Przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę instalacji wentylacji i klimatyzacji w...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku
ul. Danusi 4
80-434 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. 58/7683241
a.maksymiuk@stat.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 58/7683241
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku"
zapraszamy do złożenia oferty na:
,,Przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku
Urzędu Statystycznego w Gdańsku"
I
Opis przedmiotu zamówienia publicznego:
1.
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa instalacji wentylacji i klimatyzacji
w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku" z uwzględnieniem:
-instalacji wentylacji bytowej,
-instalacji chłodzenia pomieszczeń klimatyzatorami,
-uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód administracyjnych i pozwoleń w celu możliwości realizacji
robót budowlanych,
-
opracowanie przedmiaru, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych, projektu budowlanego, projektu technicznego.
2.
Sporządzenie dokumentacji projektowej zgodne z wymaganiami poprzedzającymi rozpoczęcie robót
budowlanych wynikających z ustawy d dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351).
3.
Okres gwarancji na wykonaną dokumentację projektową wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania
Protokołu odbioru dokumentacji projektowej.
4.
Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
5.
Dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót
należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej.
6.
Parametry techniczne budynku:
a)
Powierzchnia zabudowy - 603,52 m 2 ,
b) Kubatura - 10 299 m2 ,
c)
Kubatura netto - 6 517 m2 ,
d) Powierzchni netto budynku - 2 390,7 m2 ,
e)
Powierzchnia użytkowa - 2 208 m2
7.Termin przygotowania dokumentacji projektowej nie dłużej niż do dnia 16 lipca 2024 r.
8.Dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót
budowlanych składa się z:
9.
1)projektu budowlanego,
2)projektu technicznego,
3)przedmiaru robót.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinna być sporządzona zgodnie
z zapisami Rozdziału 3 rozporządzenia ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r.,poz. 2454).
10. Całość dokumentacji i załączników winna być wykonana w języku polskim.
11. Wersja papierowa dokumentacji projektowej i STWiOR składa się z:
a)
projekt budowlany - 3 egz.
b) projekt techniczny z dokładnością projektu wykonawczego- 3 egz.
c)
przedmiar robót - 2 egz.,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz.,
12. Wersja elektroniczna:
1)
projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, w
formacie ogólnodostępnym PDF,
2)przedmiar robót w formacie PDF.
a)Przedmiar robót zostanie przygotowany według zestawienia zawierającego do wykonania roboty
podstawowe w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub ze
wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis wraz ze wskazaniem właściwych specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także z obliczeniem i zestawieniem liczby
jednostek przedmiarowych robót podstawowych.
b) Przedmiar robót zawiera pozycje odpowiadające robotom podstawowym.
c)
Tabela przedmiarów nie powinna uwzględniać robót tymczasowych.
13. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z przepisami
Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) w
sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym.
1)
Z ceny jednostkowej roboty podstawowej obliczonej zgodnie ze wzorem określonym w § 4 ust. 1
rozporządzenia musi zostać wskazana oddzielnie zagregowana cena kosztów pośrednich, zysk
kalkulacyjny. Dodatkowo Zamawiający wymaga żeby kosztorys posiadał wyodrębnioną wartość ,,n"
- jednostkowe nakłady rzeczowe - w zakresie kosztów robocizny, określone we wzorze jako nr.
2)
Kosztorys ofertowy należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej.
3)Wersja papierowa kosztorysu inwestorskiego składa się z 2 egz.
4)Wersja elektroniczna kosztorysu inwestorskiego składa się z 2 egz. formacie PDF sporządzony w
oparciu o aktualne stawki SECOCENDBU dla stolicy Województwa Pomorskiego.
IIPonadto do obowiązków jednostki projektowej należeć będzie:
1.Ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem wszelkich materiałów i dokumentów niezbędnych do
realizacji zamówienia.
2.
Ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, pozwoleń, opinii a także
opracowań wynikających z przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania zamówienia.
3.
Przedłożenie do wglądu Zamawiającego przedmiotowych projektów przed wydaniem ostatecznych
pozwoleń i uzgodnień.
III
Przewidywany harmonogram wykonania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót :
1.
Wykonawca przedłoży do weryfikacji przygotowaną do odbioru dokumentację budowlano-
kosztorysową do 15 dni przed upływem terminu określonego w Rozdziale I, pkt. 7.
2.
Zamawiający sprawdzi przekazaną dokumentację i zaakceptuje ją lub zgłosi konieczność
wprowadzenia poprawek do dokumentacji w terminie do 5 dni od daty jej przekazania.
3.
Wykonawca wprowadzi ewentualne poprawki do dokumentacji i ponownie przekaże dokumentację
Zamawiającemu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ale nie później niż w ciągu 5 dni od daty
zgłoszenia konieczności wprowadzenia poprawek przez zamawiającego.
