Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych "Wspólna Troska" ul. Stefana Batorego 64 H 96-100 Skierniewice powiat: Skierniewice tel 504-076-640, tel. 504 076 640 stowarzyszenie@wspolnatroska.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Skierniewice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 504-076-640, tel |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część I przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną o mocy od 24 do 25 kWp wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem, zdolnym do przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej zlokalizowanej na terenie stowarzyszenia ,,Wspólna Troska" z siedzibą w Skierniewicach. Kategoria ogłoszenia: Roboty budowlane Montaż na dachu metodą nieinwazyjną. Na przedmiot zamówienia składają się: a) badanie statyki dachu b)wykonanie i uzgodnienie projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej (2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4) zawierającego: o przedmiot opracowania (opis), analizę techniczną: o dobór, moc, ilość, produkcja energii, stringi, plan rozmieszczenia modułów o dobór falownika, o dobór konstrukcji wsporczej, o rozrysowanie tras kablowych, o projekt uzgodniony z konstruktorem pod względem dociążenia dachu, o karty produktowe, w tym: o zakres niezbędnych zmian koniecznych do prawidłowego funkcjonowania istniejącej instalacji odgromowej obiektu wraz z analizą ryzyka oraz obliczeniem wymaganych odstępów izolacyjnych tak, aby spełniała ona wymagania aktualnie obowiązujących norm PN-EN 62305, o projekt zatwierdzony przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń ppoż. c) dostawa i montaż falowników; d) dostawa i montaż instalacji kablowej; e) dostawa i montaż konstrukcji (stelażu) pod moduły fotowoltaiczne; ciężar i rozmieszczenie balastu muszą być dobrane z uwzględnieniem obciążenia śniegiem i wiatrem; f) dostawa i montaż paneli / układów fotowoltaicznych na dachach we wskazanych lokalizacjach budynków funkcjonalnych objętych projektem wykonawczym; g) dostawa i montaż układów zabezpieczeń DC oraz AC; e) modernizację instalacji odgromowej; f) pomiary kontrolne, próby wydajności instalacji, oraz uruchomienie i regulacja instalacji PN-EN 62446; g) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie zasad prawidłowej eksploatacji i obsługi wykonanych instalacji fotowoltaicznych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi, użytkowania (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji) i ich przekazanie użytkownikom oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia oraz uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu; Szkolenie winno odbyć się na terenie obiektu Zamawiającego, w dni powszednie, h) przygotowanie zawiadomienia o wykonanej instalacji do Państwowej Straży Pożarnej; i) wyłącznik przeciwpożarowy; j) sprawdzenie poprawności pracy systemu fotowoltaicznego; l) wpięcie instalacji w istniejący system energetyczny w obiektach funkcjonalnych i uruchomienie techniczne; n) wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej - (2 egz. Forma A4, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD szt. 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF oraz DWG (plik DWG w wersji edytowalnej) zawierającej w szczególności: o miejsce i datę instalacji , informacje zamieszczone w projekcie wykonawczym; o karty katalogowe, atesty, deklaracje podzespołów o procedurę weryfikacji poprawności działania systemu, o procedurę postępowania w przypadku awarii, o plan przeglądów wraz z datą następnego przeglądu, o instrukcję eksploatacji i konserwacji systemu, o raporty z badań i pomiarów przeprowadzonych zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 62446:2016 w tym: i. badanie ciągłości uziemień i ekwipotencjalnych połączeń wyrównawczych, ii. test polaryzacji obwodów DC, iii. badanie napięcia obwodu otwartego VOC, iv. badanie natężenia prądu obwodu zwartego ISC, v. badanie rezystancji izolacji obwodów DC, vi. badanie charakterystyki prądowo-napięciowej łańcuchów modułów fotowoltaicznych, vii. badania kamerą termowizyjną połączeń elektrycznych, modułów fotowoltaicznych, puszek przyłączeniowych itp. o) wykonanie pomiaru wytwarzanej energii elektrycznej; p) wykonanie prac pomocniczych budowlanych obejmujących m.in.: przebicia, wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń, zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń, wykonanie przepustów w miejscach przejść instalacyjnych tras kablowych przez ściany, lub inne przeszkody przez przegrody budowlane, uszczelnienie przepustów w tym zachowanie stref pożarowych, wykonanie prac porządkowych (np. malowanie, tynkowanie) mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego; q) podłączenie instalacji fotowoltaicznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia mikroinstalacji w imieniu użytkownika do sieci dystrybucyjnej , r) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji; s) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; w okresie gwarancji Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę CPV: 09 331 200-0, 09 332 000-5 Dokument nr: 4/2024 Specyfikacja: Adres strony prowadzonego postępowania / Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: www.wspolnatroska.pl Składanie ofert: Oferta powinna zostać dostarczona osobiście lub za pośrednictwem jednego z operatorów pocztowych na adres siedziby biura Zamawiającego: Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych ,,Wspólna Troska" 96-100 Skierniewice, Ul. Batorego 64H, pokój 28 z dopiskiem na kopercie: ,,Oferta na montaż fotowoltaicznej" Dopuszcza się złożenie oferty w wersji elektronicznej (podpisanej profilem zaufanym) na adres email: stowarzyszenie@wspolnatroska.pl w tytule Oferta na montaż fotowoltaicznej Ofertę należy złożyć (wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania) w terminie do dnia 16.04.2024 r. do godz. 16:00. Decyduje data i godz. wpływu do Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: Adres inwestycji: 96 - 100 Skierniewice Ul. Stefana Batorego 64H znajdujące się w województwie łódzkim. Istniejący budynek znajduje się w Skierniewicach przy ulicy Stefana Batorego 64 H działka 21/51 obręb 0007 na obszarze Zespołu Koszarowego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków. Planowany termin realizacji - marzec 2024 Wymagania: Wymagania: 1) Z niniejszego postępowania zostaną wykluczeni Oferenci , którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2) Podanie ceny netto oraz brutto 3) Posiadanie polisy ubezpieczenia OC swojej działalności gospodarczej na kwotę 1 000 000,00 4) Udokumentowanie zdolności technicznej i zawodowej (wykonałem należycie minimum 10 instalacji fotowoltaicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto) 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków , o których mowa w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub też sytuacji finansowej czy ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych . Zamawiający powiadomi i podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę i spełnia wszystkie kryteria. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: KryteriumZnaczenie % kryteriumCena netto oferty50 %Max. Liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 50 Doświadczenie w liczbach wykonanych instalacji fotowoltaicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 netto Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki ( w godzinach ) Okres gwarancji na roboty budowlane Okres gwarancji producenta na moduł10 %10 10 %10 20 %20 10%10 fotowoltaiczny Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium : Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następujących wzorów: Cena oferty netto Cena = wartość oferty najtańszej (w Pln. ) / wartość oferty badanej (w Pln. ) x 100 x znaczenie 50% (max.50pkt.) Doświadczenie w liczbach wykonanych instalacji fotowoltaicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 netto: Doświadczenie= liczba wykonanych instalacji badanej oferty/ofertę z największą liczbą wykonanych instalacji x 100 x znaczenie 10% (max 10pkt) Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia usterki ( w godzinach ) Czas usunięcia =najkrótszy czas usunięcia awarii/ czas usunięcia awarii badanej oferty x 100 x znacznie 10% ( max 10 pkt.) Okres gwarancji na roboty budowlane ( w miesiącach ) Okres gwarancji =okres gwarancji oferty badanej /najdłuższy okres gwarancji z ofert złożonych x 100 x znacznie 20% ( max. 20pkt.) Okres gwarancji producenta na moduł fotowoltaiczny ( w miesiącach ) Okres gwarancji =okres gwarancji oferty badanej /najdłuższy okres gwarancji z ofert złożonych x 100 x znacznie 10% ( max. 10pkt.) Odrzuceniu podlegają oferty: 1. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub 2. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym lub 3. złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub 4. wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę. 5. Wykonawca nie uczestniczył w wizji lokalnej. Termin związania z ofertą 30 dni. Zamawiający wymaga wizji lokalnej Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Do formularza ofertowego wykonawca zobowiązany jest przedstawić parafowany wzór umowy. Uwagi: Obowiązek RODO (obowiązek informacyjny): a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie ,,Wspólna Troska,, z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 H, 96- 100 Skierniewice , REGON: b) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e- mail: rodo@wspolnatroska.pl lub w postaci papierowej na adres siedziby administratora, c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy Pzp celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy oraz archiwizacji, d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres trwałości projektu od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Wykonawca zobowiązuje się poinformować w imieniu Zamawiającego wszystkie osoby fizyczne w szczególności: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawców/podmioty udostępniające zasoby będące osobami fizycznymi, pełnomocników podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby będących osobą fizyczną, członków organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby będącego osobą fizyczną, osoby, których dane służą wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia, a których dane osobowe zawarte są w składanej ofercie lub jakimkolwiek dokumencie składanym w postępowaniu o udzielenie zamówienia o: ? fakcie przekazania danych osobowych podmiotowi kreślonemu w lit. a (Stowarzyszenie ,,Wspólna Troska" Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. W związku z powyższym Zamawiający przypomina, że obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. RODO (ograniczenia stosowania): h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy), - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Kontakt: Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: 1) Ewa Kaźmierczak - email: stowarzyszenie@wspolnatroska.pl, nr tel. 504 076 640, |