Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa wykonania projektu budowy internatu sportowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
CENTRALNY OŚRODEK SPORTU - OŚRODEK PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH W WAŁCZU al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99 78-600 Wałcz powiat: wałecki sekretariat.walcz@cos.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Wałcz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa wykonania projektu budowy internatu sportowego Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu budowy internatu sportowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i kosztorysu inwestorskiego rozbiórki istniejącego obiektu internatu sportowego i budowy internatu sportowego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę istniejącego internatu sportowego i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę internatu sportowego albo prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę internatu sportowego obejmującej pozwolenie na rozbiórkę istniejącego internatu sportowego oraz, stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami (etap I); 2) wyjaśnianie treści lub dokonywanie zmian dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt 1, na żądanie zamawiającego, w trakcie przeprowadzanego przez zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie internatu sportowego (etap II); 3) sprawowanie nadzoru autorskiego, na żądanie zamawiającego, nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie internatu sportowego w okresie ich wykonywania (etap III). CPV: 71320000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00280636 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92b56043-f7dc-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem strony internetowej https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale VIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 12:00 Miejsce składania ofert: Platforma: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące Wymagania: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na kwotę 4 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego numer: 51 1130 1017 0020 1470 8620 0019 z dopiskiem: ,,Wadium - zamówienie na usługę wykonania projektu budowy internatu sportowego". Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty, na pierwsze żądanie, na rzecz zamawiającego kwoty wadium SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu budowy internatu sportowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i kosztorysu inwestorskiego rozbiórki istniejącego obiektu internatu sportowego i budowy internatu sportowego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę istniejącego internatu sportowego i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę internatu sportowego albo prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę internatu sportowego obejmującej pozwolenie na rozbiórkę istniejącego internatu sportowego oraz, stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami (etap I); 2) wyjaśnianie treści lub dokonywanie zmian dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt 1, na żądanie zamawiającego, w trakcie przeprowadzanego przez zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie internatu sportowego (etap II); 3) sprawowanie nadzoru autorskiego, na żądanie zamawiającego, nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie internatu sportowego w okresie ich wykonywania (etap III). 4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej wyznaczonego do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W odniesieniu do zdolności technicznej zamawiający wymaga, aby wykonawcy dysponowali na etapie wykonywania zamówienia, co najmniej: a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz doświadczenie w wykonaniu (opracowaniu), w okresie ostatnich 6 lat, co najmniej jednego projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, budowy obiektu budowlanego kategorii IX, XI, XII, XIV, XVI, XVII, XIV określonej w załączniku do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, o kubaturze co najmniej 5.000,00 m3, i b) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w wykonaniu (opracowaniu), w okresie ostatnich 6 lat, co najmniej jednego projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, budowy obiektu kubaturowego (obiektu budowlanego, któremu można przypisać parametr objętości) o kubaturze co najmniej 5.000,00 m3, i c) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w wykonaniu (opracowaniu), w okresie ostatnich 6 lat, co najmniej jednego projektu w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych budowy obiektu budowlanego kategorii IX, XI, XII, XIV, XVI, XVII, XIV określonej w załączniku do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, o kubaturze co najmniej 5.000,00 m3, i d) jedną osobą pełniącą funkcję BIM Koordynatora, posiadającą doświadczenie w wykonaniu (opracowaniu) lub koordynowaniu wykonania (opracowania) dokumentacji projektowej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego lub rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, budowy obiektu budowlanego, o kubaturze co najmniej 5.000,00 m3 wykonanej w metodyce BIM. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z trzech wymienionych powyżej w lit. a, b i c. 2. W odniesieniu do zdolności zawodowej zamawiający wymaga, aby wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (opracowali) należycie (zakończyli; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej jedną dokumentację projektową w rozumieniu rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego lub rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, budowy obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 5.000,00 m3, wykonaną w metodyce BIM (Building Information Modeling), na podstawie którego to projektu zostało wydane pozwolenie na budowę. W ramach metodyki BIM w projekcie było wykorzystywane co najmniej: (1) CDE do wymiany informacji, (2) Modele BIM do koordynacji międzybranżowej. Wskazane doświadczenie powinno obejmować wykonanie dokumentacji w oparciu o Modele BIM co najmniej w zakresie wymaganym przedmiotowym zamówieniem, tj. co najmniej projekt budowlany oraz projekty wykonawcze wielobranżowe (w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej, elektrycznej). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej polega, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zamawiający określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy z podmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega wykonawca. 3. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na kwotę 4 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego numer: 51 1130 1017 0020 1470 8620 0019 z dopiskiem: ,,Wadium - zamówienie na usługę wykonania projektu budowy internatu sportowego". Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty, na pierwsze żądanie, na rzecz zamawiającego kwoty wadium. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej wyznaczonego do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-18 |