4.
Zamawiający sprawdzi przekazaną dokumentację i zaakceptuje ją lub zgłosi konieczność
wprowadzenia kolejnych poprawek do dokumentacji w terminie do 3 dni od daty jej przekazania.
5.
Wykonawca wprowadzi ewentualne poprawki do dokumentacji i ponownie przekaże dokumentację
Zamawiającemu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ale nie później niż w ciągu 2 dni od daty
zgłoszenia konieczności wprowadzenia poprawek przez Zamawiającego.
6.
Zamawiający sprawdzi przekazaną dokumentację i zaakceptuje ją lub odstąpi od umowy z winy
wykonawcy w przypadku niemożności zaakceptowania projektu. O odstąpieniu od umowy
Zamawiający
poinformuje
wykonawcę
na
piśmie.
Wykonawcy
nie
przysługuje
roszczenie
o wynagrodzenie za wykonaną, a nie zaakceptowaną pracę przez Zamawiającego.
7.
Wykonawca przeniesie na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia własność egzemplarzy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów i
kosztorysu inwestorskiego wraz z nośnikami, na których zostanie utrwalona oraz autorskie prawa
majątkowe i prawa zależne do wykonanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia na polach
eksploatacji, w szczególności prawo do:
1)zwykłego użytkowania zgodnego z przeznaczeniem,
2)rozporządzania prawami do dokumentacji w tym udostępniania podmiotom trzecim,
3)zwielokrotniania dokumentacji, wytwarzania techniką drukarską i cyfrową oraz publicznego
udostępniania,
4)
wykonywania na jej podstawie innych opracowań, jako dzieł zależnych i rozporządzanie ich
prawami.
8.
Jednostka projektowa w ramach przedmiotu zamówienia będzie świadczyła usługi nadzoru
autorskiego zgodnie z przepisami prawa budowlanego bez dodatkowego wynagrodzenia.

Dokument nr: GDK-WA.2120.9.2024

Składanie ofert:
Wykonawca przesyła na wskazany adres poczty elektronicznej a.maksymiuk@stat.gov.pl ;
z dopiskiem oferta na ,,Przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę instalacji wentylacji
i klimatyzacji w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku",
w
terminie
do
dnia
10
maja
2024
r.
do
godz.
11.00,
na
adres
poczty
elektronicznej:
a.maksymiuk@stat.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
X
Termin wykonania zamówienia:
1.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy nie dłużej jednak
niż do dnia 16 lipca 2024 r.

Wymagania:
9.Opis zakresu
IVWizja lokalna
Zamawiający wymaga przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu uzyskania na własną odpowiedzialność
i na swoje ryzyko wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego
przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wizję lokalną obiektu objętego
zamówieniem publicznym Zamawiający umożliwi po uprzednim umówieniu się z Zamawiającym na
kontakt mailowy z p. Agatą Maksymiuk mail: a.maksymiuk@stat.gov.pl
V
Uzgodnienia z konserwatorem zabytków
Ze względu na to, że inwestycja znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatorską,
projekt budowlany będzie podlegał uzgodnieniu z wojewódzkim konserwatorem zabytków
VI
Warunki udziału w postepowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1)
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2)
uprawnień
do
prowadzenia
określonej
działalności
gospodarczej
lub
zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
4)
a)
zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co
najmniej 1 usługę przygotowania dokumentacji budowlanej wielobranżowej o zakresie robót i
charakterze tożsamym z realizacją zadania, któremu ta dokumentacja projektowa ma służyć, tj.
Budowa instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach użyteczność publicznej o wartości zamówienia
minimum 60 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie z załączeniem dowodów
dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone,
b) W celu wykazania, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający
wymaga przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za przygotowanie projektu budowlanego, specyfikacji technicznej
wykonanych i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu ofertowego w zakresie instalacji urządzeń
sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznej, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
c)
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:
?
co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej
w zakresie instalacji urządzeń sanitarnych,
?
co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane elektryczne w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
d) Wskazane osoby w pkt. c muszą posiadać co najmniej 5- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie
przygotowywania dokumentacji projektowych i muszą przynależeć do właściwej izby samorządu
zawodowego.
VII Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu:
1)
W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków Zamawiający wymaga załączenia do oferty
oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3,
2)
W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków w zakresie zdolności technicznej lub
zawodowej Zamawiający wymaga załączenia do oferty załącznika nr 4 i 5 oraz referencji
poświadczających spełnienia warunku wskazanego w Rozdziale V pkt. 4 ppkt. a.
3)
Uprawnienia budowlane poświadczające posiadane uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń sanitarnych i elektrycznych,
4)Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
5)Pełnomocnictwo, o ile ofertę składa przedstawiciel Wykonawcy, złożone w oryginale lub notarialnie
poświadczone.
