Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż, dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych foteli obrotowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu ul. Jana Długosza 68 51-162 Wrocław powiat: Wrocław fax: 71 75-85-741 iwona.pietkiewicz@wroclaw.rdos.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax: 71 75-85-741 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
I.Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych foteli obrotowych na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu, wg. Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego), w następujących wariantach: 1) wariant 1 - 46 szt. foteli obrotowych; 2) wariant 2 - 50 szt. foteli obrotowych; 3) wariant 3 - 52 szt. foteli obrotowych; Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie nastąpi w drodze zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Szczegółowe warunki umowne i termin realizacji określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) - załączona wersja umowy w chwili przesyłania nie jest wiążąca dla stron, mocy prawnej nabywa po podpisaniu jej przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę. Rozliczenie transakcji nastąpi przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Podstawą do wystawienia faktury jest: protokół odbioru przedmiotu zamówienia, podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zapytanie ofertowe może być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane. Informacja o tym fakcie zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego (https://www.gov.pl/web/rdos-wroclaw/rozeznanie-rynku). Składanie ofert: 1. Ofertę proszę złożyć do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 11.00 Oferty mogą być składane w następujących formach: 1) pisemnej - dostarczonej do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu ul. Jana Długosza 68, 51-162 Wrocław 2) elektronicznej - podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz dostarczonej Zamawiającemu za pośrednictwem: a. platformy e-PUAP na adres: /rdos-wroclaw/SkrytkaESP lub b. mailowo na wskazany adres iwona.pietkiewicz@wroclaw.rdos.gov.pl i/lub jaroslaw.trzeszcz@wroclaw.rdos.gov.pl; 3) mailowej - skan popisanej oferty na adres mailowy: iwona.pietkiewicz@wroclaw.rdos.gov.pl i/lub jaroslaw.trzeszcz@wroclaw.rdos.gov.pl; 4) faksem - skan podpisanej oferty na nr 71 75-85-741 Wymagania: Zamówienie realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - w myśl art. 2 ust. 1 pkt: 1 Ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wartości 130 000 złotych. Warunki udziału w postępowaniu 1. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą związaną m.in. w zakresie sprzedaży mebli i/lub foteli i krzeseł biurowych. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). 3. Oferty złożone po terminie, oferty niepełne (brak dokumentów, o których mowa w dziale IV, ust. 8), podlegają odrzuceniu. 5. W ofercie proszę wskazać osobę do kontaktu oraz podać jej nr telefonu i maila. IV. Sposób przygotowania oferty 1. Oferta powinna być napisana w języku polskim. 2. Ofertę należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 3. Oferta winna zawierać cenę ryczałtową brutto, dla każdego z wariantów ilościowych oraz nazwę proponowanego modelu fotela obrotowego. 4. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści wzoru umowy, spełnienia warunków stawianych Wykonawcy, umowa stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Wycena za dostawę i montaż fabrycznie nowych foteli obrotowych powinna: o być sporządzona w oparciu o opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) po uwzględnieniu wszystkich możliwych upustów; o obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wraz z transportem, rozładowaniem, montażem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego (budynek wyposażony w windę). 8. Do oferty należy dołączyć: 1) specyfikacja/dane techniczne zaoferowanego i wycenionego modelu/modeli fotela obrotowego (specyfikacja powinna zawierać co najmniej wymiary fotela, w tym głębokość oraz wykaz wszystkich możliwych mechanizmów i regulacji) - obligatoryjnie; 2) protokół oceny ergonomicznej zgodnie z normą PN-EN 1335-1 lub równoważną. Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. Część 1: Wymiary, Oznaczanie wymiarów oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 148 poz. 973 ze zm.) - obligatoryjnie; 3) atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z normą PN- EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009 oraz PN-EN 1022:2007 lub normami równoważnymi - obligatoryjnie; 4) raport z badania odporności tkaniny tapicerki na ścieranie min. 50 000 cykli Martindale, zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2:2000 lub równoważną - obligatoryjnie;5) raport z badania zapalności tkaniny zgodnie z normą: EN 1021-1:2006 (tlący papieros) lub równoważną, EN 1021-2:2006 (równoważnik płomienia zapałki) lub równoważną - obligatoryjnie; 6) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) jeżeli oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - fakultatywnie. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 ppkt. 2-5 muszą być wydane przez jednostkę badawczą - nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na protokole, raporcie oraz ateście musi być nazwą producenta mebli przedstawionych w ofercie lub karcie katalogowej dołączonej do oferty). 10. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić paletę barw tkanin uwzględnionych w ofercie (wzornik tkanin) w formie elektronicznej (link do strony) lub przesłanie próbek kolorystycznych materiałów na adres Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu. 11. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego (https://www.gov.pl/web/rdos- wroclaw/rozeznanie-rynku). Kryteria i sposób oceny ofert 1. Wariant oferty zostanie wybrany przez Zamawiającego po otrzymaniu ofert od Wykonawców. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawi najniższą cenę zamówienia dla danego wariantu oferty - która uzyska największą liczbę punktów, wg. wzoru: ?? = ? ????????? ? 100 ? ????????? gdzie: Ci - oznacza liczbę punktów przyznanych ocenianej ofercie ,,i", C minimalna - oznacza najniższą oferowaną cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia spośród nieodrzuconych ofert, złożonych przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu, C oferowana - oznacza cenę brutto badanej oferty ,,i". 2. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen. 3. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Uwagi: Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska we Wrocławiu 1. Administratorem danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza 6, 51-162 Wrocław, e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych następuje za pomocą adresu e-mail: iod@wroclaw.rdos.gov.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).4. Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu, a brak ich przekazania uniemożliwi realizację tych zadań. 5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobom, których one dotyczą, przysługują następujące uprawnienia: 1) żądanie od Administratora danych dostępu do Pani/Pana danych osobowych, 2) żądanie od Administratora danych sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 3) żądanie od Administratora danych usunięcia Pani/Pana danych osobowych, 4) żądanie od Administratora danych ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, 5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, 6) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. Przekazane dane osobowe nie będą wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane w innym celu, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych danych wynika z obowiązujących przepisów prawa. Dane mogą zostać przekazane innym organom publicznym, o ile: 1) są one upoważnione do tego obowiązującymi przepisami, 2) realizują obowiązek prawny ciążący na administratorze danych osobowych, 3) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, 4) w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych osobowych. 7. Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i nie będą poddawane profilowaniu. 8. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji ustawowych zadań oraz wykonania obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. 9. Polityka prywatności oraz informacja o ochronie danych osobowych dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/rdos-wroclaw/polityka-prywatnosci. Kontakt: 4. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: 1) Iwona Pietkiewicz, mail: iwona.pietkiewicz@wroclaw.rdos.gov.pl, 2) Jarosław Trzeszcz, mail: jaroslaw.trzeszcz@wroclaw.rdos.gov.pl, |