Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie ul. Przemysłowa 3C 28-400 Pińczów powiat: pińczowski tel./fax: 41 357 61 29 wew. 28 skobus@pzd.plnczow.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Pińczów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax: 41 357 61 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zapraszamy do złożenia oferty na: Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi powiatowej nr 1153T Przełaj - Wodzisław - Wola Lubecka - Michałów ode. Zagajówek - Michałów dł. ok. 860 mb 2. Przedmiot zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej nr 1153T Przełaj - Wodzisław - Wola Lubecka -Michałów ode. Zagajówek - Michałów dł. ok. 860 mb wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Lokalizacja drogi będącej przedmiotem zamówienia: - dz. nr: 996, obręb nr 6 Michałów, gmina Michałów, powiat pińczowski, - dz. nr: 160, obręb nr 19 Zagajówek, gmina Michałów, powiat pińczowski, Lokalizacja przedstawiona dodatkowo w załączniku nr 6 - plan orientacyjny. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) opracowanie projektu przebudowy drogi, o której mowa w pkt. 2 zgodnie z opisem zawartym w zaproszeniu do złożenia oferty oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji - pozwolenie na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenie robót, 3) pozyskanie aktualnej mapy zasadniczej (mapa do celów projektowych w przypadku gdy ośrodek nie dysponuje aktualną mapą zasadniczą), 4) wykonanie projektów: zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanego, technicznego - w ilości po 3 szt. oraz dodatkowo w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń, 5) ewentualne projekty branżowe usunięcia kolizji, 6) wykonanie dokumentacji kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót - 3 szt., 7) wykonanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt., 8) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (tylko w przypadku konieczności zmiany istniejącej organizacji ruchu) - 3 szt. 9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, map, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa - niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania inwestycji (w tym prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót z uzyskaniem zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia), 10) uzyskanie zgody w razie konieczności na wycinkę drzew w ciągu drogi będącej przedmiotem zamówienia wraz z ustaleniem nasadzeń zastępczych, 11) lokalizację kanału technologicznego lub uzyskanie zwolnienia z tego obowiązku zgodnie z art. 39 ust. 6c ustawy o drogach publicznych 12) wniesienie opłat niezbędnych do wydania uzgodnień, decyzji, pozwoleń, 13) wykonanie maksymalnie trzykrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (aktualizacja w ciągu 7 dni od pisemnego wezwania Zamawiającego), 14) udzielanie odpowiedzi związanych z przedmiotem zamówienia w trakcie postępowania przetargowego (max. do 24 godz. od pisemnego wezwania Zamawiającego), 15) pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych w formie kontaktu elektronicznego oraz wizyt na budowie, obejmujący również wykonanie (w razie zajścia takiej potrzeby) rysunków uzupełniających, projektów zamiennych i dodatkowych, 16) współpracę z zamawiającym w celu wypracowania oczekiwanych rozwiązań, optymalnych i uzasadnionych ekonomicznie, 17) opisanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w sposób wyczerpujący, jednoznaczny, który nie będzie utrudniał uczciwej konkurencji, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy prawo zamówień publicznych. Ww. dokumentację należy ponadto przekazać Zamawiającemu w 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD w formacie PDF. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, m.in. ustawy prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, prawo wodne, prawo ochrony środowiska, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo autorskie i prawa pokrewne, wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw oraz obowiązującymi Polskimi Normami. Ponadto opracowana dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania określone m.in. w: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie kreślenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonał no-użytkowym. 4. Założenia do projektu: Celem przebudowy drogi powiatowej nr 1153T Przełaj-Wodzisław-Wola Lubecka - Michałów ode. Zagajówek - Michałów dł. ok. 860 jest budowa chodnika na istniejącym rowie przydrożnym w terenie zabudowanym w miarę możliwości terenowych i szerokości pasa drogowego, remont istniejących przepustów pod zjazdami oraz drogami jeżeli będzie zachodzić taka konieczność. Jezdnia: Istniejąca szerokość jezdni - ok. 5,5 m Chodnik: Zamawiający przewiduje budowę chodnika na rowie przydrożnym w terenie zabudowanym w miarę możliwości terenowych i szerokości pasa drogowego dł. około 860 mb wg wskazań Inwestora. Pobocza: Szerokość pobocza - 0,75 - 1,0 m Zamawiający przewiduje profilowanie poboczy polegające na ścięciu poboczy wraz z umocnieniem pobocza z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5. Odwodnienie: Odwodnienie realizowane będzie poprzez spadki podłużne i pochylenia poprzeczne nawierzchni do istniejącej rowów przydrożnych (urządzeń odwadniających) oraz do nowo budowanego kolektora pod chodnikiem. Przewiduję się wymianę istniejących przepustów. Istniejąca infrastruktura techniczna: Należy uwzględnić regulację wszystkich urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym do nowej niwelety jezdni i chodników. Dokument nr: PZD.2620.13.2024 Składanie ofert: 8. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 30.04.2024 r. do godz. 15:30 w siedzibie zamawiającego: PZD w Pińczowie, Ul. Przemysłowa 3C, 28-400 Pińczów, sekretariat lub e-mailem na adres: skobus@pzd.plnczow.pl poprzez wypełnienie formularza w niniejszym postępowaniu. Oferty złożone w inny sposób lub złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin i miejsce dostarczenia zamówienia: 1) wykonanie i wydanie kompletnego opracowania oraz uzyskanie wymaganych pozwoleń w terminie do dnia 31.08.2024 r. 2) uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót w terminie do dnia 30.11.2024 r. 3) miejsce dostarczenia zamówienia - siedziba Zamawiającego. Wymagania: 6. Opis sposobu obliczenia ceny: Wykonawca przedstawi w ofercie (w załączniku nr 1 - formularz ofertowy) cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie). Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Przed sporządzeniem oferty zaleca się wizie w terenie w celu precyzyjnego oszacowania kosztów przedmiotu zamówienia. 7. Sposób płatności: 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej pod względem merytorycznym i finansowym faktury, po uprzednim podpisaniu protokołu odbioru bez uwag za daną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający w ramach umowy przewiduje dwie płatności: - w wysokości 70% wynagrodzenia za wykonanie i wydania kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, - w wysokości 30% wynagrodzenia za uzyskanie i wydanie pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót. 9. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, 9.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawce: a) który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. póz. 835). 9.3 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 9.4 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenia i dokumenty, tj.: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków - Załącznik nr 2, b) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3, 9.5 Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.6 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Oświadczenia: Wykonawca składający ofertę jednocześnie oświadcza, że: - zapoznał się z zakresem zadania określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i nie wnosi do niego zastrzeżeń, w razie wybrania jego oferty zobowiązuje się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu; - zdobył wszelkie informacje, konieczne do przygotowania niniejszej oferty i wykonania zadania oraz, że wycenił wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia. Zobowiązuje się wykonać zadanie zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa; - wykona całość zadania w terminach określonych w zaproszeniu do złożenia oferty; - zapoznał się z Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych Osobowych (załącznik nr 4 do postępowania); - zapoznał się z projektem umowy, akceptuje jej warunki i zobowiązuję się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy zgodnie z jej zapisami. 11. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena -100 % za całość usługi. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty: Cena najniższa ...................x 100 = suma punktów Cena oferty badanej O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów. 12. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach. 1) Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego Zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności określonych w projekcie umowy. 3) Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, b) niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny, c) pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego postępowania, d) wezwania do uzupełnienia niekompletnej oferty; 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych. 15. Zamówienie zostanie przeprowadzone bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - zgodnie z art. 2 tej ustawy. |