VIII Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie jest prowadzone w oparciu o zapisy Zarządzenia wewnętrznego nr 7 Dyrektora Urzędu
Statystycznego w Gdańsku z dnia 18 stycznia 2024 r. w sprawie udzielenia zamówień publicznych w Urzędzie
Statystycznym w Gdańsku. Wartość zamówienia jest poniżej kwoty, o której mowa w art. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
IXInformacje ogólne:
1.Ilekroć w ogłoszeniu i innych dokumentach dotyczących niniejszego postępowania mowa jest
o Ofercie, należy przez to rozumieć składany u Zamawiającego Formularz ofertowy stanowiący
załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie, bez podania
przyczyny.
XIOpis sposobu przygotowania i złożenia oferty:
1.Oferta powinna być sporządzona na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego
Zapytania ofertowego.
1)Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
2)Oferta powinna:
a)posiadać datę sporządzenia,
b) być podpisana przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy,
c)
być opatrzona pieczątką Wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3),
4)Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 4).
5)Wykaz wykonanych projektów budowlanych (załącznik nr 5).
6)Uprawnienia budowlane poświadczające posiadane uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń sanitarnych i elektrycznych,
7)Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2.Wykonawca nie może dokonać zmian po upływie terminu składania ofert.
3.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od
wyniku postępowania.
4.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego lub podpisu osobistego,
zgodnie z ustawą o dowodach osobistych.
5.
Oferta może zostać złożona w formie elektronicznego odwzorowania (skan) dokumentu posiadającego
postać papierową i podpisanego własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
wykonawcy.
6.
Oferta
składana
w
formie
elektronicznej
na
adres:
a.maksymiuk@stat.gov.pl
podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie
z § 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r o dowodach osobistych (Dz.U z 2022 r. poz. 671 -
Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 10 marca 2022 r. w sprawie jednolitego tekstu ustawy
o dowodach osobistych)
przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione lub jako elektroniczne
odwzorowanie (skan) dokumentu posiadającego postać papierową i podpisanego własnoręcznie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego
przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip
(bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania lub prześle w formie pliku pdf. Spakowany folder .zip lub
plik pdf.
XII Termin związania ofertą.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
XIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem
znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1)
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
cena brutto
2)
- ...100 %
Opis sposobu oceniania oferty.
Oferty oceniane będą w następujący sposób:
Cena brutto przedmiotu zamówienia:
KCB
=
C min
x 100 pkt.
C of
gdzie:
KCB - wskaźnik oceny oferty dla ceny brutto (liczony z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
C min - najniższa cena spośród wszystkich ocenianych ofert (łącznie z podatkiem VAT),
C of - cena ocenianej oferty (łącznie z podatkiem VAT)
XIV Opis sposobu obliczania ceny:
1)Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2)Wykonawca może podać tylko jedną cenę oferty.
3)Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała negocjacjom przez cały okres realizacji
zamówienia publicznego.
4)
Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać cenę brutto zawierającą podatek VAT w
wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert oraz wszelki koszty jakie
poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji
przedmiotu zamówienia.
5)
W cenie powinny być uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia, w szczególności podatki, ubezpieczenia, zysk Wykonawcy, a także pozostałe koszty
wynikające z postanowień niniejszego zapytania ofertowego i projektu umowy, bez których
realizacja przedmiotu zamówienia byłaby niemożliwa.
6)
Wykonawcy zwolnieni z podatku VAT doliczają do oferty podatek naliczony od zakupionych
towarów i usług.
XV Informacje
o sposobie
porozumiewania się
z
Wykonawcami, przekazywania oświadczeń
i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się:
a)
pisemnie,
b) za
pomocą
poczty
elektronicznej
na
adres:
sekretariatusgdk@stat.gov.pl
lub
a.maksymiuk@stat.gov.pl
W niniejszym postępowaniu Zamawiający informuje, że komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami będzie odbywać się w formie pisemnej tj. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
(poczta elektroniczna): a.maksymiuk@stat.gov.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
XVI Dane adresowe:
Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk
XVIII
1.
Formalności jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
Wykonawca, po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty, niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu
pisemną informację o osobach wskazanych do zawarcia umowy.
2.
Jeżeli osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy nie
została wcześniej wskazana, do oferty musi być dołączone Upoważnienie do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy. Upoważnienie należy dołączyć w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie.
3.
Zamawiający niezwłocznie wyznaczy termin i miejsce podpisania umowy.

Kontakt:
XVII Osoby do kontaktu:
Agata Maksymiuk, tel. 58/7683241, e-mail: a.maksymiuk@stat.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii