Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47 70-515 Szczecin powiat: Szczecin Tel.: 47 78 19 900 Fax.: 47 78 15 119 biuroprasowe@sc.policja.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 47 78 19 900 F |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszaMY do złożenia ofert cenowych na usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego. III. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na przeglądach konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej - UTB, w jednostce organizacyjnej Komendy Wojewódzkiej Policji tj. Wydział Transportu Ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin, w dniach od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7.30 do 15.00. 2. Urządzenia transportu bliskiego zostały wyszczególnione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Składanie ofert: 2. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert: o oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Wydział Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji ul. Wernyhory 5 71-240 Szczecin Sekretariat Wydziału w terminie do dnia 22.04. 2024r., do godz. 10.00 o decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego ( tj. zarejestrowanie jej w sekretariacie Wydziału). o doręczenie oferty do innego miejsca niż wskazane powyżej nie jest równoznaczne ze złożeniem oferty w sposób skuteczny. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w przekazaniu oferty przez pocztę lub firmę kurierską. o oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone bez otwierania. o oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem: OFERTA: ,,Świadczenie usług w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego" Nie otwierać przed dniem 22.04.2024r., godziną 10.00 o poza opisem podanym wyżej, koperta winna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ją bez otwierania w przypadku stwierdzenia złożenia oferty po wyznaczonym terminie. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji przedmiotu umowy Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty jej podpisania, jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania zgodnie z załączonym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 złożonym do oferty. Wymagania: . Tryb postępowania 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie art., 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.), prowadzone zgodnie z ustawą o Finansach Publicznych Dz. U. 2009 Nr 157 poz. 1240 z dnia 27 sierpnia 2009r. (Dz. U. z 2021., poz. 305tj. z późn. zm.), art.44 ust.3 zasady gospodarowania środkami publicznymi. 2. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym zaproszeniu, zaś w sprawach w nim nieuregulowanych przepisy ustawy Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964r. ( Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93) - Kodeks cywilny(Dz. U. z 2023r.,poz. 1610 z późn. zm.). II. Procedura postępowania 1. Niniejsze zapytanie ofertowe wraz ze wszystkimi załącznikami zostało udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego http://www.zachodniopomorska.policja.gov.pl/ , w zakładce Zamówienia Publiczne / Zamówienia Publiczne poniżej 130 000,00 zł. netto / p.n. ,,Świadczenie usług w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego" . 2. Na stronie internetowej tego ogłoszenia Zamawiający będzie zamieszczał na bieżąco wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania, m.in. uzupełniania, modyfikacje, wyjaśnienia, zmiany treści zapytania ofertowego w ramach składanych ofert. 3. Wykonawca winien zapoznać się z treścią zaproszenia do składania ofert i na bieżąco monitorować zawartość umieszczanych tam informacji. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia. 5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia do składania ofert. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na stronie internetowej. 6. Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcami drogą elektroniczną poprzez e-mail wskazany przez Wykonawcę w zapytaniu lub w formularzu ofertowym. V. Sposób obliczania ceny: 1. Wykonawca określa cenę ofertową w poszczególnych pozycjach zgodnie z formularzem kalkulacji cenowej, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, 2. Cena podana w formularzach będzie ceną ostateczną, 3. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji usługi m. in. tj. koszty dojazdu, wymagane materiały, podatki i zysk. 4. Cena ofertowa winna być wyrażona w PLN w kwotach brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. VI. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania aktualnych na dzień składania oferty uprawnień konserwatora UDT. Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w/w wymaganiach zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego. VII. Wymagane dokumenty w złożonej ofercie 1. Formularz oferty cenowej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego. VIII. Sposób przygotowania oferty 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą przedmiot zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego oraz zawierać niżej wymienione załączniki: o Zamawiający wymaga złożenia oferty zgodnie z załączonym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego o Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu uprawnień konserwatora UDT, zgodnie z załączonym formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. IX. Realizacja zamówienia będzie powierzona Wykonawcy, który: o złoży ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia oraz warunkami określonymi w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego; o złoży oświadczenie zgodnie z załączonym formularzem nr 3 do zapytania ofertowego o złoży najkorzystniejszą ofertę cenową brutto za całość usług wykonywanych dla Zamawiającego. X. Wszystkie dodatkowe informacje znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy załączonej do ogłoszonego zapytania ofertowego. Uwagi: Klauzula Informacyjna dotycząca danych osobowych uzyskanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Informacja o ochronie danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanej przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji jest Pan mł. insp. Tomasz Kopka, tel. 47 78 11 570, kontakt: iod@sc.policja.gov.pl 1; c) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ogłoszonym zapytaniem ofertowym: ,,Świadczenie usług w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego" . d) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych2 ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Panu/Pani: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. i) w przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym z Komendą Wojewódzką Policji w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W pozostałym zakresie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej. j) Administrator danych zobowiązuje kontrahenta do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaangażowane w realizację umowy. Wykonawca, który złoży ofertę do w/w zapytania ofertowego wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych w zakresie ogłoszonego zapytania ofertowego dla potrzeb realizacji postępowania jak również w celu zawarcia umowy cywilno-prawnej na wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego. |