Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostosowanie pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie Sienkiewicza 26 63-600 Kępno powiat: kępiński 0627912282 beata.kosedka@pcpr.kepno.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187909 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kępno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 0627912282 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wspieramy ducha samodzielności i sprawczości. Deinsytucjonalizacja usług społecznych w gminach powiatu kępińskiego. Powstaje w kontekście projektu FEWP.06.13-IZ.00-0051/23 - Wspieramy ducha samodzielności i sprawczości. Deinstytucjonalizcja usług społecznych w gminach powiatu kępińskiego Część 1 Dostosowanie pomieszczeń Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wytyczne określające zakres konieczności wykonania remontu objętego niniejszym postępowaniem Aktualnie na obiekcie objętym niniejszym postępowaniem w Kępnie Ul. Sienkiewicza 26 wykonywane są roboty związane z termomodernizacja budynku wykonaniem klimatyzacji oraz wymiany instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku oraz wykonaniem robót na poddasz dotyczących docieplenia dachu wykonania sufitów podwieszanych wraz ze szpachlowaniem i malowaniem wykonanie ścianek działowych z płyty g-ka. (za wyjątkiem ścianek kabin w sanitariatach). Wykonana została także instalacja elektryczna poddasza wraz z oświetleniem (za wyjątkiem instalacji w ścianach kabin w sanitariatach). Prace wykonywane są obecnie przez dwie firmy. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wykonanie pomieszczeń oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 51, 60, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, oraz oznaczonych kolorem na dokumentacji opisanej pt. ,,wytyczne remontu wskazane graficznie" w standardzie ,,pod klucz". W ramach remontu należy wykonać m.in.: - wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej zgodnie z załączonym schematem - osadzenie parapetów wewnętrznych - wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach zewnętrznych i nośnych - demontaż grzejników na potrzeby wykonania tynków oraz ich ponowny montaż - wykonanie gładzi na ścianach działowych g-ka oraz na ścianach tynkowanych - wykonanie izolacji poziomej i pionowej w sanitariatach - wykonanie kabin w sanitariatach - wykonanie instalacji wod-kan w sanitariatach oraz pomieszczeniu kuchennym wraz z armaturą - wykonanie instalacji elektrycznej w wykonywanych ściankach w sanitariacie. - malowanie pomieszczeń (kolorystyka do uzgodnienie z inwestorem na etapie wykonawczym ) - Okładziny z płytek w sanitariatach i pomieszczeniu kuchennym - Wykonanie warstw podkładowych pod wykładzinę - Ułożenie wykładzin - Biały montaż w sanitariatach - Montaż wyposażenia sanitariatów pochwyty lustra itp. - Montaż drzwi wejściowych z korytarza do pomieszczeń wskazanych w zestawieniu oraz w pomieszczeniach sanitarnych - Pomiary instalacji elektrycznych - Badanie wody po wykonanych robotach Roboty należy wykonać zgodnie z załączonym wyciągiem z dokumentacji projektowej opisanej ,,PB ...." Dokumentacja fotograficzna pomieszczeń przeznaczonych do remontu Widoczna na zdjęciach pozostałości instalacji C.O. od 01.04.2024 będzie demontowana Widoczna na zdjęciach braki okładziny ścian g-ka są obecnie montowane. Okres gwarancji 12 MIESIĘCY CPV: 45310000-3, 45314300-4, 45314320-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421100-5, 45430000-0, 45431000-7, 45432100-5, 45442100-8 Dokument nr: 2024-66317-187909 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-26 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat kępiński Gmina Kępno Miejscowość Kępno Wymagania: Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawcy posiadający odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku o wartości robót nie mniejszej niż 80.000,00 zł netto. Przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót na podstawie jednej umowy. W celu wykazania spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa: wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane (protokoły odbioru, lub inne dokumenty o podobnej wartości dowodowej) - Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące wymagania: a) nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, także z zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa: oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-12 Data ostatniej zmiany 2024-04-12 12:32:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - waga kryterium 60 % (max 60 pkt) Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji - waga kryterium 40 % (max 40 pkt.) Kontakt: Osoby do kontaktu Beata Kosędka tel.: 0627912282 e-mail: beata.kosedka@pcpr.kepno.pl |