Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup aparatury |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET OPOLSKI Plac Mikołaja Kopernika 11 45-040 Opole powiat: Opole 774527063 zamowienia@uni.opole.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/901262 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 774527063 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
D/20/2024 Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa miernika pH dla Wydziału Chemii i Farmacji - 1 szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 ujęto w załączniku nr 1A do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 7. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. 6. Okres gwarancji wskazany w pkt. 5 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż dwadzieścia cztery [ 24 ] miesiące; pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt.7 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [14] dni kalendarzowych; pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się. Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mikroskopu cyfrowego z oprogramowaniem i akcesoriami - 1 szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 ujęto w załączniku nr 1B do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 7. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. 6. Okres gwarancji wskazany w pkt. 5 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [14] dni kalendarzowych; pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się. Część nr 3 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa odbiornika GNSS z kontrolerem, oprogramowaniem i wyposażeniem - 1 szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 3 ujęto w załączniku nr 1C do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 7. Dodatkowo w ramach należytego wykonania umowy (zgodnego z zapisami opisu przedmiotu umowy) Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia, uruchomienia, kontroli działania, regulacji, kalibracji urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z wdrożeniem pracowników w zakresie obsługi, w terminie określonym w pkt. 7. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. 6. Okres gwarancji wskazany w pkt. 5 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [14] dni kalendarzowych; pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się. Część nr 4 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pH-metru wraz z czujnikiem temperatury, elektrodą do wód czystych oraz zasilaczem na potrzeby pracowni dydaktycznej Synteza i Technologia Środków Leczniczych - 1 szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 4 ujęto w załączniku nr 1D do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 7. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. 6. Okres gwarancji wskazany w pkt. 5 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi czternaście [14] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż trzy [3] dni kalendarzowe; pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się. Część nr 5 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa skanera 3D z oprogramowaniem i wyposażeniem - 1 szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 5 ujęto w załączniku nr 1E do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu - jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 7. Dodatkowo w ramach należytego wykonania umowy (zgodnego z zapisami opisu przedmiotu umowy) Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia, uruchomienia, kontroli działania, regulacji, kalibracji urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z wdrożeniem pracowników w zakresie obsługi, w terminie określonym w pkt. 7. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. 6. Okres gwarancji wskazany w pkt. 5 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [14] dni kalendarzowych; pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się. CPV: 38416000-4, 38510000-3, 38112100-4, 38520000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00281422, D/20/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/901262 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/901262 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ. 2. Ponadto Zamawiający informuje, że adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/901262 3. Jednocześnie wskazuje się, że w Rozdziale I pkt. 16 SWZ ujęto opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO - co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/20/2024 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 8. Posiadają Państwo:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: -Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. - Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/901262 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00 Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/transakcja/901262 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |