Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Aktualizacja dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 13-15 85-067 BYDGOSZCZ powiat: Bydgoszcz Fax: 52 585-38-50, Telefon: 52 585-37-95 lub 52 585-33-73 sekretariat@cm.umk.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | BYDGOSZCZ |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Fax: 52 585-38-50, T |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na: Projekt przebudowy pomieszczeń w piwnicy budynku Wydziału Farmaceutycznego przy Ul. Jurasza 2 w Bydgoszczy na magazyn odczynników chemicznych Szanowni Państwo, Poszukujemy Wykonawcy, który wykona aktualizację dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy pomieszczeń piwnicznych w celu adaptacji ich na magazyny odczynników chemicznych oraz pełnił będzie nadzór autorski w przedmiotowym zakresie. Prosimy o przesłanie oferty z ceną brutto, stawką podatku VAT wg załączonego wzoru. Ofertę prosimy przesłać mailem, faksem lub dostarczyć na poniższy adres. O ewentualnym wybraniu oferty zostaniecie Państwo poinformowani poprzez złożenie zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia: 1. 2. 3. 3.1. Zakres realizowanych przez Wykonawcę prac obejmuje: a) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnej z obowiązującymi przepisami: o Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, o Zamawiający zastrzega sobie konieczność dokonania przez Wykonawcę uzgodnień koniecznych do należytego wykonania opracowania. Uzyskanie koniecznych danych i informacji, pozwoleń, uzgodnień i innych dokumentów oraz poniesienie kosztów z tym związanych, pozostaje do realizacji po stronie Wykonawcy, o Zamawiający wymaga, by opracowana dokumentacja była kompletna w zakresie wszystkich branż, na podstawie której Zamawiający będzie mógł przeprowadzić postępowanie przetargowe w celu wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych. o przyjęte rozwiązania projektu budowlanego muszą uwzględniać potrzeby Zamawiającego z uwzględnieniem specyfiki jego działalności i oczekiwań przyszłych użytkowników i odpowiadać będą wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno- budowlanym, sanitarno- higienicznym, BHP, ppoż. i muszą uwzględniać wszelkie inne wymagania zgodne z obowiązującymi przepisami, o w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym, a projekt winien w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego przekazywane Wykonawcy w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia, o projekt winien być uzgodniony ze wszystkimi niezbędnymi instytucjami, których akceptacja jest wymagana dla wykonania robót budowlanych, o Wykonawca uzyska prawomocne pozwolenie na budowę - gdy będzie wymagane, lub uzyska przyjęcie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych przez WAB UM bez zastrzeżeń, o Wykonawca opracuje kosztorys inwestorski, przedmiar robót oraz STWiOR, o Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji, które zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego, a poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na nośnikach CD, o Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji niniejszego zamówienia przenieść na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych, b) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizowanego zadania: o Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru zawarty jest w oferowanej cenie, o Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestniczenia Wykonawcy w pracach komisji przetargowej zmierzającej do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w szczególności poprzez odpowiadanie na zapytania Wykonawców dotyczące przetargu. 3.2. Charakterystyka zadania: a) Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym. Zadanie obejmuje dostosowanie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej do aktualnych założeń oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę (wydana decyzja straciła ważność - skan decyzji stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego). b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie istniejących pomieszczeń piwnicznych 021a, 021b i 021c na magazyny odczynników chemicznych (materiały zagrożone wybuchem) wraz ze zmianą sposobu użytkowania. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić konieczność dostosowania instalacji wentylacji, c.o., elektrycznych, teletechnicznych i ppoż. oraz wykonanie robót wykończeniowych ścian sufitów i podłóg elektrostatycznych. c) Dokumentację należy opracować w oparciu o zalecenia dotyczące zmniejszenia ryzyka wystąpienia wybuchu w pomieszczeniach budynku Wydziału Farmaceutycznego CM (załącznik nr 2 do zapytania), dokument zabezpieczenia stanowisk pracy przed wybuchem (DZPW- załącznik nr 3 do zapytania) oraz ocenę zagrożenia wybuchem (OZW- załącznik nr 4 do zapytania) d) Wykaz materiałów zagrożonych wybuchem, które Zamawiający planuje przechowywać w magazynach 021a-c stanowi załącznik nr 5 do zapytania. Dokument nr: AKDR.262.3.6.2024 Składanie ofert: 4. Miejsce i termin składania ofert: e-mail: sekretariat@cm.umk.pl lub na adres: Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 15, 85-067 Bydgoszcz do dnia 25.04.2024 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: 1. 2. 3. 3.3 Termin realizacji do 120 dni od daty zawarcia umowy, nadzór autorski do 3 lat (1095 dni) od daty odbioru dokumentacji projektowej. Wymagania: 2. Tryb postępowania: 2.1. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1) ww. ustawy - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000,00 zł. 2.2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niższego postępowania bez wyłonienia oferty i bez podawania przyczyn. 3.4 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w ilości: 3 egzemplarzy pełnej dokumentacji w formie drukowanej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej nieedytowalnej (format PDF/JPG) oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej edytowalnej (format .doc .dwg .ath). Osoby opracowujące projekt winny posiadać odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie. 5. Złożona oferta powinna zawierać: ofertę cenową wraz z nazwą i adresem Wykonawcy, ceną brutto, stawką podatku VAT (wzór w załączeniu). 6. Wykluczenia Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach" wyklucza się: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 6.1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006"i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 6.2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 6.3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach. 7. Korespondencja w trakcie trwania postępowania: W trakcie postępowania w razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z: mgr inż. Aleksandra Miklasz Dział Remontów i Inwestycji CM Telefon: 52 585-33-73 e-mail: ola.miklasz@cm.umk.pl |