Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi transportowo sprzętowe |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pińczów 3 Maja 10 28-400 Pińczów powiat: pińczowski 412345100, faks 412345101 sekretariat@pinczow.com.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Pińczów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 412345100, faks 4123 |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługi transportowo sprzętowe na terenie miasta i Gminy Pińczów Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są Usługi Sprzętowo - Transportowe na terenie miasta i Gminy Pińczów - wykonywanie usług ładowarką samojezdną kołową o poj. Łyżki 1,50 - 2 , 5 m3 - wykonywanie usług równiarką - wykonywanie usług koparką o poj. 0,20 - 0,60 m3 - wykonywanie usług walcem wibracyjnym - wykonywanie usług transportowych samochodami samowyładowczymi do 10 ton - wykonywanie usług transportowych samochodami samowyładowczymi powyżej 18 ton - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm wraz z załadunkiem na samochód samowyładowczy z odwiezieniem na odległość 1 km - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V - VI - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym z mechanicznym zagęszczeniem CPV: 60000000-8, 45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00282929, ZP.271.41.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-130cdcc5-f8ab-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 169400,00 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są Usługi Sprzętowo - Transportowe na terenie miasta i Gminy Pińczów - wykonywanie usług ładowarką samojezdną kołową o poj. Łyżki 1,50 - 2 , 5 m3 - wykonywanie usług równiarką - wykonywanie usług koparką o poj. 0,20 - 0,60 m3 - wykonywanie usług walcem wibracyjnym - wykonywanie usług transportowych samochodami samowyładowczymi do 10 ton - wykonywanie usług transportowych samochodami samowyładowczymi powyżej 18 ton - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm wraz z załadunkiem na samochód samowyładowczy z odwiezieniem na odległość 1 km - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V - VI - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym z mechanicznym zagęszczeniem 4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: zgodnie z Ustawa 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów ceny i Gotowość do świadczenia usług 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usług 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zgodnie z SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: zgodnie z SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: zgodnie z SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z SWZ oraz wzorem Umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów ceny i Gotowość do świadczenia usług 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gotowość do świadczenia usług 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-21 |