Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie naprawy bram automatycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO - PRODUKCYJNE 'DOZAMEL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Fabryczna 10 53-609 Wrocław powiat: Wrocław https://platformazakupowa.pl/transakcja/912327 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
BZA.11111.19.2024.MG Wykonanie naprawy bram automatycznych (20 szt.) znajdujących się na terenie Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy Ul. Fabrycznej 10 Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 naprawa bram automatycznych proszę wpisać cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 912327, BZA.11111.19.2024.MG Otwarcie ofert: Otwarcia : 16-04-2024 12:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912327 Składania : 16-04-2024 12:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, W związku z postępowaniem nr BZA.11111.19.2024.MG zapraszamy Państwa do złożenia oferty na ,,Wykonanie naprawy bram automatycznych (20 szt.) znajdujących się na terenie Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10". I. Zakres prac: W ramach realizacji zamówienia, Zamawiający oczekuje wykonania naprawy bram automatycznych (rolowanych i segmentowych) znajdujących się w obiektach przemysłowych zlokalizowanych na terenie Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10. Wykaz budynków wraz z bramami do naprawy oraz zestawieniem elementów/części do wymiany stanowi Załącznik nr 1 do Umowy. UWAGA : Zamawiający umożliwi odbycie wizji lokalnej w terenie, na którym ma być wykonywana usługa naprawy bram, po wcześniejszym-telefonicznym lub mailowym- umówieniu się. Podczas przeprowadzenia wizji obowiązuje odzież ochronna (okulary, kask, kamizelka odblaskowa oraz specjalistyczne buty ochronne). Oferta powinna uwzględniać: Zapewnienie wykonania napraw uwzględniające terminy (3 etapy) realizacji zamówienia: ? Etap I (do dnia 30.06.2024 r.): naprawa bram nr: 39,46,49,50,52,56,58,69. ? Etap II (do dnia 30.09.2024 r.): naprawa bram nr: 1,4,38,65,64,63,62,70. ? Etap III (do dnia 31.12.2024 r): naprawa bram nr : 31,47,60,80. Podanie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej z bram oddzielnie (zgodnie z Załącznikiem nr 1). 3. Zapewnienie zastosowania oryginalnych części eksploatacyjnych. Użycie zamienników możliwe jest jedynie w sytuacji gdy oryginalne części nie są już produkowane lub gdy Zamawiający nie podał/ nie wskazał producenta bramy. 4. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia (np. wynajem/ ustawienie rusztowania, wynajem podnośnika, utylizacja elementów bram) stanowią koszty Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe. 6. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne. 7. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań przewidzianych podczas realizacji przedmiotu zamówienia z osobami wskazanymi przez Zamawiającego. Prace pożarowo niebezpieczne należy każdorazowo uprzednio uzgadniać z Zamawiającym w dniu ich wykonywania. Prace będą realizowane na czynnym obiekcie przemysłowym. Termin prac na obiekcie będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym przy udziale użytkowników hali. 8. Wykonujący naprawę bram ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność ich wykonania oraz za właściwe zabezpieczenie terenu realizowanych prac, jak również: ? Gwarancję niezmienności cen jednostkowych, podanych w ofercie przez okres obowiązywania umowy na wykonanie naprawy bram automatycznych. ? Powinien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zleceniem (przedłożyć je Zamawiającemu). ? Po wyborze Wykonawcy a przed podpisaniem umowy na naprawę bram, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowy planowanych napraw. II. Przedmiot Zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1. Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia). 2. Wytyczne i wskazania Zamawiającego. 3. Obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych. 4. Ogólne Warunki Udzielenia Zamówienia Dozamel Sp. z o.o. (Załącznik nr 3 do Zaproszenia) Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Agnieszka Sikora, e-mail: a.sikora@dozamel.pl tel.: 885 992 845. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego I. Klauzule informacyjne RODO dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego w związku z Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub zawarciem i wykonywaniem Umowy (zamówienia) zawartej w wyniku tego Postępowania dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.dozamel.pl/przetargi/ (,,Dokumenty dla firm"). II. Przed złożeniem oferty/parafowaniem zamówienia/zawarciem Umowy każdy oferent/ wykonawca/ dostawca/ klient/ kontrahent (dalej: Kontrahent) będący osobą fizyczną, w tym prowadzącą działalność gospodarczą - również jako wspólnik spółki cywilnej, a także reprezentanci, pełnomocnicy działający w imieniu ww. Kontrahenta lub innego podmiotu niebędącego osobą fizyczną, w związku Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub Umową zobowiązani są do zapoznania się z treścią stanowiącej Załącznik nr A ,,Klauzuli informacyjnej RODO dla Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Partnera/ Kontrahenta będącego osobą fizyczną oraz reprezentantów, pełnomocników", dotyczącej przetwarzania danych osobowych ich dotyczących. III. W przypadku, gdy Kontrahent lub inny podmiot niebędący osobą fizyczną w związku z prowadzonym Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub zawarciem/wykonywaniem/rozliczaniem Umowy udostępnia Zamawiającemu dane osobowe osób fizycznych działających w jego imieniu, w szczególności będącymi jego: pracownikami, współpracownikami - osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej zatrudnionymi na podstawie umowy cywilnoprawnej lub podwykonawcami prowadzącymi działalność gospodarczą - w tym jako wspólnicy spółek cywilnych lub ich pracownikami lub współpracownikami itp., zobowiązany jest przed udostępnieniem danych osobowych Zamawiającemu do przekazania tym osobom treści stanowiącej Załącznik nr B ,,Klauzuli informacyjnej RODO dla pracowników oferenta/ wykonawcy/ dostawcy/ klienta/ partnera/ kontrahenta oraz innych osób fizycznych wskazanych do współpracy", dotyczącej przetwarzania danych osobowych ich dotyczących. IV. Jako dowód zapoznania z treścią klauzul informacyjnych RODO, o których mowa w pkt II i III powyżej, Kontrahent jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym Załącznik nr C ,,Oświadczenia Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Kontrahenta dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO". Informacja: Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli nie złożono żadnej oferty lub cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a także jeżeli postępowanie jest dotknięte wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy, lub jeżeli wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. Zamawiający ma również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn lub zamknięcia postępowania bez wyboru oferty. III. Złożenie oferty: Zamawiający oczekuje złożenia oferty uwzględniającej cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. IV. Termin gwarancji: nie mniej niż 2 lata. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel................... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 akceptacja warunków umowy oraz karty gwarancyjnej - Proszę potwierdzić że bezwarunkowo akceptujecie Państwo warunki umowy oraz karty gwarancyjnej (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Załącznik nr 1 do umowy - proszę załączyć załącznik nr 1 do umowy z uzupełnionymi cenami jednostkowymi dla każdej z pozycji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Informacja RODO - proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją RODO oraz załączyć skan podpisanego Załącznika C (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO - PRODUKCYJNE 'DOZAMEL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Fabryczna 10 53-609 Wrocław Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |