Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa farby drogowej akrylowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku Ulica: Równa 19/21 80-067 Gdańsk powiat: Gdańsk Telefon: 58 300 15 20 Faks: 58 300 15 29, tel. 514-059-509 pord@pord.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 58 300 15 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA farby drogowej akrylowej zwracamy się z zapytaniem ofertowym na ,,Dostawę farby drogowej akrylowej" I. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa farby drogowej akrylowej w ilości: ? 1700 kg koloru białego oraz ? 100 kg koloru czerwonego przeznaczonej do poziomego oznakowania dróg - płyt poślizgowych znajdujących się w Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy Autodromu Pomorze w Pszczółkach, Ul. Żuławska 5. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby farba: o była wykonana na bazie żywicy akrylowej w dyspersji rozpuszczalników organicznych; ? była przeznaczona do malowania na asfalcie i betonie; ? była przeznaczona do malowania ręcznego oraz maszynowego; ? charakteryzowała się wydajnością nie niższą niż 0,65 kg/m2; ? była gotowa do użytku, tj. nie wymagała mieszania z rozpuszczalnikiem przed użyciem; ? była przejezdna po godz. od czasu aplikacji; ? została dostarczona w opakowaniach min. 15 - max. 35 - kilogramowych; ? dostawa na palecie, wyładunek w miejscu skazanym przez Zamawiającego; Dokument nr: ODTJ.263.18.2024 Składanie ofert: VII.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul Równa 19/21, 80 - 067 Gdańsk, budynek A (dwukondygnacyjny) I piętro, pok. nr 101 (sekretariat czynny w godz. 8-15) lub mailem na adres: pord@pord.pl w terminie do 23.04.2024 r. do godz. 11:00. Decydująca jest data dostarczenia oferty w powyższe miejsce, a nie data nadania. Za dostarczenie oferty przez pocztę lub kuriera pod wskazany adres odpowiada Wykonawca. Miejsce i termin realizacji: VI.Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 30.04.2024 r. Wymagania: III. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o poniższe kryteria wyboru ofert. Kryteria wyboru oferty: cena 100 % Kryterium ceny będzie obliczone wg wzoru: najniższa cena ofertowa brutto spośród nie odrzuconych ofert ilość punktów = _________________________________ cena ofertowa badanej oferty x 100 x waga kryterium (100%) Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która zdobędzie najwyższą ilość punktów. IV. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Oferta oraz formularz cenowy musi zawierać: ? Datę sporządzenia i czytelny podpis osoby upoważnionej do składania ofert, ? Pełną nazwę Wykonawcy, jego adres lub siedzibę. 2. Opis sposobu obliczenia ceny: Zamawiający wymaga aby, Wykonawca, podał jednostkową cenę ofertową netto za 1 kg farby( osobno dla koloru białego i czerwonego), następnie przemnożył przez ilość (1700 kg oraz 100 kg) oraz podał wartość ofertową netto oraz wartość ofertową brutto. ? Wartość ofertową brutto należy podać w złotych liczbowo i słownie. ? Cena jednostkowa netto podana przez Wykonawcę za 1 kg farby nie będzie podlegała zmianom. Oferta powinna być sporządzona na dołączonym formularzu ofertowym Zaoferowana przez Wykonawcę cena powinna obejmować wszystkie koszty, które Wykonawca poniesie przy realizacji niniejszej usługi, w tym w szczególności koszty zapakowania i dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. W przypadku wątpliwości co do treści zapytania lub warunków realizacji zamówienia, Wykonawca może kierować do Zamawiającego pytania celem wyjaśnienia wątpliwości. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na zadane pytania. Cena brutto (i wszystkie jej składniki) powinna być wyrażona w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. ? 3. 4. 5. 6. 7. V.UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania bądź unieważnienia zapytania ofertowego i ponownego skierowania zapytań ofertowych zawierających uzupełnione lub zmodyfikowane przez Zamawiającego warunki. O takim fakcie wszyscy Wykonawcy, którzy terminowo złożyli kompletną i prawidłową pod względem formalnym ofertę, zostaną poinformowani oraz zaproszeni do złożenia nowej oferty. Uwagi: IX. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: Administrator Administratorem Pani/Pana danych jest Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80 - 067 Gdańsk, zwany dalej ,,PORD". Z administratorem można się kontaktować poprzez adres email: pord@pord.pl lub tradycyjnie w formie pisemnej na adres siedziby administratora. Inspektor ochrony danych Zgodnie z art. 37 RODO został wyznaczony Inspektor ochrony danych. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: Bartosz Mendyk Kancelaria dr Bartosz Mendyk, ul. Sędomierska 2/3, 05-300 Mińsk Mazowiecki bądź za pośrednictwem adresu e-mail: iod@pord.pl. Cel i podstawy przetwarzania Dane osobowe przetwarzane będą: ?na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, wyłączonym ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710, tekst jednolity) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, jak też - jeżeli do tego dojdzie - zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania. ?na podstawie art. 13 ust. 3 RODO w celu związanym z rozliczeniem należności, ustaleniem, dochodzeniem roszczeń, z archiwizacją. Odbiorcy danych osobowych lub kategoria odbiorców Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2022 poz. 902, tekst jednolity). Okres przechowywania danych Dane osobowe będą przechowywane: ?przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy, ?okres przedawnienia roszczeń. Prawa osób, których dane dotyczą Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę posiada: ?prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących na podstawie art. 15 RODO, ?prawo do sprostowania jej danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, ?prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, ?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO. Żadnej osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje: ? prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO i prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób automatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Kontakt: VIII.Informacji w powyższej sprawie udziela: p. Agnieszka Łobocka tel. 514-059-509 |