Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą wyposażenia biur |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZE PAK Spółka Akcyjna Kazimierska 45 62-510 Konin powiat: Konin krzosek.aleksandra@zepak.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187850 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wraz z dostawą wyposażenia biur obsługujących uczestników w ramach pre-inkubacji, doradztwa i innych działań merytorycznych Powstaje w kontekście projektu FEWP.10.01-IZ.00-0006/23 - Podnoszenie i zmiana kwalifikacji oraz aktywizacja zawodowa pracowników GK Zespołu Elektrowni Pątnów,Adamów-Konin zorientowana na utworzenie i utrzymanie miejsc pracy. ,,Droga do zatrudnienia po węglu" Część 1 Wyposażenie biur - sprzęt biurowy Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt biurowy Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wyposażenia biur obsługujących uczestników w ramach pre-inkubacji, doradztwa i innych działań merytorycznych w ramach projektu "Podnoszenie i zmiana kwalifikacji oraz aktywizacja zawodowa pracowników Grupy Kapitałowej Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin zorientowana na utworzenie i utrzymanie miejsc pracy ,,Droga do zatrudnienia po węglu" Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 1. laptop - 2 sztuki 2. stacja dokująca do laptopa - 2 sztuki 3. mysz bezprzewodowa - 2 sztuki 4. monitor - 2 sztuki 5. projektor/ rzutnik multimedialny - 1 sztuka 6. klawiatura- 2 sztuki 7. Monitor interaktywny - 1 sztuka 8. Stojak mobilny do monitora interaktywnego - 1 sztuka 9. urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki 10. ekran projekcyjny - 1 sztuka 11. Głośnik konferencyjny - 1 sztuka 12. Zestaw do wideokonferencji - 1 sztuka Okres gwarancji 24 miesiące Część 2 Wyposażenie biur - meble Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wyposażenia biur obsługujących uczestników w ramach pre-inkubacji, doradztwa i innych działań merytorycznych w ramach projektu "Podnoszenie i zmiana kwalifikacji oraz aktywizacja zawodowa pracowników Grupy Kapitałowej Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin zorientowana na utworzenie i utrzymanie miejsc pracy ,,Droga do zatrudnienia po węglu" Opis przedmiotu zamówienia: Część 2 1. Flipchart - 3 sztuki 2. Tablica suchościeralna- 3 sztuki 3. biurko - 2 sztuki 4. stół - 12 sztuk 5. krzesło konferencyjne - 28 sztuk 6. krzesło ergonomiczne - 2 sztuki 7. szafa metalowa aktowa - 2 sztuki Okres gwarancji 24 CPV: 30213100-6, 30214000-2, 30230000-0, 30231300-0, 30237280-5, 30237410-6, 30237460-1, 32232000-8, 38652100-1, 38653400-1 Dokument nr: 2024-64567-187850, 2/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-18 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat Konin Gmina Konin Miejscowość Konin Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat Konin Gmina Konin Miejscowość Konin Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Możliwość wprowadzenia zmian jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawca powinien realizować przedmiot umowy w taki sposób, by nie było konieczności zmiany postanowień umowy. Wzór umowy nie podlega negocjacjom. 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w terminie wykonania przedmiotu umowy w następujących okolicznościach: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, takimi jak: o klęski żywiołowe; o warunki atmosferyczne uniemożliwiające, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego; d) zmiany będące następstwem działania organów administracji. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 3 powyżej Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia z tytułu wstrzymania możliwości wykonywania umowy, w wysokości pozwalającej na pokrycie dodatkowych uzasadnionych i udokumentowanych kosztów z tego tytułu. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w realizacji przedmiotu umowy (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), za jego uprzednią zgodą w przypadku, gdy wystąpi: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Każda z ww. zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia; d) zaproponowanie rozwiązań równoważnych. 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia: e) zmiana procedury odbioru przedmiotu umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego; f) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian terminów płatności wynikających z: 2. wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 3. samoistnych zmian w umowie, tj. wymaganych z powodu zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, o ile zmiany te nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy, 4. opóźnień związanych z otrzymaniem środków na ten cel z właściwej instytucji finansującej projekt. W takim przypadku zapłata nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków finansowych z tej instytucji. 7. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji prac, b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8. Zmiany mogą wynikać również bezpośrednio z postanowień wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. 9. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowi zobowiązania stron do wprowadzenia zmiany. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 3 dostawy, za co najmniej 5000 zł brutto każda które swoim zakresem obejmowały przynajmniej 1 z elementów wskazanych dla tej części zamówienia, co potwierdzi przedstawiając wykaz tychże prac, wraz z podaniem nazwy i adresu odbiorcy (podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane), miejsca dostawy oraz wykonania prac montażowych, zakresu wykonanych prac, terminu wykonanych prac, wartości brutto wykonanych prac oraz załączając dowody określające czy dostawa oraz prace montażowe zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa i prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca w ramach spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu, powinien wykazać, iż: 1) warunek 1 Wykonawca nie posiada zaległości względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W tym zakresie Wykonawca przedstawi oświadczenie o braku zaległości 2) warunek 2 Wykonawca nie posiada zaległości względem Urzędu Skarbowego. W tym zakresie Wykonawca przedstawi oświadczenie o braku zaległości 3) warunek 3 W stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym nie jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd nie zarządził likwidacji jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 243 ze zm.) lub w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 498 ze zm.) Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. 2. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IŻ PO; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) innym powiązaniu, które może naruszać przejrzystość postępowania, uczciwą konkurencję lub równe traktowanie wykonawców. 3. W celu zweryfikowania, czy nie zachodzą powiązania osobowe lub kapitałowe Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i popisania stosownego oświadczenia, stanowiącego załącznik do formularza ofertowego. Oferty, które nie będą zawierać ww. oświadczenia zostaną odrzucone. 4. Przeciwdziałanie wspieraniu agresji na Ukrainę 1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 835 z późn. zm.), zwanej dalej UPWAU, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU; b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU; c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU; Wykluczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 UPWAU następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UPWAU, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołączy do oferty Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego. 5. Środki ograniczające w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie Na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE. L Nr 229, str. 1), zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem: 1. obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; 2. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub 3. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia. 6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołączy do oferty Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-10 Data ostatniej zmiany 2024-04-10 21:00:53 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena -80% C = (Cmin/Cb) x 100 x 0,80 gdzie: Cmin - cena najniższa, Cb - cena badana Końcowy wynik działań matematycznych, w razie konieczności, będzie zaokrąglany do dwóch miejsc po przecinku. Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin dostawy urządzeń - 20% G = (Gb/Gmax) x 100 x 0,20 Gb - skrócenie terminu dostawy urządzeń w badanej ofercie w tygodniach (liczba tygodni skróconego terminu dostawy w stosunku do 10.05.2023r.); Gmax - maksymalny okres skrócenia terminu to 2 tygodnie. Czy kryterium cenowe NIE Opis Ostateczna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę (dla każdej z części) obliczana jest jako suma punktów poszczególnych kryteriów: C + G Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena -80% C = (Cmin/Cb) x 100 x 0,80 gdzie: Cmin - cena najniższa, Cb - cena badana Końcowy wynik działań matematycznych, w razie konieczności, będzie zaokrąglany do dwóch miejsc po przecinku. Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin dostawy urządzeń - 20% G = (Gb/Gmax) x 100 x 0,20 gdzie: Gb - skrócenie terminu dostawy urządzeń w badanej ofercie w tygodniach (liczba tygodni skróconego terminu dostawy w stosunku do 10.05.2024) Gmax - maksymalny okres skrócenia terminu to 2 tygodnie. Czy kryterium cenowe NIE Opis Ostateczna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę (dla każdej z części) obliczana jest jako suma punktów poszczególnych kryteriów: C + G Kontakt: Osoby do kontaktu Aleksandra Krzosek tel.: e-mail: krzosek.aleksandra@zepak.com.pl |