Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA CZERSK ul. Kościuszki 27 89-650 Czersk powiat: chojnicki 523954810 urzad_miejski@czersk.pl https://platformazakupowa.pl/pn/czersk |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Czersk |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 523954810 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja dróg gminnych Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja dróg gminnych" Odcinek 1. Droga gminna w m. Kłodnia - odcinek 320 m 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej w m. Kłodnia (dz. nr 160, obręb Krzyż gm. Czersk) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej z odcięciem piłą grub. do 8 cm - 4,00 m2 2) Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5mm na gr. 8 cm wraz z wyrównaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 320 m x 4,2 m - 107,52 m3 3) Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 320 m + skrzyżowanie (320*4,2) - 1 344,00 m2 4) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 320 m (320x4,0) - 1 280,00 m2 5) Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 480,00 m2 6) Tablica informacyjna - 1,00 szt. Odcinek 2. Droga gminna do m. Lutom - odcinek 200 m 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej do m. Lutom (dz. nr 970/1; 302/12, obręb Lutom) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1.1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej z odcięciem piłą grub. do 8 cm - 4,00 m2 1.2. Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5mm na gr. 8 cm wraz z wyrównaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 200 m x 4,2 m - 67,20 m3 1.3. Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 200 m (200 x 4,2) - 862,00 m2 1.4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 240 m (200x4,0) - 800,00 m2 1.5. Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 300,00 m2 1.6. Tablica informacyjna - 1,00 szt. Odcinek 3. Droga gminna Klaskawa - Szlachta odc. 100,0 m 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi Klaskawa - Szlachta (dz. nr 302, obręb Klaskawa) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1) Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 25 cm - odcinek 100 m (100x4,2) - 420,00 m2 2) Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 100 m (100x4,2) - 420,00 m2 3) Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 100 m (100x4,2) - 420,00 m2 4) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 100 m (100x4,0) - 400,00 m2 5) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych otworowych YOMB wzdłuż zjazdów - 15,00 m2 6) Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 150,00 m2 Odcinek 4. Droga gminna DK 22 - Będźmierowice - etap I 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej droga gminna DK 22 - Będźmierowice (dz. nr 79/1, obręb Będźmierowice) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: Odcinek przejściowy - po 15 m z każdej strony 1.1. Rozbiórka mechaniczna naw. bitumicznej o gr. do 5 cm poprzez frezowanie (wcinka) - 108,00 m2 1.2. Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 45 cm - przedłużenie poszerzenia - 19,20 m2 1.3. Podbudowa z stabilizacji cementowej Rm 2,5 o grubości 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 19,20 m2 1.4. Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 19,20 m2 1.5. Oczyszczenie i skropienie emulsją - 235,20 m2 1.6. Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki AC16 P o średniej grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 117,60 m2 1.7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 117,60 m2 Remont cząstkowy 1.8. Rozbiórka mechaniczna naw. bitumicznej o gr. do 10 cm- 10,00 m2 1.9. Oczyszczenie i skropienie emulsją - 20,00 m2 1.10. Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki AC16 P o średniej grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 10,00 m2 1.11. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 10,00 m2 Poszerzenie 1.12. Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 45 cm - 400,00 m2 1.13. Podbudowa z stabilizacji cementowej Rm 2,5 o grubości 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 400,00 m2 1.14. Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 375,00 m2 1.15. Oczyszczenie i skropienie emulsją - 375,00 m2 1.16. Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki AC16 P grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 375,00 m2 1.17. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 362,50 m2 Roboty pozostałe - pobocza 1.18. Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - gr. 10 cm 420,00 m2 1.19. Słupki do znaków drogowych o dł. 3,5 m (ocynk) - 2,00 szt. 1.20. Znaki drogowa A12c (małe) szt. - 2,00 szt. Uwaga. Do wykonania jest odcinek poszerzenia o długości 250 m wraz z odcinkami przejściowymi o długości 15 m z każdej strony. Szerokość odcinka przejściowego - 5,0 m od strony poszerzonego odcinka, 3,6 m od strony końca odcinka przejściowego. Odcinek 5. Droga Kurcze - Bagna - odcinek 300 m 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej Kurcze - Bagna (dz. nr 136; 137, obręb Ostrowite) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej z odcięciem piłą grub. do 8 cm - 4,00 m2 2) Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 25 cm - odcinek 200 m - 840,00 m2 3) Podbudowa z KŁSM o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 150 m - materiał Zamawiającego, transport z odległości 15 km - 630,00 m2 4) Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 150 m - 630,00 m2 5) Oczyszczenie i skropienie emulsją - 1 260,00 m2 6) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 100 m - 1 200,00 m2 7) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych otworowych YOMB wzdłuż zjazdów - 40,50 m2 8) Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 450,00 m2 Odcinek 6. Ul. Krótka w Czersku - etap I 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację Ul. Krótkiej w Czersku - etap I (dz. nr 177/45; 177/46; 177/7, obręb Czersk) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1) Rozbiórka krawężnika 15x30 - 35,00 m 2) Rozbiórka nawierzchni z elementów betonowych - trylinka - 166,00 m2 3) Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 25 cm - 174,30 m2 4) Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 35 cm - 297,40 m2 5) Warstwa odsączającą z pospółki U>=5 gr. 10 cm - 471,70 m2 6) Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 471,70 m2 7) Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 163,50 m2 7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. 8. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". 9. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. 10. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do układania mas bitumicznych, 2) czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do wyrównania, wyprofilowania i uzupełnienia podbudowy, 3) ręczne roboty ziemne i ręczne roboty przy układaniu, wyrównaniu i wyprofilowaniu podbudowy Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) CPV: 45233140-2, 45111200-0,45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00306290, WZ.271.15.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/czersk 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email: zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl Adres strony internetowej do komunikacji: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z zał. nr 2 do ,,Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2.pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 6.3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert. 11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. 13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa w pkt 7.9 SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: 17.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). 17.2. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. gwarancjach bankowych, 17.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 17.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 17.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę, o której mowa w pkt 17.1 SWZ należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004 z dopiskiem: wadium - nr postępowania. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt od 17.2.2 - 17.2.4 SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 17.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 17.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. 17.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 98 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.15.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja dróg gminnych" Odcinek 1. Droga gminna w m. Kłodnia - odcinek 320 m 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej w m. Kłodnia (dz. nr 160, obręb Krzyż gm. Czersk) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej z odcięciem piłą grub. do 8 cm - 4,00 m2 2) Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5mm na gr. 8 cm wraz z wyrównaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 320 m x 4,2 m - 107,52 m3 3) Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 320 m + skrzyżowanie (320*4,2) - 1 344,00 m2 4) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 320 m (320x4,0) - 1 280,00 m2 5) Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 480,00 m2 6) Tablica informacyjna - 1,00 szt. Odcinek 2. Droga gminna do m. Lutom - odcinek 200 m 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej do m. Lutom (dz. nr 970/1; 302/12, obręb Lutom) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1.1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej z odcięciem piłą grub. do 8 cm - 4,00 m2 1.2. Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5mm na gr. 8 cm wraz z wyrównaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 200 m x 4,2 m - 67,20 m3 1.3. Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 200 m (200 x 4,2) - 862,00 m2 1.4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 240 m (200x4,0) - 800,00 m2 1.5. Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 300,00 m2 1.6. Tablica informacyjna - 1,00 szt. Odcinek 3. Droga gminna Klaskawa - Szlachta odc. 100,0 m 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi Klaskawa - Szlachta (dz. nr 302, obręb Klaskawa) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1) Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 25 cm - odcinek 100 m (100x4,2) - 420,00 m2 2) Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 100 m (100x4,2) - 420,00 m2 3) Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 100 m (100x4,2) - 420,00 m2 4) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 100 m (100x4,0) - 400,00 m2 5) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych otworowych YOMB wzdłuż zjazdów - 15,00 m2 6) Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 150,00 m2 Odcinek 4. Droga gminna DK 22 - Będźmierowice - etap I 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej droga gminna DK 22 - Będźmierowice (dz. nr 79/1, obręb Będźmierowice) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: Odcinek przejściowy - po 15 m z każdej strony 1.1. Rozbiórka mechaniczna naw. bitumicznej o gr. do 5 cm poprzez frezowanie (wcinka) - 108,00 m2 1.2. Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 45 cm - przedłużenie poszerzenia - 19,20 m2 1.3. Podbudowa z stabilizacji cementowej Rm 2,5 o grubości 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 19,20 m2 1.4. Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 19,20 m2 1.5. Oczyszczenie i skropienie emulsją - 235,20 m2 1.6. Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki AC16 P o średniej grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 117,60 m2 1.7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 117,60 m2 Remont cząstkowy 1.8. Rozbiórka mechaniczna naw. bitumicznej o gr. do 10 cm- 10,00 m2 1.9. Oczyszczenie i skropienie emulsją - 20,00 m2 1.10. Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki AC16 P o średniej grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 10,00 m2 1.11. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 10,00 m2 Poszerzenie 1.12. Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 45 cm - 400,00 m2 1.13. Podbudowa z stabilizacji cementowej Rm 2,5 o grubości 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 400,00 m2 1.14. Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 375,00 m2 1.15. Oczyszczenie i skropienie emulsją - 375,00 m2 1.16. Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki AC16 P grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 375,00 m2 1.17. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - 362,50 m2 Roboty pozostałe - pobocza 1.18. Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - gr. 10 cm 420,00 m2 1.19. Słupki do znaków drogowych o dł. 3,5 m (ocynk) - 2,00 szt. 1.20. Znaki drogowa A12c (małe) szt. - 2,00 szt. Uwaga. Do wykonania jest odcinek poszerzenia o długości 250 m wraz z odcinkami przejściowymi o długości 15 m z każdej strony. Szerokość odcinka przejściowego - 5,0 m od strony poszerzonego odcinka, 3,6 m od strony końca odcinka przejściowego. Odcinek 5. Droga Kurcze - Bagna - odcinek 300 m 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej Kurcze - Bagna (dz. nr 136; 137, obręb Ostrowite) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej z odcięciem piłą grub. do 8 cm - 4,00 m2 2) Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 25 cm - odcinek 200 m - 840,00 m2 3) Podbudowa z KŁSM o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 150 m - materiał Zamawiającego, transport z odległości 15 km - 630,00 m2 4) Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 150 m - 630,00 m2 5) Oczyszczenie i skropienie emulsją - 1 260,00 m2 6) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 100 m - 1 200,00 m2 7) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych otworowych YOMB wzdłuż zjazdów - 40,50 m2 8) Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 450,00 m2 Odcinek 6. Ul. Krótka w Czersku - etap I 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację ul. Krótkiej w Czersku - etap I (dz. nr 177/45; 177/46; 177/7, obręb Czersk) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia tj.: 1) Rozbiórka krawężnika 15x30 - 35,00 m 2) Rozbiórka nawierzchni z elementów betonowych - trylinka - 166,00 m2 3) Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 25 cm - 174,30 m2 4) Wykonanie koryta w gruncie kat. IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - średnia grubość 35 cm - 297,40 m2 5) Warstwa odsączającą z pospółki U>=5 gr. 10 cm - 471,70 m2 6) Podbudowa z KŁSM C90/3 o grubości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 471,70 m2 7) Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 163,50 m2 7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. 8. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". 9. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. 10. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do układania mas bitumicznych, 2) czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do wyrównania, wyprofilowania i uzupełnienia podbudowy, 3) ręczne roboty ziemne i ręczne roboty przy układaniu, wyrównaniu i wyprofilowaniu podbudowy Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz okres gwarancji - 40%, zgodnie z pkt 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto. 1.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych robót tj. minimum 1 roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, a wartość będzie wynosiła nie mniej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi/ uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania: 2.1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) 3. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. - Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.-Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. - Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót budowlanych, potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 1. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1.1. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.2. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ. 1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w 11.1.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. 1.4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 1.5. wadium (jeżeli składane jest w formie dokumentu), 1.6. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta powinna być: 2.1. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, 2.2. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, 2.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 17.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). 17.2. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. gwarancjach bankowych, 17.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 17.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 17.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę, o której mowa w pkt 17.1 SWZ należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004 z dopiskiem: wadium - nr postępowania. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt od 17.2.2 - 17.2.4 SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 17.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 17.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. 17.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 98 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy -zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 23. W związku z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. Szczegółowy przewidywany zakres zmian zawierają Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz okres gwarancji - 40%, zgodnie z pkt 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-12 |