Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sękowa Sękowa 252 38-307 Sękowa powiat: gorlicki Tel.: (018)3518016, fax: (018)3540310, tel. 18 3519066, tel. 18 3519066 ugsekowa@sekowa.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Sękowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: (018)3518016, |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 obejmująca budowę chodnika dla pieszych w miejscowości Małastów, Gmina Sękowa". Część II: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 obejmująca budowę chodnika dla pieszych wraz z zatoką autobusową i przejściem dla pieszych w miejscowości Sękowa, Gmina Sękowa". 4.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało podzielone na części. Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 obejmująca budowę chodnika dla pieszych w miejscowości Małastów, Gmina Sękowa" - budowa chodnika na trzech odcinkach drogi wojewódzkiej nr 977 o długości około: odc. 1 - 218 mb, odc. 2 - 120 mb i odc. 3 - 600 mb. Odcinek 2 obejmuje budowę przejścia dla pieszych. Część II: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 obejmująca budowę chodnika dla pieszych wraz z zatoką autobusową i przejściem 1dla pieszych w miejscowości Sękowa, Gmina Sękowa" - budowa chodnika na odcinku drogi wojewódzkiej nr 977 o długości około 275 mb, strona prawa, wraz z budową zatoki autobusowej i przejścia dla pieszych. Lokalizacja planowanej budowy chodnika została określona w załącznikach, właściwych dla poszczególnych części zapytania ofertowego: Części I - Załączniki nr 6, 7, 8 Części II - Załącznik nr 9 Zakres opracowań i czynności objętych zamówieniem do wykonania przez Wykonawcę (dla części I i II): a) wykonanie mapy do celów projektowych - jeżeli będzie wymagana do realizacji przedsięwzięcia, b) wykonanie dokumentacji geotechnicznej (dokumentacja badań podłoża gruntowego) - jeżeli będzie wymagana do realizacji przedsięwzięcia, c) wykonanie dokumentacji wodnoprawnej - jeżeli będzie wymagana do realizacji przedsięwzięcia, d) uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - jeżeli będzie wymagana do realizacji przedsięwzięcia, e) uzyskanie warunków oraz wymaganych opinii i uzgodnień Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie, f) wykonanie dokumentacji do pozwolenia na budowę (projekt budowlany) lub dokumentacji do zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, g) projekt budowlany powinien zawierać: projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, h) wykonanie projektu wykonawczego, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, i) aktualizacja kosztorysów inwestorskich w przypadku, gdy przed rozpoczęciem procedury przetargowej, dotyczącej robót budowlanych, wystąpi taka konieczność, j) uzyskanie do w/w dokumentacji wymaganych uzgodnień, opinii określonych odrębnymi przepisami wraz z pokryciem opłat i kosztów z tym związanych, k) wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych, l) przygotowanie dokumentacji do pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót budowlanych, 2m) pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót (bez dodatkowego wynagrodzenia). Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na etapie postępowania przetargowego na roboty budowlane oraz na etapie realizacji budowy, n) przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca wykona wszystkie badania, ekspertyzy techniczne i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa dla ww. zadań obejmuje następujące dokumenty (dla części I i II): a) mapa do celów projektowych - jeżeli będzie wymagana do realizacji przedsięwzięcia b) dokumentacja do pozwolenia na budowę (projekt budowlany) lub dokumentacja do zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami - 3 egz. c) projekt budowlany powinien zawierać: projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny d) dokumentacja geotechniczna (dokumentacja badań podłoża gruntowego) - jeżeli będzie wymagana do realizacji przedsięwzięcia e) decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach - jeżeli będzie wymagana do realizacji przedsięwzięcia f) dokumentacja wodnoprawna - jeżeli będzie wymagana do realizacji przedsięwzięcia g) projekt wykonawczy - 2 egz. h) kosztorys inwestorski - 2 egz. i) przedmiar robót - 2 egz. j) zatwierdzony projekt stałej zmiany organizacji ruchu - 3 egz. k) zatwierdzony projekt czasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót - 3 egz. l) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egz. m) przygotowanie dokumentacji do pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonywania robót budowlanych n) elektronicznej wersji całości dokumentacji, tożsamej z wersją papierową, w formacie PDF na płycie CD/DVD Wykonawca jest zobowiązany do opracowania pełnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Dokument nr: IZ.271.1.11.2024 Składanie ofert: 11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1) Oferty należy składać w postaci papierowej na adres: Urząd Gminy Sękowa, 38-307 Sękowa 252 lub w postaci elektronicznej na adres e-mail: ugsekowa@sekowa.pl lub adres skrytki ePUAP: /0qs3b44aoo/SkrytkaESP. 