Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż ergonomicznych krzeseł biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o ul. Grudziądzka 159 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 603 334 009, tel.: 56 63 98 169 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 603 334 009, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na dostawę i montaż ergonomicznych krzeseł biurowych. III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ergonomicznych krzeseł biurowych zgodne z rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 2. Parametry i właściwości asortymentu zostały szczegółowo opisane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 3. Wszystkie zaoferowane, dostarczone i zamontowane meble muszą być: a) fabrycznie nowe, pełnowartościowe wolne od wad, kompletne, wykonane zgodnie z normami branżowymi, b) spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, c) dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. 4. Meble muszą posiadać instrukcję montażu i konserwacji napisaną w j. polskim. 5. DOSTAWA mebli nastąpi w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. 6. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostarczenie (transport) mebli do siedziby Zamawiającego przy Ul. Grudziądzkiej 159 w Toruniu oraz przy Ul. Kociewskiej 37 w Toruniu wraz z załadunkiem i rozładunkiem, b) montaż i ustawienie produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 7. Wykonawca na wszystkie dostarczone meble udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru produktów. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonych mebli. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. Dokument nr: DK/P-31/2024 Składanie ofert: VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Ofertę należy sporządzić z należytą starannością, w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej (skan podpisanych formularzy stanowiących Załącznik nr 1 i nr 2 do Zapytania). Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzenia przez Wykonawcę zmian w zakresie formularzy. 4. Ofertę pod rygorem jej nieuwzględnienia należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.04.2024 godz. 10:00 na wskazany powyżej adres e-mail. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania usługi Umowa zostanie zawarta na okres od daty zawarcia umowy do 15.05.2024 r. Wykonawca dostarczy przedmiotowe wyroby własnym transportem i na własny koszt do siedziby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. Ul. Grudziądzka 159 w Toruniu oraz Ul. Kociewska 37 w Toruniu, a także dokona montażu i ustawienia produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 15.05.2024 r. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego, przewidzianego dla postępowań, których wartość szacunkowa jest niższa niż 130 000 zł, w sposób przejrzysty, proporcjonalny i zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. 2. Do zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.2023 poz.1605 ze zm.) ww. ustawa nie ma zastosowania. 3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. V. Warunki udziału w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę 1 doświadczenie, znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. VI. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika. 2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a uprawnienie to powinno wynikać z odpisu KRS/CEIDG, a w przypadku działania Wykonawcy rzecz pełnomocnika - z odpowiedniego pełnomocnictwa. 3. Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy Zamawiającego: zamowienia@mpo.torun.pl . W tytule e-maila powinna znaleźć się informacja: ,,OFERTA - krzesła biurowe ergonomiczne". IX. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2024 X. Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną. Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: sekretariat@mpo.torun.pl XI. Udzielenie zamówienia Z Wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie zawarta umowa według projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz według złożonej oferty. XII. Postanowienia umowy 1. Zamawiający dokona zapłaty należności w terminie 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wystawienie faktury VAT nastąpi po realizacji przedmiotu zamówienia tj. po realizacji dostawy i montażu. Płatność odbędzie się w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, który będzie rachunkiem widniejącym w elektronicznym wykazie podatników VAT (w tzw. ,,białej liście podatników VAT"). 2. Zamawiający oświadcza , ze posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oraz załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. i jest podatnikiem VAT, posiada numer NIP: 879-016-92-80. XIII. Unieważnienie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny. Z tego tytułu wykonawcom nie przysługuje prawo do żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego. XIV. Środki ochrony prawnej Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie Prawo zamówień publicznych. Uwagi: VII. Kryteria oceny ofert Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny za realizację całego zamówienia - cena 100%. Kryterium: Cena (C) - waga 100,00% Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, w tym koszty transportu i montażu. Kontakt: Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest Specjalista ds. administracji - Kamilla Czarnecka tel.: 56 63 98 169 i Specjalista ds. bhp i p.poż . Marcin Puszakowski tel. 603 334 009. |