i sieciami elektroenergetycznymi wytwarzającymi, przetwarzającymi, przesyłającymi i zużywającymi energię elektryczną - co najmniej 1 osoba. Uwaga! Jedna osoba może wykazać posiadanie kwalifikacji zawodowych w więcej niż jednym zakresie. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania osobami, które posiadają równoważne uprawnienie w danej specjalizacji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym spełniające warunki jako ważne uprawnienia budowlane. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty; b) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów c) Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (składane, gdy Wykonawcy wspólnie składają ofertę 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 10 do SWZ; Wykazane usługi mają potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu, który został określny w Rozdziale XVI SWZ. Dowody, o których mowa powyżej to referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ), 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: a) Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ; b) Formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, c) Oświadczenie o treści określonej we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 455 Ustawy przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w poniższym zakresie: a) zmiany stawki VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); b) zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; c) zmiany danych Wykonawcy; d) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 Ustawy; e) zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie powoduje modyfikacji ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 umowy; f) zmiany umowy, których wartość jest niższa niż 10 % wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 umowy, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: dedykowany imiennie koordynator umowy 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-15 |