2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 18.04.2024 r. (czwartek) godz. 900 Miejsce i termin realizacji: 5. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie do dnia 30.10.2024 r. Wymagania: 3.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Wartość zamówienia jest niższa niż kwota 130 000 złotych, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). 2. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z ,,Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130 000 złotych w Urzędzie Gminy Sękowa." Dodatkowo Zamawiający informuje, że: a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. b) Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na wybraną część Zapytania ofertowego. c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. d) Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających. 6. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 31) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki ekonomiczne, finansowe, techniczne i zawodowe gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 8.OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT 1) Zamawiający przy ocenie i wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: cena - 100%. 2) Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. 9.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi być sporządzona ściśle według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: ? Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Ofertę z załącznikami należy sporządzić w postaci dokumentu papierowego opatrzonego własnoręcznym podpisem, dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci skanu podpisanego dokumentu papierowego. Oferta z załącznikami musi 4być sporządzona w języku polskim, czytelnie w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie lub zmianę zapisów oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. W przypadku składania ofert w postaci papierowej ofertę należy złożyć w kopercie lub innym opakowaniu z opisem: Część I: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 obejmująca budowę chodnika dla pieszych w miejscowości Małastów, Gmina Sękowa". lub Część II: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 977 obejmująca budowę chodnika dla pieszych wraz z zatoką autobusową i przejściem dla pieszych w miejscowości Sękowa, Gmina Sękowa". Kopertę należy zaadresować: Gmina Sękowa Sękowa 252 38-307 Sękowa 10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1) Wykonawca, uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, a także uwzględnić inne podatki i opłaty. 2) Zamawiający przyjął w niniejszym postępowaniu za podstawę rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3) Wszystkie koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być wliczone do ceny oferty złożonej przez Wykonawcę. 4) Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto z uwzględnieniem wartości podatku VAT oraz określenia wartości netto. 6) Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia, należy przewidzieć cały przebieg wykonania robót, a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty. 57) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z terenem, którego dotyczy przedmiotowa dokumentacja projektowa i pozyskać dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. 3) Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. 4) Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki niezachowania przez Wykonawcę sposobu oraz terminu składania ofert. 5) Wykonawca może żądać pisemnego potwierdzenia złożenia oferty z zaznaczeniem daty i godziny wpłynięcia oferty do zamawiającego. Następnie oferta zostanie oznakowana datą i godziną wpływu. 12. POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA. 1) Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w okolicznościach i na warunkach przewidzianych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 13. POZOSTAŁE INFORMACJE. 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) Zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, b) Unieważnienia postępowania tzn. zakończenia postępowania bez udzielenia zamówienia. 2) W przypadkach, o których mowa w pkt 1 Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4) Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na wybraną część Zapytania ofertowego. 5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających. 67) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztu udziału w postępowaniu. 8) Oferta złożona w niniejszym postępowaniu jest nieważna, jeżeli jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego. 9) Zamawiający dopuszcza przekazywanie zawiadomień oraz informacji (w tym wezwań) pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 14. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w przedmiotowym postępowaniu stanowi załącznik nr 5. Kontakt: 10) Osoby uprawnione do porozumiewania się ze strony Zamawiającego jest: Urszula Przybyłowicz tel. 18 3519066, e-mail: urszulap@sekowa.pl Angelika Rak-Nowak tel. 18 3519066, e-mail: a.rak-nowak@sekowa.pl Anna Smoła tel. 18 3519066, e-mail: a.smola@sekowa.pl |