Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Doposażenie ogólnodostępnego placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Istebna Istebna 1000 43-470 Istebna powiat: cieszyński Tel. 33 855 65 00 p.wozniak@istebna.eu |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Istebna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 33 855 65 00 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ Zadanie pn. ,,Doposażenie ogólnodostępnego placu zabaw przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Istebnej" realizowane w ramach zadania budżetowego Gminy Istebna pn. ,,Doposażenie ogólnodostępnego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Istebnej - etap II" Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego dla wsi Istebna oraz ze środków własnych Gminy Istebna oraz w ramach dotacji przyznanej z Marszałkowskiego Konkursu ,,Inicjatywa Sołecka" w 2024 roku. III. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest doposażenie ogólnodostępnego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Istebnej. Niniejsze zapytanie ofertowe dotyczy doposażenia placu zabaw, wraz z wykonaniem fundamentów oraz nawierzchni bezpiecznej tj.: a) DOSTAWA i montaż nowych urządzeń zabawowych wskazanych w dokumentacji projektowej: o DOSTAWA i montaż drabinki - 1 kpl (str.10-11) o Zestaw huśtawek - 1 szt. (str. 12-13) o Urządzenie zabawowe - 1 szt. (str. 14-16) o Huśtawka bujana na sprężynie - 2szt. (str.16-19) b) DOSTAWA i montaż obiektów małej architektury wskazanych w dokumentacji projektowej: o Stolik i 2 ławki - 1 kpl (str. 20-21) o Kosz na śmieci - 1 szt. (str. 22-23) Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. Dokument nr: RI.271.2.16.2024 Składanie ofert: VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert Ofertę należy przesłać mailem, pocztą lub złożyć osobiście do dnia: 29.04.2024 r. do godz. 1000 Adres mailowy: p.wozniak@istebna.eu Adres korespondencyjny: Urząd Gminy Istebna, 43-470 Istebna 1000 Miejsce i termin realizacji: IV.Termin wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2024 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z treścią art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - dla przedmiotowego wydatku ustawy nie stosuje się. Niniejsze postępowanie prowadzone jest jako rozeznanie rynku zgodnie z zasadą konkurencyjności bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. V.Termin związania z ofertą Wykonawca pozostaje związany z złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VI.Dokumenty wymagane w ofercie konkursowej Formularz ofertowy- załącznik nr 1 Oświadczenie RODO- załącznik nr 2 Konflikt interesów- załącznik nr 3 Karty techniczne lub inne dokumenty opisujące parametry techniczne i wymogi urządzeń, atesty/certyfikaty potwierdzające spełnienie wymaganych norm dla urządzeń. 5) Skan upoważnienia do reprezentowania firmy, zaciągania w jej imieniu zobowiązań - tylko w przypadku, gdy oferta składana jest przez osobę upoważnioną, nie wymienioną w CEIDG/KRS. 6) Kosztorys ofertowy. 1) 2) 3) 4) VII. Opis warunków udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: o Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. o Akceptują warunki zawarte w niniejszym zaproszeniu i projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia. Oferty składane osobiście należy złożyć w nieprzeźroczystej, w zabezpieczeniu przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Oferta- Doposażenie ogólnodostępnego placu zabaw przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Istebnej. Zamawiający zastrzega, iż oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. IX. Opis sposobu przygotowania oferty 1) Oferta musi być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia. 2) Do oferty muszą być dołączone wszystkie dokumenty wymagane w punkcie VI. zaproszenia. 3) Dokumenty wymagane w punkcie VI. zaproszenia muszą zostać podpisane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta, a w przypadku, gdy ofertę składa osoba nie wymieniona w CEIDG/KRS, do oferty należy załączyć skan upoważnienia do reprezentowania firmy, zaciągania w jej imieniu zobowiązań. 4) Wszystkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany winny być parafowane przez oferenta. Konflikt interesów W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Na potwierdzenie braku występowania konfliktu interesu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, zgodne z Załącznikiem nr 3. XII. Inne 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość (bez podania przyczyny) nie wybrania żadnej oferty. 2) Zamawiający na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi Strona 3 z 4oraz partnerstwie publiczno-prawnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych do niniejszego zamówienia. 3) Zamawiający zaznacza iż, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wady fizyczne, dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia, z wyjątkiem materiałów i urządzeń, które zostaną objęte dłuższym okresem gwarancji, wskazanym przez producenta. 4) Zamawiający informuje, iż urządzenia placu zabaw powinny spełniać lub być zbliżone do parametrów technicznych zawartych w dokumentacji projektowej, a także muszą odpowiadać aktualnie obowiązującym normom przewidzianym dla urządzeń placu zabaw. Uwagi: X. Kryterium oceny oferty Przy wyborze oferty konkursowej Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich znaczeniem: Cena - 100% - wg wzoru: Cena oferty najkorzystniejszej brutto Cena oferty badanej brutto XI. ? 100 pkt ? 100% |