Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie przeglądów gazowych, prób szczelności, konserwacji oraz usuwanie awarii |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach ul. Warzywna 6 95-200 Pabianice powiat: pabianicki tel.: 42 225 92 85, tel. 42-22-59-264, tel. 697-070- 601 oferty@zgm.pabianice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pabianice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 42 225 92 85, |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Podstawą trybu postępowania jest art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Zarządzenie Nr 6/2021 Dyrektora Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach z dnia 27 kwietnia 2021 r. sprawie określenia zasad udzielania zamówień publicznych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach oraz przepisy Kodeksu Cywilnego z dnia 23.04.1964 (Dz.U. 2023 poz 1610 z późn.zm.) Miasto Pabianice - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej (dalej Zamawiający) zapraszają do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą: Wykonywanie przeglądów gazowych, prób szczelności, konserwacji oraz usuwanie awarii w budynkach wyposażonych w instalacje gazową administrowanych przez ZGM w Pabianicach 2.Usługa świadczona będzie na rzecz Miasta Pabianice - Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach. 3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we z załącznikami, które stanowią Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Dokument nr: ZGM.NZP.2420.60.2024.MS Składanie ofert: 6.TERMIN SKŁADANIA ofert: 8.05.2024 r. godz. 9:00. Forma składania ofert - pisemna: 8.1. dla ofert składanych w kancelarii ZGM - w zamkniętej kopercie opisanej nazwą zamówienia tj. ,,OFERTA Wykonywanie przeglądów gazowych, prób szczelności, konserwacji oraz usuwanie awarii w budynkach wyposażonych w instalacje gazową administrowanych przez ZGM w Pabianicach" oraz nazwą i adresem składającego ofertę. 8.2. dla ofert składanych pocztą elektroniczną - na adres oferty@zgm.pabianice.pl. W temacie e-mail należy umieścić nazwę zamówienia tj. ,,OFERTA Wykonywanie przeglądów gazowych, prób szczelności, konserwacji oraz usuwanie awarii w budynkach wyposażonych w instalacje gazową administrowanych przez ZGM w Pabianicach". Miejsce i termin realizacji: 4.Termin realizacji zamówienia: 31.12.2024 r. Wymagania: 5.Kryterium wyboru oferty: najniższa cena. O terminie złożenia oferty decyduje data otrzymania korespondencji przez Zamawiającego niezależnie od terminu wysłania jej przez składającego ofertę. 7.Warunki udziału w Zapytaniu ofertowym: wzorze umowy wraz 7.1. prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, Dokumenty, jakie są wymagane dla poświadczenia spełnienia warunków określonych w punktach 7.1 zostały określone w punkcie 9. 7.2. posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie działalności objętej niniejszym zamówieniem na kwotę minimum 30.000,00 zł, 7.3. posiadanie doświadczenia przy realizacji podobnych do niniejszego zamówienia tj. dokumenty (np. referencje) poświadczające prawidłową realizację umów o podobnym charakterze od co najmniej 1 zleceniodawcy z ostatnich trzech lat na kwotę 10.000,00 zł, 7.4. posiadanie aktualnych uprawnień świadectwa kwalifikacyjnego SEP G3 w zakresie dozoru i eksploatacji niezbędnego do wykonywania przedmiotu zamówienia. W treści e-mail należy podać nazwę oraz adres składającego ofertę. Plik lub katalog z ofertą można przesłać w formie zaszyfrowanej, skompresowanej bezpłatnym programem 7-zip (lub WinZIP, ARJ,WinRAR), a hasło otwarcia przesłać sms na numer +48 512 106 270 najpóźniej 5 minut po terminie wskazanym jako termin otwarcia ofert (5 minut na spóźnienie w dostarczeniu sms). Nr telefonu, z którego zostanie przesłane hasło, winien być podany w treści e-mail, a w treści sms - skrót nazwy składającego ofertę. Wskazane jest uzyskanie telefonicznego potwierdzenia otrzymania wiadomości. Brak możliwości otwarcia zaszyfrowanej oferty najpóźniej 5 minut po wyznaczonym terminem otwarcia ofert skutkuje jej automatycznym odrzuceniem. Przystępujący do zapytania ofertowego winni podać informacje, które zostały określone w druku oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Do oferty należy załączyć: 9.1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej wydane przez odpowiedni organ rejestracyjny w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 9.2. Dokumenty (np. referencje) poświadczające prawidłową realizację umów w zakresie podobnym do niniejszego zamówienia od co najmniej jednego zleceniodawcy z ostatnich trzech lat na kwotę 10.000,00 zł, 9.3. Polisę ubezpieczenia OC w zakresie działalności objętej niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami zawartymi w ppkt.7.2. 9.4. Aktualne uprawnienia świadectwa kwalifikacyjnego SEP G3 w zakresie dozoru i eksploatacji. 10.Oferta musi obejmować całość zamówienia. 11.Oferta oraz wszystkie składane dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę. 11.1 Dla ofert składanych papierowo w siedzibie ZGM - pieczęć i podpis odręczny 11.2 Dla ofert składanych drogą elektroniczną - kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty 12.Składający ofertę jest nią związany przez 30 dni licząc od dnia złożenia oferty. 13.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 13.1. Wykonawca nie spełni wymogów Zamawiającego podanych w punktach 7, 8, 9, 10 i 11 (z wyłączeniem niepodania na kopercie nazwy i adresu składającego ofertę), przy czym Zamawiający dopuszcza do uzupełnienia brakujących lub wadliwych, załączonych do oferty dokumentów (czynność jednorazowa). 13.2. Oferta wpłynie po terminie składania ofert lub ofertę przesłaną w formie elektronicznej nie będzie można otworzyć. 13.3. W sytuacji określonej w punkcie 16. 14.Termin otwarcia ofert: 8.05.2024 r. o godz. 9:30. Otwarcie ofert jest jawne. Każdy składający ofertę ma prawo wziąć udział w otwarciu ofert oraz wystąpić do Zamawiającego o podanie informacji z otwarcia ofert. 15.Zamawiający informuje, iż szczegółowemu sprawdzeniu będą podlegać te oferty, które mogą zostać wybrane przez Zamawiającego. Zostanie wybrana pierwsza nieodrzucona oferta z najniższą ceną. 16.W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert na tą samą kwotę - Zamawiający zwróci się do wykonawców składających te oferty do złożenia ofert dodatkowych. 17.W przypadku oferty, której zbyt niska cena budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości realizacji zamówienia, Zamawiający wezwie składającego ją wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Odrzucenie wyjaśnień przez Zamawiającego będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty. 18.W przypadku, kiedy wykonawca uchlać się będzie od zawarcia umowy Zamawiający wybierze ofertę o najniższej cenie spośród pozostałych nieodrzuconych ofert. 19.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi pocztą elektroniczną, pisemnie lub telefonicznie. 20.Dane firm (nazwa, adres siedziby) składających ofertę oraz zaoferowane ceny są informacjami jawnymi i mogą być upublicznione na stronie internetowej zamawiającego. 24.Złożenie oferty jest równoznaczne z: 24.1 przyjęciem przez składającego ofertę wszystkich warunków określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 24.2 udzieleniem zgody Zamawiającemu na przetwarzanie danych osobowych w celu zawarcia umowy. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest poniżej. 25.W przypadku wybrania oferty wykonawców działających wspólnie - wykonawcy solidarnie będą odpowiadać za realizację umowy. Zamawiający wprowadzi do załączonego wzoru umowy zapis o solidarnej odpowiedzialności wykonawców działających wspólnie oraz wymagać będzie dostarczenia umowy regulującej tą współpracę zawierającą w szczególności zobowiązanie o solidarnej odpowiedzialności oraz sposób wystawienia faktury na Zamawiającego po wykonaniu przedmiotu umowy. 26.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek z ofert w każdym czasie (unieważnienia postepowania), w tym bez podania przyczyny. W przypadku zamknięcia zapytania ofertowego Zamawiający nie będzie zwracał kosztów związanych z przygotowaniem i dostarczeniem ofert. Kontakt: 21.Informacji szczegółowych na temat procedury zamówienia udziela: Komórka ds. zamówień publicznych, tel. 42-22-59-264. 22. Informacji technicznych na temat przedmiotu zamówienia udziela: Dział Techniczny - tel. 697-070- 601 23.Wszelkie pisemne pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować na adres poczty elektronicznej: oferty@zgm.pabianice.pl lub składać pisemnie w siedzibie ZGM, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice. |