Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasta Głowno Młynarska 15 95-015 Głowno powiat: zgierski ajaniak@glowno.pl https://glowno.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Głowno |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. Prosta, Ul. Kamińskiego, Ul. Marciniaka) Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: Przebudowa Ul. Prostej Dla drogi Nr 120564 E (ul. Prosta) przyjęto parametry jak dla drogi klasy technicznej ,,D". W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara wzór Behaton lub równoważny) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki) o szerokości 5,00 m na Ul. Prostej, o spadku daszkowym wynoszącym 2 %. Ponadto należy wykonać obustronne pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8 %. Jezdnia znajdująca się w zakresie zamówienia obustronnie zostanie obustronnie ograniczona krawężnikami betonowymi 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 1 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać dojścia do furtek (kostka szara) i zjazdy indywidualne (kostka grafitowa) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i spadkach podłużnych wynoszących 0,50 - 5,00 %. Na włączeniu zjazdów indywidualnych do jezdni zaprojektowano skosy w stosunku n : m, gdzie n = m = 1,50 m. Dojścia do furtek i zjazdy indywidualne po zewnętrznej stronie należy ograniczyć obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionymi o 0 cm w stosunku do nawierzchni z kostki oraz od strony jezdni krawężnikami betonowymi 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem wyniesionymi o 3 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Obrzeża i pobocza należy obsypać ziemią oraz dowiązać je do istniejącego terenu. Dojścia do furtek oraz zjazdy indywidualne należy dostosować wysokościowo do projektowanej jezdni oraz przyległych budynków, ogrodzeń, furtek, bram wjazdowych oraz terenu przyległego. W przypadku wystąpienia na zjazdach i dojściach do furtek fundamentów ogrodzeń itp. utrudniających wykonanie obrzeży zamykających zjazd i dojście do furtki, wykonywaną nawierzchnię z kostki brukowej, dopuszcza się bezpośrednio dowiązać do tych elementów albo do istniejącej nawierzchni utwardzonej po uzyskaniu zgody Inwestora. Rozwiązanie wysokościowe na początku i końcu przebudowywanych odcinków dróg rozwiązano poprzez dowiązanie się do istniejącej wysokości i spadków podłużnych jezdni drogi gminnej i powiatowej. Na włączeniu w drogę powiatową należy wykonać fragmentaryczne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z odtworzeniem w celu dowiązania. W zakresie zamówienia znajduje się również budowa kanału technologicznego, zgodnie z dokumentacją projektową, regulacja infrastruktury wod-kan i wykonanie oznakowania, zgodnie z załączoną docelową organizacją ruchu. Długość przebudowywanej Ul. Prostej wynosi ok 221 mb. Część 2: Przebudowa Ul. Kamińskiego W ramach zakresie zamówienia znajduje się przebudowa drogi gminnej Nr 120622 E (ul. Kamińskiego) w Głownie w granicach istniejącego pasa drogowego. Dla przebudowywanej drogi Nr 120622 E (ul. Kamińskiego) przyjęto parametry jak dla drogi klasy technicznej ,,D". W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara wzór Behaton lub równoważny) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki) o szerokości 5,00 m i przekroju daszkowym o spadkach 2,00 % z obustronnym poboczem z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8,00 %. Jezdnia Ul. Kamińskiego ograniczona obustronnie krawężnikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 10 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Dodatkowo należy wykonać zjazdy indywidualne i dojścia do furtek z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka grafitowa na zjazdach i kostka szara na dojściach) o spadkach od min 0,50 % do max. 5,00 %. Końcowy odcinek Ul. Kamińskiego należy dowiązać do wybudowanej Ul. Spornej. W ramach zadania należy wyregulować wysokościowo, w granicach istniejącego pasa drogowego, wszystkie urządzenia obce oraz istniejące i projektowane zjazdy i dojścia do furtek o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej w odniesieniu do nowej niwelety drogi oraz obsypać ziemią zaprojektowane pobocza i obrzeża licując je z istniejącym terenem. Dojścia do furtek oraz zjazdy indywidualne należy dostosować wysokościowo do przyległych budynków, ogrodzeń, furtek, bram wjazdowych oraz terenu przyległego. W przypadku wystąpienia na zjazdach i dojściach do furtek fundamentów ogrodzeń itp. utrudniających wykonanie obrzeży zamykających zjazd i dojście do furtki, wykonywaną nawierzchnię z kostki brukowej, dopuszcza się bezpośrednio dowiązać do tych elementów albo do istniejącej nawierzchni utwardzonej po uzyskani zgody Inwestora. W zakresie zamówienia znajduje się również budowa kanału technologicznego, zgodnie z dokumentacją projektową, regulacja infrastruktury wod-kan i wykonanie oznakowania, zgodnie z załączoną docelową organizacją ruchu. Długość przebudowywanej Ul. Kamińskiego wynosi ok 149,60 mb. Część 3: Przebudowa Ul. Marciniaka W zakresie zamówienia znajduje się przebudowa drogi gminnej Nr 120617 E Ul. Floriana Marciniaka w Głownie w granicach istniejącego pasa drogowego. Dla przebudowywanej drogi przyjęto parametry jak dla drogi klasy technicznej ,,L". Należy wykonać jezdnię o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (wzór Behaton lub równoważny - kostka szara) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki) o szerokości 5,50 m o spadku daszkowym wynoszącym 2 %. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8 %. Jezdnia obustronnie zostanie ograniczona krawężnikami betonowymi 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 1 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać dojścia do furtek (kostka szara) i zjazdy indywidualne (kostka grafitowa) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm i spadkach podłużnych wynoszących 0,50 - 5,00 %. Na włączeniu zjazdów indywidualnych do jezdni zaprojektowano skosy w stosunku n : m, gdzie n = m = 1,50 m. Obrzeża i pobocza należy obsypać ziemią oraz dowiązać je do istniejącego terenu. Dojścia do furtek oraz zjazdy indywidualne należy dostosować wysokościowo do projektowanej jezdni oraz przyległych budynków, ogrodzeń, furtek, bram wjazdowych oraz terenu przyległego. W przypadku wystąpienia na zjazdach i dojściach do furtek fundamentów ogrodzeń itp. utrudniających wykonanie obrzeży zamykających zjazd i dojście do furtki, wykonywaną nawierzchnię z kostki brukowej, dopuszcza się bezpośrednio dowiązać do tych elementów albo do istniejącej nawierzchni utwardzonej po uzyskani zgody Inwestora. Rozwiązanie wysokościowe na początku i końcu przebudowywanej drogi rozwiązano poprzez dowiązanie się do istniejącej wysokości i spadków podłużnych jezdni drogi gminnej. Na włączeniu należy wykonać fragmentaryczne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z odtworzeniem w celu dowiązania. Ponadto w zakres zamówienia wchodzi remont istniejącego przepustu O500 pod drogą, wraz ze ściankami czołowymi. Remont polega na wymianie rury na rurę o identycznych parametrach oraz ściankach czołowych z zachowaniem istniejących rzędnych. Istniejącą rurę należy wymienić na rurę O500 PEHD SN 8. W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się również budowę kanału technologicznego, regulacja infrastruktury wod-kan i wykonanie oznakowania, zgodnie z załączoną docelową organizacją ruchu. Długość przebudowywanej Ul. Marciniaka wynosi ok. 304,00 mb. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45233140-2,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00284073, RI.271.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://glowno.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej znajdującej się pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/ 2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego" 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. 4. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miasta Głowno https://glowno.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl, 2. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy może potrwać maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. 4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: 1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; 3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; 4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; 5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES. 6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 7. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. 9. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasta Głowno tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Głowno reprezentowana przez Burmistrza Głowna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Głownie przy Ul. Młynarskiej 15, 95-015 Głowno. Z administratorem można się skontaktować listownie na adres podany powyżej, przez e-mail: sekretariat@glowno.pl oraz telefonicznie: 42 719 11 51. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ jest Pani Magdalena Kuszmider, e-mail: inspektor@glowno.pl tel.. 607-770-718. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. Prosta, Ul. Kamińskiego, Ul. Marciniaka) Znak sprawy RI.271.17.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. 4) Obiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 10:00 Miejsce składania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |