Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI UL. WARSZAWSKA 20 21-560 MIĘDZYRZEC PODLASKI powiat: bialski (podlaski) TEL. 083 371-24-96, FAX. 83 371-48-26 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | MIĘDZYRZEC PODLASKI |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | TEL. 083 371-24-96, |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 ze zm.) na: ,,Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej nr G101488L w m. Żabce". 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania przebudowy drogi gminnej nr G101488L w m. Żabce położonej na dz. nr ewid. 951 i 879 obręb Żabce. Łączna długość projektowanego odcinka około 0,800 km. Opracowanie winno zawierać uzgodnienie włączenia do drogi powiatowej nr 1009L 1) W ramach opracowania dokumentacji w szczególności wymagane jest złożenie zgłoszenia w Starostwie Powiatowym na przebudowę drogi wraz z uzyskaniem pisma o braku sprzeciwu; 2) Dokumentację należy opracować w ten sposób, aby wszystkie rozwiązania projektowe zlokalizowane były w granicach istniejącego pasa drogowego oraz były zgodne z wytycznymi rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego; 3) Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt wykonać wszelkiego rodzaju pomiary, mapy (w tym do celów projektowych), inwentaryzacje oraz inne czynności i dokumenty, a także uzyskać wszelkie dokumenty i decyzje, w tym decyzje administracyjne, opinie, uzgodnienia, zgody a także ekspertyzy, badania, operaty, mapy, które zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa okażą się niezbędne do wykonania przez niego Dokumentacji; 4) Projekty stałej organizacji ruchu oraz czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót winny zawierać wymagane prawem opinie oraz zatwierdzenia właściwych organów zarządzających ruchem. 5) Warunki techniczne: a) droga jednojezdniowa klasy technicznej: D (Dojazdowa); b) szerokość pasa ruchu: dostosowana do szerokości pasa drogowego; c) przekrój szlakowy; d) kategoria ruchu: KR 1-2; 6) Zakres projektowanych robót obejmuje: a) warstwy bitumiczne - dotyczy nawierzchni drogi i zjazdów do posesji; Strona 1 z 12b) podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm stabilizowanej mechanicznie; c) pobocza i zjazdy do pól uprawnych z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm stabilizowa- nej mechanicznie; d) warstwy odsączające/odcinające z piasku/pospółki; e) zapewnienie odwodnienia korpusu drogowego; f) zapewnienie oznakowania pionowego. 7) Dokumentacja winna zawierać m.in.: a) opis techniczny wraz z obliczeniami; b) część rysunkową, w tym: ? Mapę orientacyjną; ? Plan sytuacyjny w nawiązaniu do aktualnego kilometraża sieci drogowej w skali 1:500 lub 1:1000; ? Profil podłużny; ? Przekroje normalne i konstrukcyjne; ? Przekroje poprzeczne co 25m i w punktach charakterystycznych, z podaniem na każdym przekroju ilości i zakresu wykonywanych robót; ? Tabelę robót ziemnych i tabelę wyrównań, plantowań, (jeśli będzie wymagana); ? Wykaz zjazdów i przepustów; ? Rysunki dla przepustów (plan sytuacyjny, rysunek ogólny w skali 1:50, przekroje poprzecze i podłużne, rysunki konstrukcyjne); c) Inne załączniki, które Wykonawca uzna za niezbędne dla opracowania dokumentacji, d) Projekt stałej organizacji ruchu oraz projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; e) Kosztorys inwestorski; f) Przedmiar robót; g) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Dokument nr: IN.271.7.2024.RS Otwarcie ofert: 4.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2024 r. godz. 10:10 w siedzibie Urzędu Gminy Międzyrzec Podlaski, Ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski. Składanie ofert: 3.Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych ,,Oferta na Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej nr G101488L w m. Żabce" w terminie do dnia 07.05.2024 r. do godz. 10:00 /wzór formularza w zał. nr 1 do zaproszenia/. Wymagania: 2. Termin wykonania i dostarczenia dokumentacji wraz ze wszelkimi uzgodnieniami i pismem o braku sprzeciwu - od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2024r. 5.W cenie oferty należy ująć wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. 6.Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia. 7.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert. 9.Z Wykonawcą, którego ofertę wybierze Zamawiający, zostanie niezwłocznie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do zaproszenia. Uwagi: 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, e-mail: urzad@miedzyrzecgmina.pl; 2) dane osobowe Zleceniobiorcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej nr G101488L w m. Żabce" prowadzonym w trybie zaproszenia do składania ofert; 3) podanie przez Zleceniobiorcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących i osób przez niego wskazanych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z art. 6 pkt. 1 lit. c RODO i będzie się odbywać w celu możliwości wykonywania przez Urząd Gminy ustawowych zadań publicznych, określonych w ustawie z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach; 4) odbiorcami danych osobowych Zleceniobiorcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o m.in. wytyczne instytucji dofinansowującej projekt, w ramach którego realizowane jest zadanie; 5) dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po zakończeniu będą przechowywane zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi obowiązującymi w Urzędzie Gminy (,,Instrukcja kancelaryjna dla organów jednostek samorządu terytorialnego lub rządowej administracji zespołowej w województwie oraz obsługa jej urzędów"), 6) w odniesieniu do danych osobowych Zleceniobiorcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Zleceniobiorca posiada: ? prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a w przypadku wyrażonej zgody prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Zleceniobiorca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. |