Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Projekt rozbudowy ulicy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tarnów Opolski Dworcowa 6 46-050 Tarnów Opolski powiat: opolski ug@tarnowopolski.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Tarnów Opolski |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Projekt rozbudowy Ul. Kopernika (cz.1) i Kościuszki do połączenia z Ul. Klimasa w Tarnowie Opolskim" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem na jego podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (dalej decyzja ZRID), dla zadania ,,Projekt rozbudowy Ul. Kopernika (cz.1) i Kościuszki do połączenia z Ul. Klimasa w Tarnowie Opolskim" Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I. prace geodezyjne: a) opracowanie mapy do celów projektowych, b) wykonanie podziału działek - szacuje się podział 6 działek. Rzeczywista ilość działek podlegających stałemu zajęciu, w tym niezbędnym podziałom, będzie wynikiem koniecznych zajęć gruntu wynikających z rozwiązań przyjętych w opracowaniu. c) stabilizacja granic pasa drogowego. II. prace projektowe: a) opracowanie projektu budowlanego wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (lub innej decyzji umożliwiającej realizację inwestycji) W razie konieczności uzyskanie odstępstw od warunków technicznych. Do jednostki projektowej należy również opracowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą jak wyżej (dalej decyzja ZRID) wraz ze wszelkimi niezbędnymi materiałami i uzgodnieniami. b) opracowanie projektu wykonawczego dla wszystkich branż oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych. c) sporządzenie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem, d) sporządzenie planu dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), e) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, f) opisu przedmiotu zamówienia g) opracowanie części kosztorysowej (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót), h) w razie konieczności, wykonanie opracowań z zakresu ochrony środowiska wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia zgodnie z ustawą dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. i) w razie konieczności, wykonawca jest zobowiązany opracować operat wodno - prawny i uzyskać pozwolenie wodno - prawne zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne. j) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni wraz z planem wyrębu, k) wykonanie badań gruntu - odwierty nie mniej niż co 250 m, l) opracowania innych elementów niezbędnych do realizacji zadania oraz uzyskania pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu. III. udziału w procedurze wyłonienia wykonawcy robót realizowanych w oparciu o ww. dokumentację projektową, w tym przygotowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na budowie przedmiotowego przedsięwzięcia; IV. sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę. V. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej oraz innych dokumentów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. CPV: 71322000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00277478, ZPP.271.05.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8be57a28-f65c-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 2.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 4.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Tarnów Opolski Ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych Panią Anetę Gierłach, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iodo@opoczta.pl lub poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim Ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oddział Tarnów Opolski nr rachunku: 29 8884 0004 2003 0032 4555 0008 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Projekt rozbudowy ul. Kopernika (cz.1) i Kościuszki do połączenia z ul. Klimasa w Tarnowie Opolskim" 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 13.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP.271.05.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem na jego podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (dalej decyzja ZRID), dla zadania ,,Projekt rozbudowy ul. Kopernika (cz.1) i Kościuszki do połączenia z ul. Klimasa w Tarnowie Opolskim" Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I. prace geodezyjne: a) opracowanie mapy do celów projektowych, b) wykonanie podziału działek - szacuje się podział 6 działek. Rzeczywista ilość działek podlegających stałemu zajęciu, w tym niezbędnym podziałom, będzie wynikiem koniecznych zajęć gruntu wynikających z rozwiązań przyjętych w opracowaniu. c) stabilizacja granic pasa drogowego. II. prace projektowe: a) opracowanie projektu budowlanego wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (lub innej decyzji umożliwiającej realizację inwestycji) W razie konieczności uzyskanie odstępstw od warunków technicznych. Do jednostki projektowej należy również opracowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą jak wyżej (dalej decyzja ZRID) wraz ze wszelkimi niezbędnymi materiałami i uzgodnieniami. b) opracowanie projektu wykonawczego dla wszystkich branż oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych. c) sporządzenie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z jej zatwierdzeniem, d) sporządzenie planu dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), e) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, f) opisu przedmiotu zamówienia g) opracowanie części kosztorysowej (kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, przedmiar robót), h) w razie konieczności, wykonanie opracowań z zakresu ochrony środowiska wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia zgodnie z ustawą dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. i) w razie konieczności, wykonawca jest zobowiązany opracować operat wodno - prawny i uzyskać pozwolenie wodno - prawne zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne. j) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni wraz z planem wyrębu, k) wykonanie badań gruntu - odwierty nie mniej niż co 250 m, l) opracowania innych elementów niezbędnych do realizacji zadania oraz uzyskania pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu. III. udziału w procedurze wyłonienia wykonawcy robót realizowanych w oparciu o ww. dokumentację projektową, w tym przygotowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i przetargowej, w trakcie postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych dla przedsięwzięcia polegającego na budowie przedmiotowego przedsięwzięcia; IV. sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych oraz w okresie rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę. V. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej oraz innych dokumentów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolności technicznej lub zawodowej. 1. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej drogi o minimalnej długości odcinka drogi 1 km. b) co najmniej jedną osobą, która posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz posiadają min. 3 letnie doświadczenie jako projektant w/w specjalności. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oddział Tarnów Opolski nr rachunku: 29 8884 0004 2003 0032 4555 0008 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Projekt rozbudowy ul. Kopernika (cz.1) i Kościuszki do połączenia z ul. Klimasa w Tarnowie Opolskim" 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 13.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |