Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Radzanów Radzanów 92A 26-807 Radzanów powiat: białobrzeski tel. 48 613 63 62 wew. 226 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radzanów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 48 613 63 62 we |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na realizację zadania: ,,Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia" II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnych, dotyczącej naruszenia stosunków wodnych na działkach nr 346/3, 346/4 obręb geodezyjny Smardzew na skutek wykopania na działce nr 343 zbiornika wodnego w miejscowości Smardzew. W ramach opinii należy również zweryfikować czy wykonanie zbiornika może mieć szkodliwy wpływ na grunty sąsiednie. Opracowanie powinno określać: a) Opis poprzedniego/pierwotnego stanu wody na gruncie przed zaistniałymi zmianami wraz z jego graficznym przedstawieniem (w tym dokumentacją fotograficzną) w obszarze przedmiotowych działek i terenu sąsiedniego, sporządzone w oparciu o mapy archiwalne i informacje stron postępowania i świadków. b) Opis obecnego stanu wody na gruncie po zmianach wraz z jego graficznym przedstawieniem (w tym dokumentację fotograficzną) w obszarze przedmiotowych działek i terenu sąsiedniego. c) Porównanie stanu poprzedniego/pierwotnego i obecnego, opis zaistniałych zmian z graficznym przedstawieniem różnic. 1d) Wskazanie, czy i kiedy na przedmiotowych działkach nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie, jeżeli tak to podanie na czym ona polega z określeniem jej rozmiaru, z podaniem przyczyny zaistnienia oraz czy została ona wywołana dokonanymi zmianami ukształtowania terenu przez właściciela działki o nr geod. 343 w Smardzewie, czy też została wywołana innymi czynnikami, ze wskazaniem jakimi i przez kogo. Wyszczególnienie konkretnych działań, które ingerują w ukształtowany w terenie system zasobów wodnych, z określeniem jak one wpływają na jego zmianę. e) Określenie, czy w wyniku działań w zakresie zmiany stanu wody na gruncie dochodzi do szkodliwego wpływu na działki sąsiednie, czy z tego powodu dochodzi do ich zalewania, podtapiania. f) Pomiary sytuacyjno-wysokościowe wraz z niezbędnymi przekrojami, określenie położenia działek o nr ewid. 346/3, 346/4 w Smardzewie, gm. Radzanów względem działki sąsiedniej o nr ewid. 343 obręb Smardzew, gm. Radzanów oraz czy są one położone wyżej, czy niżej, określić o ile. g) Czy nastąpiła zmiana kierunku odpływu wód opadowych (jeżeli tak to z jakiej przyczyny, czy z powodu dokonanych zmian). h) Wpływ wód opadowych i roztopowych w najmniej korzystnym okresie roku na stan wody na gruncie. i) Podsumowanie zlecenia oraz wnioski konieczne do wydania decyzji administracyjnej kończącej przedmiotowe postępowanie administracyjne w myśl art. 234 ustawy ,,Prawo Wodne", które powinny być konkretne i w przypadku stwierdzenia, że zasadne jest wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom powinny jednoznacznie określać jakie urządzenia powinny zostać wykonane, o jakich parametrach technicznych, a w przypadku jeżeli podsumowanie, zlecenia i wnioski będą wskazywały na konieczność przywrócenia stanu poprzedniego to powinny wskazywać jednoznacznie jaki był stan pierwotny na działce, która ma zostać przywrócona do stanu poprzedniego. 2. W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania, określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg postępowania, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań. Pozostałe materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie na własny koszt. 3. W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania oraz Wójta Gminy Radzanów. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Urzędu Gminy Radzanów opinie, o których mowa wyżej w siedmiu egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej. Dokument nr: RŻL.6331.1.2024 Składanie ofert: VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SK ŁADANIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w sekretariacie Urzędu Gminy w Radzanowie, Radzanów 92A w terminie do dnia 26.04.2024 r. do godz. 9:00 z dopiskiem: ,,Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia" Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy (w przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwią wykonanie usługi w terminie, może on ulec zmianie za porozumieniem stron, na podstawie pisemnie sporządzonego aneksu do umowy). Wymagania: 2IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie; 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Oferta składa się z wypełnionego formularza ofertowego i przedstawia cenę netto i brutto realizacji zadania. 2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej z zachowaniem czytelnej formy. 4. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Oferenta muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. 5. Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 1. Oferta podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji. 2. Dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie hydrologii lub melioracji wodnych. VIII. KRYTERIA OCENY OFERT Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się: cena 100% . Wybór nastąpi w oparciu o cenę brutto. IX. DODATKOWE INFORMACJE 1. Zapytanie zamieszczono na stronie http://ugradzanow.bip.org.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie Gminy 2. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego. 3. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Gminy Radzanów z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie. Uwagi: XII. KLAUZULA INFORMACYJNA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: . Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radzanów, Radzanów 92A; 26-807 Radzanów, tel./fax. 48 613 63 62, REGON 670223942, NIP 798 143 52 08, e- mail: gmina@radzanow.pl; 2. Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Radzanów jest Pani Dominika Jankowicz, e-mail: inspektor@cbi24.pl, 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: ,,Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; b) upoważnieni pracownicy administratora; c) współpracownicy kancelarii prawnych i osoby współpracujące z gminą, d) instytucje upoważnione na mocy prawa zgodnie z ich kompetencjami i uprawnieniami. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat. 6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z udziałem w postępowaniu i udzieleniem zamówienia. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku 4postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: X. OSOBA DO KONTAKTU Magdalena Jagodzińska tel. 48 613-63-62 wew. 226 |