Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o ul. Jana Dekerta 1 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski tel. 95 78 27 159, 694 101 091 slawomir.lukasinski@szpital.gorzow.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 95 78 27 159, 6 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa Pawilonu dla Centrum Opieki Ambulatoryjnej, Poradni Specjalistycznych, Zdalnej Opieki Medycznej (telemedycyna) oraz Głównej Rejestracji Szpitala wraz z poczekalniami." 1. Przedmiot zamówienia: dostawa /* usługa /* robota budowlana /* 2. Opis przedmiotu zamówienia:1 Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Pawilonu dla Centrum Opieki Ambulatoryjnej, Poradni Specjalistycznych, Zdalnej Opieki Medycznej (telemedycyna) oraz Głównej Rejestracji Szpitala wraz z poczekalniami". Zakres prac obejmuje wykonanie: - programu funkcjonalno-użytkowego uwzględniającego wszystkie branże projektowe, - wskaźnikowych kosztów inwestycji. Ilość dokumentacji: - Program funkcjonalno-użytkowy - 3 egz. w wersji papierowej, - Płyty CD - 1 szt. w wersji elektronicznej w formie edytowalnej i pdf. Okres gwarancji2: - Dokument nr: DURiE-KW-47-2024 Otwarcie ofert: 14. Termin otwarcia ofert: 18.04.2024 r. godz. 13:30 w Sali konferencyjnej na pierwszym piętrze budynku Działu Utrzymania Ruchu Eksploatacji Ul. Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp. Składanie ofert: 11. Termin złożenia oferty: 18.04.2024 r. do godz. 13:00 12. Miejsce składania oferty: - adres pocztowy: Kancelaria Szpitala, Ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: 75 dni od daty podpisania umowy Wymagania: Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł 4. Warunki płatności: przelew 30 dni 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia 3:...................... 6. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert4: 1) Cena - waga 70 % (70 pkt.), 2) Doświadczenie oferenta w zakresie projektów/PFU dla służby zdrowia- waga 30%(30 pkt.) 7. Cena powinna być określona w kwocie netto i brutto, w tym obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT). 8. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązującą przez cały okres trwania realizacji zamówienia. 1 Szczegółowo opisać co jest przedmiotem zamówienia lub zamieścić informację o załącznikach, 2 Jeśli jest wymagany. 3 np. wzór umowy, istotne postanowienia przyszłej umowy - załączony do zapytania 4 Obligatoryjnym kryterium jest zawsze cena. Oprócz ceny można stosować kryteria dotyczące właściwości zamówienia - § 5 Regulaminu 9. Minimalny termin ważności oferty: 30 dni od złożenia oferty 10. Wykonawca jest obowiązany do złożenia: 1) Oferty cenowej na załączonym formularzu. 2) Wykaz trzech projektów lub opracowań PFU z zakresu służby zdrowia sporządzonych przez oferenta i potwierdzonych referencjami. Jeden projekt/PFU stanowi 10 pkt. kryteriów oceny ofert z zakresu doświadczenia oferenta. 13. Ofertę na druku oferty cenowej należy złożyć w zamkniętej kopercie w kancelarii ogólnej Zamawiającego, znajdującej się na parterze budynku szpitalnego przy ul. Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp., lub przesłać na adres Zamawiającego. Koperta, w której zostanie umieszczona oferta winna być opisana: "Oferta na opracowanie PFU dla Centrum Opieki Ambulatoryjnej". Nie otwierać przed 18.04.2024 r. godz. 13:30" 15. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji oferty z wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 16. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli: 1) Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa środki jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, 2) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego lub w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania, 3) Zajdą inne ważne przyczyny uzasadniające unieważnienie postępowania. Kontakt: 17. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Sławomir Łukasiński Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Eksploatacji ul. Dekerta 1 tel. 95 78 27 159; 694 101 091; e-mail: slawomir.lukasinski@szpital.gorzow.pl. |