Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Ostrowiecki ul. Iłżecka 37 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski powiat: ostrowiecki tel. 41 247 68 66 lub 41 247 63 77, faks: 41 247 69 65 przetargi@powiat.ostrowiecki.eu |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Ostrowiec Świętokrzyski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 247 68 66 lu |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty Postępowanie o wartości od kwoty 10 000,00 zł netto, ale mniejszej niż 60 000,00 zł netto Wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr Or.I.120.1.1.2022 Starosty Ostrowieckiego z dnia 04.01.2022 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 zł netto Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn.: ,, Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku głównym LO Nr III im Wł. Broniewskiego" II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do sprawowania nadzoru inwestorskiego w zakresie: a) reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy - w tym weryfikacja obmiarów oraz kosztorysów powykonawczych, d) wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań - także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, e) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlanym i wykonawczym lub pozwoleniem na budowę, f) kontroli ilości i terminowości wykonywania robót, g) na wezwanie Zamawiającego uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, co najmniej 1 w roku w okresie gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót budowlanych, h) innych czynności jakie dla inspektora nadzoru nakłada ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane. Dokumentacja przetargowa związana z realizacją przedmiotowego zadania znajduje się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim pod adresem: https://samorzad.gov.pl Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Dodatkowo przedmiot zamówienia określa wzór Umowy stanowiący załącznik Nr 2 do Zaproszenia. Kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego: a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - Wykaz osób stanowi zał. Nr 3 do Zaproszenia. CPV: 71247000-1 Dokument nr: IR.I.272.2.19.2024 Składanie ofert: VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę podpisaną przez uprawnione osoby należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim, Ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Św. lub przesłać na e-mail: przetargi@powiat.ostrowiecki.eu albo wysłać na numer faksu 41 247 69 65 w terminie do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10.00 z opisem: Oferta w odpowiedzi na rozpoznanie cenowe pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn.: ,, Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku głównym LO Nr III im Wł. Broniewskiego" Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji/wykonania zamówienia: od dnia 24.06.2024 r. do dnia 18.08.2024 r. z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych, termin wykonania zamówienia będzie uzależniony od terminu protokolarnego odbioru końcowego robót budowlanych. Zamawiający przewiduje jedną płatność po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. Wymagania: III. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W przypadku rozpatrywania odpowiedzi ofertowych, kryterium będzie najniższa cena. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza negocjacje ceny w wybrany przez siebie sposób w pierwszej kolejności z najtańszym Oferentem. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego. Oferta musi zawierać: 1) Pełną nazwę oferenta z podaniem adresu siedziby, numer NIP i REGON 2) Dane kontaktowe (telefon, fax lub e-mail). 3) Cenę oferty netto, kwotę podatku Vat i cenę oferty brutto. 4) Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. 5) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi. 6) W przypadku składania ofert przez osoby fizyczne należy podać w Formularzu ofertowym jedynie cenę brutto, która będzie całkowitym maksymalnym kosztem poniesionym przez zamawiającego. VI. WYMAGANE DOKUMENTY Do oferty należy załączyć: - Wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - zał. Nr 1 do Zaproszenia. - Oświadczenie osób fizycznych, które składane będzie wyłącznie w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, nie prowadzącą działalności gospodarczej - zał. Nr 4 do Zaproszenia.. - Wykaz osób - zał. Nr 3 do Zaproszenia. Kontakt: Szczegółowych informacji w sprawie przedmiotu zamówienia udziela p. Anna Strąpąć anna_strapoc@powiat.ostrowiecki.eu - tel. 41 247 61 36 w godz. 7.30 - 15.30 |